Quote:
Dat soort dingen denk ik niet, ik weet... |
Quote:
:D |
Quote:
vroeg of laat staat jouw barn er ook zo bij Split :cool: |
Quote:
HAHA als dat zou kunnen!!! Doe ik het voor hoor! Ben wel met iets anders aan het broeden... mss later meer hierover :D |
Quote:
Een ding weet ik zeker, bijna alles wat rot kan zijn, ziet er hierboven niet meer aan. maar goed te lezen dat er zoveel steunbetuiginen zijn en Quote:
|
Quote:
kom op, eens zal dit weer een hele mooie bus gaan worden....... :) maar bedankt voor het compliment zoveel aangeknoeid |
Quote:
Wou je anders beweren dan? :D:D |
Quote:
blijf je bezig? heb heel slecht geslapen vannacht, van al die roest en alles wat er aan gedaan moet gaan worden. heb geen auto om onderdelen te halen, heb geen geld om onderdelen te kopen en dan ga jij zo tegen mij doen? |
Quote:
Hè...was net lekker op dreef met deze topicvervuiling... Goed dit was de laatste dan. Toch succes gewenst met het (las)apparaat! |
Ga je niet teveel in 1 keer wegslijpen Rico? Straks kom je nog voor het probleem dat je de pasvormen/maten niet meer kan terug zien en das toch wel gemakkelijk. Ik ga meestal voor een deel per keer want anders zie je door de bomen het bos niet meer of anders door de roest het gat niet meer ;)
|
Quote:
Waarom begin je er dan aan? O.K. Zo rot als dit wist je niet maar dan nog :confused: |
Quote:
:) mag ik ook een keer overdrijven.... :) |
Quote:
Alles valt vaak tegen als je het nou eenmaal hebt en er gebruik van maakt. Dat is met auto's zo,maar ook met vrouwen !! :biggrin: |
Weer verder met de restauratie.
eerst gezorgd dat de stukken die nog goed zijn, ook goed blijven. daarna zoveel mogelijk nieuwe stukken er goed ingelast. morgen eerst naar Sjef, spullen halen en dan weer verder. kan de bus dus voorlopig niet gebruiken (snik) |
je schiet wel op ofniet rico? foto's van de vorderingen :D?
|
Het echte werk is begonnen zie ik!!!!Toppie!
|
IK STOP ER MEE
voor vandaag dan. Vandaag eerst naar Sjef, voor onderdelen. dat was nodig ook! hieronder wat foto's van hoe wer verder zijn gegaan. iemand nog interesse in een origineele sleephaak? |
nog meer foto's
KIJK, hij is verlaagd!!! :) :) :) o, nee, de achterkant is verhoogd :D :D |
Hopen voor die man die aan het lassen is dat z'n kop niet te veel verbrand is, met zo'n klein kapje!!!
Ik geloof dat sjef echt veel plaatwerk heeft, ga ook maar eens van die achterhoeken bestellen, denk ik!!! |
Quote:
Wij hebben ook een lashelm, maar die past niet tussen wiel en spatbord Quote:
moet je zeker doen, hij heeft heel veel maar weet ook heel veel! |
All times are GMT +1. The time now is 05:25. |