Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Limburger zijn smalle bumper Edition One. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53967)

FunkyF 15-03-2010 22:40

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Hahaha indd, ik denk dat dat in dit geval een groot voordeel was. :thumbup:
Gr Ronnie

Pik,
ik lees dit nu en je hebt t me net ook aan de telefoon verteld.

omdat die "iemand" waar je heen moest geen man was, zat je natuurlijk met je gedachte ergens anders....en ja dan gebeurt zoiets. ;)

Ik ga zelfs met krik, blokken en steunen nog met m"n gsm onder de auto liggen voor t geval dat.

VWRickGTI 15-03-2010 22:41

Dat je niet plat gedrukt bent.....
Zou zeggen als er ong 400 kg op je komt dat je wel een klaplongetje van over houdt;)

Mister Cool 15-03-2010 22:46

heel onhandig ook dat verlagen :D

SubdubberGT 15-03-2010 22:47

Ronnie je hebt echt geluk gehad! Ligt er ook aan WIE er onder komt he! :D

Erik 15-03-2010 23:06

Tjonge jonge jonge...

Lucky basterd! ;)

De Limburger 15-03-2010 23:08

Ja als je weet hoe ik uitzie, dan kun je je wel voorstellen dat ik indd meer kan hebben dan iemand van een kilo of 90, die wat minder smal is als ik. Ik denk dat als ik dikker was geweest ik het er minder goed van af had gebracht.
Maar goed het is gelukkig goed gegaan..
Gr Ronnie

breadfan83 15-03-2010 23:08

Quote:
Originally Posted by Vains
Gelukkig dat je zo'n smalle spriet bent ;)

:D

richard-polo 16-03-2010 09:49

Quote:
Gisteren avond heb ik heel veel geluk gehad !!

Dit gebeurde er..

Ik moest even snel iemand ophalen, en had het smorgens even een setje nieuwe rubbers geplaatst bij de eindemper, nu was dus 1 rubber schijnbaar los gekomen, en ik zag dat dus ik denk: "ow even snel maken", dus snel het VW-Krikje eronder, en wagen omhoog. Ik onder de auto even snel dus aan die uitlaat aan het duwen om die rubber in te hangen. En ja jullie raden het al, rolt me de wagen van de krik af, en wie lag er onder....?

Juist ja, ikke.

Achteras op me borst, benen, benen klem onder de tank en natuurlijk met geen mogenlijkheid meer eronder uit te komen.
Ik kan je zeggen zo'n gti is best zwaar dan op zo'n moment.
Het was 22u in de avond, gelukkig hoorde de buurman mij roepen en die heeft me na ongeveer 10min onder de wagen uit gehaald.
Wonder boven wonder heb ik helemaal niks, als alleen een beetje blauw.
Ja ik weet het dom dom dom. Haas en spoed is zelden goed.!!
De volgende keer weet ik het wel.

Goede krik eronder incl een bokje en kijken of die ketel in een gang staat of op de handrem.
Ja dat is ff schrikken,...
Gr Ronnie

sorry hoor maar wat een pipo... :confused: zelfd geld was je nou dood..
:eek:
hoeveel haast ik ook heb ik ga nooit onder ene auto liggen zonder bok!!

richard-polo 16-03-2010 09:50

Quote:
Originally Posted by Vains
Gelukkig dat je zo'n smalle spriet bent ;)

:D toch nog een voordeel aan je magerheid..

EelcoB 16-03-2010 10:11

Je schrikt elke keer weer van zulke verhalen.. Je zou de buurtgenoot zijn die je 's ochtends zo aantreft..

Nouja, iig goed afgelopen! Enne je date ook? :D
Quote:
Originally Posted by FunkyF
omdat die "iemand" waar je heen moest geen man was, zat je natuurlijk met je gedachte ergens anders....

De Limburger 16-03-2010 14:41

Date was geslaagt.. Hahaha dat was wel zo belangrijk. Hahahaha. Gr Ronnie

Renegade 16-03-2010 15:18

Extreem verlaagde wagen is wel handig voor een "date" he :D gaat de wagen niet zo op en neer ;)

De Limburger 16-03-2010 15:23

Ik heb een eigen huis, en woon op me eigen, dus nee ik hoef geen gekke fratsen meer uit te halen in een auto. Hahaha. Gr Ronnie

Mike--1991 16-03-2010 16:16

Super dikke mk2! Hoop hem binnenkort op een meeting te spotte;)

PimVW 16-03-2010 16:52

Kamikaze krikjes ook van VW, je hebt wel mazzel gehad hoor!

Leg er volgende keer ff wat banden onder ofzo, mocht hy om gaan dan vangen die t nog op en niet jezelf...

Gr Pim

cloontje 19-03-2010 09:43

aardappel!

De Limburger 19-03-2010 10:50

Quote:
Originally Posted by cloontje
aardappel!

Lekker..!!! We zien ons zaterdag ofzo wel.. Ik hoor het wel.
Gr Ronnie

De Limburger 19-03-2010 10:53

Planning zaterdag:

Flexibel stuk tussen het spruitstuk zetten om doorscheuren tegen te gaan.
Misschien einddemper aanpassen ander eindstuk.
Dan naar Cloontje ergens in de middag even de hoofdremcillinder vervangen, zodat ik weer goede remmen hen inplaats van zo'n sponsje.

Gr Ronnie

cloontje 19-03-2010 12:38

Quote:
Planning zaterdag:

Flexibel stuk tussen het spruitstuk zetten om doorscheuren tegen te gaan.
Misschien einddemper aanpassen ander eindstuk.
Dan naar Cloontje ergens in de middag even de hoofdremcillinder vervangen, zodat ik weer goede remmen hen inplaats van zo'n sponsje.

Gr Ronnie

Hoofdremcilinder vanavond even!!

Gr

De Limburger 19-03-2010 13:42

Oke Cloontje...je hebt sms.
Gr Ronnie

De Limburger 20-03-2010 01:54

Net om 19:00 begonnen met het vervangen van de hoofdremcillinder met het ABS gebeuren erom heen.
Nou na het instaleren wat eigenlijk vlekkenloos liep begonnen met ontluchten, dit is dus waarschijnlijk verkeert gegaan. Wij hebben dus de pomp te lang laten draaien waardoor nu dus de electronische rembekrachtiger doorgefikt is. Maar nu is waarschijnlijk de oude nog goed, dus even omzetten die handel. De oude is al los morgen weer de hele zooi los halen, ombouwen en ontluchten.
Want nu heb ik wel remdruk als een "beer" maar remmen doet die niet, alleen als ik dus als een gek op die pendaal lig te duwen.
Morgen dus alles opnieuw... lang zal die leven de gene die dit heeft bedacht, wat een kl*te systeem dat ABS.
Gr Ronnie

caddy ron 20-03-2010 08:51

zou je nog iets nodig hebben van de bekrachtiger met abs ik heb er ook nog 1 liggen, dan hoor ik het wel.
Succes ermee
Groetjes ron

knedel16vweber 20-03-2010 09:00

je mag met ontluchten NOOIT als een GEK de pedaal in trappen...
dat kost je je hooftremcilinder.
rustig pompen is de clou!

succes!

De Limburger 20-03-2010 13:30

We hebben ook echt niet als een GEK op die pendaal getrapt we hebben het ook rustig aan gedaan. Maar alleen te lang die pomp laten draaien waardoor die van binnen is verbrand.
Maar goed nieuwe dag nieuwe kansen.

@Caddy Ron..
Ik zal aan je denken, bedankt alvast.
GR Ronnie

De Limburger 20-03-2010 22:23

Nu net dus naar eddyvwone willen gaan, houd me dus op eens de motor in en viel uit op de vluchtstrook. Het was net of de wagen geen brandstof meer kreeg. Maar aangezien het nu donker is heb ik nog niet gekeken wat het kan zijn. Misschien alleen de ECU weer ofzo. Zekering ofzo ik weet het ook niet. En heb er ook geen zin meer in. Kl*te remmen nu dit weer bah bah..
Maar goed ik trek er dus de stekker uit en gooi de handoek in de ring.

De wagen staat te koop.
Zie verkoop topic.

Gr Ronnie

T.C.Z.L 20-03-2010 22:26

Heel jammer dat je de stekker eruit trekt.
Zeker na zo veel werk en moeite ( en geld)!
Wat gaat er nu komen dan?

jettaracing 20-03-2010 22:33

Ronnie ! Pannekoek ! iid een domme actie met die krik , maar je hebt weer echt mazzel gehad !!!
Gelukkig is het goed afgelopen , doe je iig niet weer met zo'n Kl#tekrik :tongue:

Maar je laatje nu toch niet uit t veld slaan toch ? kom op ,je hebt al zoveel met deze auto meegemaakt , dit los je toch ook wel op ?

Of ga je ook aan de variant straks :D

Succes iig met welke beslissing je ook neemt ;)

De Limburger 20-03-2010 22:56

Ja ik weet het, ik heb veel mee gemaakt met deze wagen, maar ik heb gewoon echt even geen zin meer er in. Morgen ga ik even kijken of ik hem aan het lopen krijg. Maar in de verkoop blijft hij. Ik wil eigenlijk graag iets nieuwers. Maar we zullen zien.
@ Wytze: Ja met die krik gebeurt me niet meer nee. Was indd niet zo slim maar ja kan gebeuren. (Mag alleen niet gebeuren)
Gr Ronnie

SHReK 20-03-2010 23:58

badmuts!!!

Misha 21-03-2010 00:05

:chair:

knedel16vweber 21-03-2010 00:30

waus!

ik dacht dat dit de perfeckte gti werd man!
het zal wel zn redenen hebben maar als alleen het boven genoemde probleem is verklaar ik je voor gek! :screwy:
maja, jou auto :)

groet frank

Turbo-Variant 21-03-2010 01:42

Ach, uiteindelijk zal ook deze wel weer in handen blijven van de huidige eigenaar.

Een trend die wel vaker te zien is op dit forum de laatste tijd, je projectje te koop zetten tijdens de afrondende fase. Uiteindelijk wordt de auto dan meestal toch maar niet verkocht.

Storm in een glas water? ;)

De Pul 21-03-2010 01:49

niet verkeerd bedoelt,maar voor de vraagprijs zal ie idd nog wel even bij ronnie voor de deur staan...
ikzelf zou gewoon even rustig kijken wat er loos is en de boel weer voor elkaar maken.

De Limburger 21-03-2010 02:22

vind de vraag prijs zelf nog al aan de lage kant, als je gaat kijken wat het hele zooitje gekost heeft en dan heb ik het nog niet over de uren die er nu in zitten, en nee die tel ik er zeker niet bij. Het blijft zich maar ophopen en ophopen en het ene is gemaakt en het andere is weer eraan. Maar goed morgen kijken of ik er iets aan kan doen. En ja hij blijft gewoon te koop staan. Is vast wel iemand die eens komt kijken.
Gr Ronnie

FunkyF 21-03-2010 04:20

jongen! wat is dit nu weer?

misschien was toch die rook vanmiddag een slecht teken.
Ik kwam je tegen, we praatten even en toen zag ik rook onder de kap uitkomen......
toch iets niet goed zitten?

Pik, houdt de moed erin, anders kom ik je wel helpen!
Zou het jammer vinden als ik niet meer mag genieten van de ritjes in je prima GTI!

Mister Cool 21-03-2010 10:20

Wat zonde ronnie! :shake:

vdWal. 21-03-2010 11:37

erg jammer was/ is een super mk2!

neef_m 21-03-2010 13:50

heey man erg zonde, maar enigste wat ik kan zeggen is effe doorbijten. had het van de week ook, was d´r helemaal klaar mee....

maar het helpt erg als je effe alles laat bezinken, paar dagen effe niet naar de auto kijken en er dan met een frisse blik naar kijken en het probleem fixen. ik stond ook op het punt ´m te verkopen, maar gelukkig toch nog effe verder gekeken en alles weer gefixt.

blijft al met al toch een dikke wagen!

Renegade 21-03-2010 13:52

NIET VERKOPEN RONNIE !!!

Ga je echt spijt van krijgen ! Ik heb mijn oude mk2 ook verkocht omdat hij een probleem had wat ik maar niet opgelost kreeg. Achteraf van de nieuwe eigenaar gehoord dat het wat kleins en lulligs was dat zonder ook maar iets van kosten te maken verholpen kan worden.

Achteraf echt flinke spijt ervan dat ik hem weg heb gedaan :shake:

breadfan83 21-03-2010 14:13

Ik zou de auto eerlijk gezegd ook niet weg doen. Zelf had ik de mazzel dat ik mijn Golf in onderdelen verkocht, en er halverwege spijt van kreeg. Ik kon toen nog terug, jij dalijk niet meer.

Hou je de Golf en repareer wat er mis mee is. Het zal allemaal wel niet veel voorstellen, dat was uiteindelijk bij mijn Golf ook zo... verkeerde afstelling! :chair:

Doorzetten jonge!

All times are GMT +1. The time now is 18:57.