![]() |
Ga je nou met die 2y bak rijden?
|
Ja hoezo?
Ik weet dat die erg kort is, maar ik denk dat alleen maar leuk is ivm het accelereren van de wagen. Hard rijden hoeft niet als die maar snel is bij een sprintje.. Gr Ronnie |
Hard rijden mag toch niet :D
|
Precies, foei bah!
|
Quote:
Heb het over sprintjes niet over hard rijden, van 0-50 is ook sprinten. :thumbup: Gr Ronnie |
Als alles goed is kan ik zondag de velgen ophalen. Hoop dat het dan allemaal inorde is. Dan gaan ze direct door naar Mark voor de bandjes.
Gr Ronnie |
Mooi man, schiet mooi op zo! Dat nieuwe filter is ook een hele verbetering :thumbup:
|
Zo zometeen, krijg ik dan weer eens een pakketje gebracht door eddyvwone, wat weer door Cloontje is opgehaald, man o man dit gaat mij veel biertjes kosten, hahaha
Ik zal zometeen foto`s plaatsen. Gr Ronnie |
Is 't al "zometeen"?
|
Quote:
Hahaha nee,. zal nog wel een half uurtje duren.. Gr Ronnie :thumbup: :screwy: |
ziet er al goed uit ronnie . Velgen nog niet terug ? kan ik ze monteren ;)
|
Quote:
Je hebt PB :thumbup: |
Het was wat erg gezellig, en dus duurde het wat langer, eddyvwone en de vrouw waren even op bezoek en namen een leuk pakketje voor me mee, zoals ik al gezegt had.
En dit zat daar in.. 280mm Zimmerman schijven voor mijn G60 remmerij. En EBC Yellowstuff remblokken. Gr Ronnie |
Super :thumbup: Dus het pakketje was toch nog goed aangekomen...
|
ziet er goed uit
|
ik vind die groene al wel netjes remmen, dit zal dan helemaal wel goed moeten stoppen, vooral ism die grote schijven.
goed bezig trouwens!:D wanneer gaat dat mooie blok erin? p.s. mag ik weten wat die yellowstuff hebben gekost? vroeg me af wat het prijsverschil van die dingen is. |
Quote:
Ja Robbert had het goed geregeld voor mij. Kost me alleen veel biertjes hahaha.. Gr Ronnie |
Quote:
Volgende week vrijdag avond, beginnen met voor werken dus bak monteren enzo, zaterdag erin hangen en zondag Grande Finale. Teminste dat is de plannig voor nu. Gr Ronnie |
zozo, mooie planning.":thumbup:
lag de mijne er ook maar volgend weekend in, dan was ik blij ;) |
Ja het is heel erg spannend moet nog enkele dingen doen, zoals de uitlaat aanpassen en de motorruimte schoon maken maar dat komt wel in orde.
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |