![]() |
Super net wagentje!
|
idd zeer mooie mk2
gr miek |
Ziet er inderdaad netjes uit
|
Met de BBS is de auto echt veel mooier... :rock:
|
Quote:
Laat het mij dan ook ff weten? heb je Roermond mooie locatie al gevonden? Grtz |
Nee shrek, die locatie ben ik nog niet gaan kijken, kunnen we wel eens heen knallen. Ik laat je wel wat weten. Gr Ronnie
|
Mooie foto's Ronnie, en de auto is echt heel gaaf geworden.
Eindelijk eer van al 't werk! |
Quote:
Indd dankje Chris.. Gr Ronnie |
ziet er strak uit
|
Vandaag het poetsgerei, van Carclean binnen gekregen, en vanmiddag misschien lekker vrij, dan denk ik dat ik de wagen al volledig ga kleien als de temperatuur nog een beetje omhoog gaat. Zodat ik hem daarna nog kan waxen ook.
Gr Ronnie. |
Zo van 14:00 tot nu 16:30 gepoetst aan de wagen, wat een verschil is dat met dat kleien, je voelt echt dat het plaatwerk een stuk gladder word als je er mee bezig bent.
Ook heel de auto van binnen al gestofzuigt en schoongemaakt voor de 7de, zodat ik niet heel veel meer hoef te doen voor het weekend. Zelfs de buurman vond dat hij het verschil heel goed zag. Het is net een spiegel nu. Heel tevreden dus.. Gr Ronnie |
Toevallig niet ff een fototje geschoten?;)
|
Nee niet echt..blijft gewoon het zelfde.. hahaha.
Gr Ronnie Edit: Maar als je erom vraagt.. Gr Ronnie |
Staat er weer netjes bij kerel....
Direct maar de wielhoer stickers erop geplakt zie ik :D |
ziet er goed uit jong.
en hoeven wij niet te werken dan of heb je dat weer op je werk gedaan. zondag wordt het ook nog goed weer. greets eddy |
Blinkt weer goed inderdaad Deze week nog ergens tijd voor die as eronder te halen kan die van mij gefixt worden
|
Ziet er goed uit Ronnie !
|
Super Mk2 zo met die BBS'en ben normaal niet echt zo van die BBS velgen maar vind het zo wel gaaf! :thumbup:
|
Ziet er goed uit zo op de foto
en de wielen doen het ook goed. Die zwarte doppen zijn vet! Ik had er alleen 1 Wheelwhore op geplakt en die ongein aan de spiegel vind ik jammer bij zo'n nette auto... Kooi is ook super! ;) |
hele nette edition
|
Ziet er echt dik uit, VET ZO!!!
|
Quote:
Die ongein gaat er nog vanaf, wil hem wat netter hebben van binnen. Zo'n krans aan de spiegel kan in 2010 indd niet meer. Gr Ronnie |
Aangezien FunkyF graag ook mee wilde naar Deurnignen, maar dat waarschijnlijk niet aan durfde met zijn eigen kever (zonder vering of comfort) gaat hij dus als co-assistente mee in mijn wagentje mee hobbelen.
Frank doe maar je helm en sport BH aan zodat je niet zoals de vorige keer je je kop stoot aan de beugel als we door een "kuiltje" gaan. Hahaha. Gr Ronnie |
Quote:
En doe even een bitje in want je tanden gaan ook mee klapperen, neem aan dat je tandartskosten meeverzekerd hebt :D |
Ik zorg voor alle maatregelen: Bitje, SportBH, Helm, WIELSLEUTEL, reservewielen (hehe), niet eten vantevoren.
Dat ding is stugger als mn kever! :) en dik 200km heen en 200 km terug in de schraper zag ik niet zitten nee...ow en de achterbanden zijn helemaal kaal....maar alleen aan de binnenkant....vreemd he ;) |
Funky, neem je gelijk effe een nieuwe koppakking mee. Ik ben één keer met Ronnie naar een meeting gereden, dan zat ik wel in de auto van Erik, maar toen was 't nodig. :D
|
Quote:
ach, zo hadde wij een iemand waar ik de naam niet van zal noemen, die vond het nodig aan het stoplicht een burnout te maken waarna de homokoneet delen door de lucht vlogen :D maar hé ronnie, meer kans dat er bij mij wat mis gaat hoor :) heb met de gti ongeveer 20 meter gereden :D |
Blijft toch altijd leuk zo'n ritje, naar een meeting, je zit altijd met je billen dichtgeknepen in de stoel te wachten tot er iets mis gaat. En je bent blij als je weer zonder problemen thuis bent gekomen.
En ja vorig jaar was niet de koppaking stuk maar de slang van de kop naar de kachelradiator, wel opletten he Chris hahahaha.. Gr Ronnie |
Die rit kan ik me nog goed herinneren!! :D
|
Quote:
Mijn excuus. Ik zat in ieder geval beter op te letten dan ene Erik, die steeds verder en verder het Deutsche binnenland inreed, met dampende Ronnie d'r achteraan. :D Nja, eerstvolgende keer dat ik met de Golf naar een meeting ga eindig ik waarschijnlijk met een ontplofte homokineet ondersteboven in de greppel ofzo, dus ik ga me maar effe koest houden en verder gaan de rest van de chocoladecake naar binnen te werken... :tongue: |
Quote:
Hahaha ja helemaal vergeten was een mooie toeristische route die Erik nam hahahaha. En ja die chokolade cake...lekker!!! Haha Gr Ronnie |
Dat zal je met deze in ieder geval niet meer gebeuren, met zo'n fris blokje! :thumbup:
|
Laten we dat hopen he Chris.
Gr Ronnie |
Ach jongens, zo komen jullie nog ergens! ;)
Het zal niet meer gebeuren, sindsdien is er een 'chris chris'.... |
Morgen dus samen met FunkyF aanwezig op de MidWinterMeeting in Deurningen.
Gr Ronnie |
bonjour en yesyes....inmiddels mn lamme kop uit bed geschopt en ga zo richting Ronnie voor n lekker ritje...
uhm, helm mee, bitje, sportbeha, wielsleutel, uitlaatklemmen ( :) ) AA-drink, peuken....uhm dat moet m zijn.... tot later |
:thumbup: |
Dankje Ghoppie!!
|
Stond er egt netjes bij je auto!
Je hebt binnekort weer wat te doen bij de scirocco van Frank;) |
Hahaha ja dat komt wel goed..
Leuk je te leren kennen. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |