Nice!
|
Heerlijke auto's!
|
Top :thumbup:
|
Hele dikke S4, wat een plaatje :thumbup:
|
Mooie auto, en wat een verschil tov de golf :thumbup:
|
Hele gave daily, plannen ermee?
|
Mooi ding. Is het een V8 of een 2.7?
|
Mooi ding. Is het een V8 of een 2.7?
|
Quote:
Vooral proberen hem zo lang als mogelijk origineel als dagelijks rijbare auto te houden :D ZSM nieuwe olie + alle filters nieuw erop. Dan gewoon lekker cruisen en ding maniakaal proberen te onderhouden. Meteen een goede investering voor de toekomst van proberen te maken! |
Quote:
Een échte S4, dus 4.2 V8 Quattro ;) 344 PK & 410 Nm |
Zo. Na maanden niet heel actief te zijn geweest met de Mk2, vandaag even een slag gemaakt met de remmen die onderhand al een hele tijd liggen te wachten op de plank.
Afgelopen zaterdag eerst een set NS2R’s op de compomotives laten leggen. Eigenlijk niet zo’n Nankang fan, maar bij gebrek aan beter in deze maat maar eens een poging gewaagd. Vandaag een start gemaakt met de remmen. Op 1 wartel die besloot rond te worden na, ging het eigenlijk best voorspoedig: Heel erg tevreden mee! Wielen passen er perfect bij. Voor de achterzijde had ik nog een set R32 klauwen liggen met 6N GTI astappen (zodat ik van het dubbel lager in de remschijven af ben). Alleen zat de adapter die ik hierbij had teveel naar binnen. Daar tzt. nog even een passend spacertje tussen maken zodat alles weer gecentreerd zit. Ook geïnvesteerd in een pneumatische remontluchter en dat had ik al jaren geleden moeten doen. Ontluchten kostte letterlijk 3 minuten. En dat zonder kans op de hoofdremcilinder te mollen. Echt de paar tientjes waard als je al een compressor hebt staan! |
Lekker bezig Robert :thumbup:
|
Ziet er goed uit!!!
|
Nice :thumbup:
|
Welke remontluchter is dat Robert? Mijn Eazybleed is lek, en vond dat toch altijd wel een beetje gehannes en gesmeer.
|
Quote:
Is een set van HBM, compleet met een hele hoop adapterstukken. https://www.hbm-machines.com/nl/p/h...-met-adapterset Tot mijn schrik is deze bijna twee keer zo duur geworden met toen ik hem kocht (€60 in begin 2021). Maar het werkt als een zonnetje! :thumbup: (Zolang je eerst de druk eraf laat voordat het remreservoir adaptertje loshaalt, anders heb je een smoelwerk vol remolie, uit ervaring :D ;) ) |
Top update met de Compomotive, klasse.
|
Jaaa mooi. Dat is toch een lekker setje velgen.
|
Die velgen staan inderdaad wel goed :thumbup:
|
Quote:
Ik heb em besteld, bedankt voor de tip. Is nu in de aanbieding voor 69, dus niet veel duurder dan jou toendertijd. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:17. |