![]() |
Quote:
vraagje wat kost het uitlijnen bij jou ? |
Quote:
Zulke vragen kun je beter in een Pbtje zetten. Dan komt het bij de juiste persoon aan, en blijven de topic's schoon. Gr Ronnie |
Vandaag bij Cloontje wezen kijken naar zijn schuur-project, de Passat TDI, dit zag er al erg goed uit voor de uurtjes die er in zitten. Ik had mijn gril-latje meegenomen, en heb hem maar bij hem gemonteert. Dit ziet er nu weer fijn uit, alleen mijn camera is stuk dus die moet even gerepareert worden. (F*ck zooi).
Zaterdag even een nieuwe ABS-hoofdremcillinder ophalen en een CL lipje. Dan ga ik ergens volgende week die BBS velgen er even onder knopen (als het weer het toelaat) zodat ik de verlaging kan instellen zoals ik hem wil hebben. En dat daarna Mark_84 de wagen kan uitlijnen. Gr Ronnie |
Ik heb net even de wagen onder werktijd mooi gepoetst en in de wax gezet.
Nu voor de eerste keer eens met de gsm een foto uploaden,kijken of het werkt. Ik zelf ben wel tevreden met het resultaat hij blinkt heerlijk. Check: ![]() Gr Ronnie |
Nog zo'n slechte foto...(Maar hij blinkt wel!!)
Dit heb ik gebruikt: Smartwax shampoo Mequilar's scratch remover Mequilar's cold class wax Poorboy's pink natty's wax Smartwax detailer Resultaat: ![]() Vandaag ook bij Cloontje tussen het schuren door nog even tijd gehad om de nieuwe CL Lip te plaatsen onder de Golf. Ziet er niet slecht uit. Morgen even snel foto's maken bij Cloontje. Gr Ronnie |
Woow, ziet er goed uit!! :thumbup:
|
Tnx, ik merk nu ook echt dat dat ding schoon blijft de sneeuw blijft er erg slecht aan plakken nu, als ik een stukje gereden heb dan is die weer mooi schoon.
Gr Ronnie |
ziet er super gladjes uit :thumbup: ,moet ook nog maar eens van die produkten aanschaffen ik ben wat in de turtlle wax tijd blijven hangen ha ha :D
gr pieter. |
Nee inderdaad Turtlewax is echt verleden tijd. Ik molet zeggen ik heb het 1x gekocht en gebruikt, maar die witte schilfers daar was ik niet zo blij mee. Mequilar's en Poorboy's daarin tegen werken echt mega goed makkelijk aanbrengen en makkelijk uit poetsen. Dat is wat ik zoek ik een goede wax. Gr Ronnie
|
Boh gelukkig sinds gisteren avond doet mijn camera het weer, nu de laptop nog even virus vrij maken en dan kan weer eens wat foto's uploaden van de smalle lip. En de zwarte velgen, alleen nu nog die k*t sneeuw weg dan gaat het de goede kant op, Ik hoop echt dat Maart sneeuw vrij gaat zijn.
Gr Ronnie |
Sneeuw vrij gaat wel lukken, maar zout vrij wordt wat lastiger ben ik bang..
Hij glimt weer als nieuw!! Volgens mij is dit topic nog geen enkele dag op pagina 2 terecht gekomen :P |
Hahaha jawel Mark, ook deze heeft al eens op pagina 2-3 gestaan. Maar ja ben ook bijna elke dag bezig aan de wagen dus er is altijd wel wat te melden.
Gr Ronnie |
Net even een setje nieuwe vloermatten gehaald, aangezien de oude niet meer "meeting" waardig waren in mijn ogen, moesten er nieuwe komen.
Het zijn Antraciet grijze Wolfsburg Edition matten geworden. De oude worden nu voorr daily gebruikt en op treffens leg ik die schone erin, ziet toch weer een stuk beter uit. Gr Ronnie |
Kon je de oude matten niet meer poetsen dan? :D:D:D:D
|
Ik heb ze al eens in de wasmachine gedaan. Ging perfect maar nu zikjn ze zo vuil dat ik liever nieuwe had.
Gr Ronnie |
Waarom 2 waxen over elkaar heen?
Wassen/kleien corrigeren wassen Glaze sealer wax Dat is een algemene volgorde waarin je kan werken. Resultaat zo op de foto is wel gaaf hoor, maar er zit meer in! Goed bezig De MCLimburger |
Gisteren avond nog even snel de wagen 1cm lager gelegt voor, omdat met die CL Lip er toch wel nog redelijk wat plaats was. En omdat ik vandaag de wagen naar Mark84 zou brengen voor het uitlijnen leek me dat wel handig. Tot Mark mij net belde om te vertellen dat de wagen zich met het subframe vast duwde op de uitlijnput. Hij lag namelijk net 1 tot 1.5cm te laag hahaha. Dus pech eerst even omhoog weer van de week en dan maar weer terug naar Kicken. Fijn zo'n schroefsetje. Gr Ronnie
|
Zelf op die rand loopt ie vast?! :eek: :screwy:
|
Ja die rand brak me de nek, maar Mark heeft het toch gefikst. Met een stapel oude pallets, enzo. Gelukkig nu rijd die weer heerlijk. Ik denk dat die rand net 1,5cm hoog, en ja die was dus voor mij te hoog. Hahaha. Maar klaar is klaar. Gr Ronnie
|
Hebben ze daar zo'n put om uit te lijnen ipv een brug?
Dan hoef ik de vr6 niet omhoog te schroeven, zou wel fijn zijn... |
Daar ga ik ook altijd om uit te lijnen. Lekker makkelijk met die put als je een verlaagde auto hebt.
Maar als je daar al niet op komt is je auto wel Erg laag! :eek: |
Trailer Queen !
Ding komt niet meer van de oprit af straks :screwy: |
Quote:
als er een kiezeltje voor ligt komt hij idd niet meer van de oprit af dan :D |
Nope no Trailer Queen butt DailyRide..
![]() Gr Ronnie |
Jezus, kan niet wachten dat die BBS er eens onder liggen zo.
@ Nigel, Kicken echt een aanrader!! |
@Erik: Als ik je vertel dat ik nu nog ruim 4cm over heb op de poten om te schroeven voor, met bumpstops en hulpveren er nog tussen. Geloof je me dan? Haha niet normaal hoe laag zo'n AP schroefsetje kan. Ben er ook echt heel tevreden over.
@Nigel: ja Kicken is perfect om uit te lijnen, niks meer omhoog schroeven alleen nog maar omlaag hahaha. Gr Ronnie |
Als je zo laag ligt dan kom je toch helmaal door die goot voren bij het fietspad? Tenminste ik raak daar altijd de grond en mijn auto ligt toch echt niet zo laag.
Maar het ziet er wel erg dik uit zo laag :thumbup: |
Sjonge wat een hel voor dit ding uit te lijnen :mad: Maar is wel weer geluk zal morgen wel ff een fototje maken van het randje :thumbup:
|
Kwam dat ding zonder kleerscheuren de put op? De rijplaten daarvan hebben toch van die opstaande randen? Daar kwam ik destijds al tegenaan, en de jouwe ligt nog ietsjes lager.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje teveel van 't goede zo, denk dat ie op de BBS-en en ietsjes omhoog beter gaat uitzien. ;) |
Vandaag de kaartjes van Worthersee besteld, ik ben eens benieuwd, we gaan met een leuke groep en hebben een super Hotel.
Ik heb er zin in. Gr Ronnie |
die hard laag...super hoor. 10x beter zo'n cl lip
|
Deze week begon de wagen een raar geluid te maken bij het rijden, nu kwam ik er dus achter dat de homokineten versleten zijn.(goh hoe zou dat nou komen?) Morgen ga ik even snel een setje nieuwe halen zodat ik die zo snel mogenlijk er onder kan knallen. Want van dat gerammel word ik ziek.
Ook komen morgen de BBS RMetjes erop. Wel nog even snel een binnenscherm aan passen en dan foto's maken samen met Nigel en zijn Corrado met de LeMans. Ik ben eens benieuwd. Gr Ronnie Ps kan niet wachten tot het 7Maart is MwM ik heb er zin in. |
Wat moet je nog aanpassen aan je binnenschermen?
|
Ik had toch 1 keer mis getikt met de hamer, bij de voorschermen. Dus daar zit een scheurtje wat net tegen de band aan komt nu even weg halen. Meer niet.
Gr Ronnie |
Quote:
Ronnie en gereedschap :shake: Is het het gereedschap niet wat kapot gaat, is het de auto wel :D Morgen rond 12 uur heb ik de wielen terug :tongue: |
Wagen is al weer inorde morgen alleen even snel een beugeltje lassen op het werk voor de uitlaat die is wat slecht,
En de velgen zitten er al op hoor. Ziet echt heerlijk uit. Dus morgen poetsen en foto's maken? Gr Ronnie |
Quote:
Als ik geen problemen heb met dat ze niet passen dan kunnen we wel even foto's gaan maken. Ik bel jou morgen wel :thumbup: |
Wel mooie dan hè heren :)
|
Quote:
Daarom gebruiken we de camera van Ronnie, tenminste scherp beeld :D |
Quote:
als die het doet tenminste... :tongue: weer laten fixen ronnie? :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:53. |