Quote:
Zwart leder Recaro interieur |
Op zijn nieuwe wielen..
|
Quote:
Dat maakt m wel af.. Dennis, dik apparaat! |
Quote:
Zo....nice !!!!! :thumbup: Lijkt chique !! |
Dankjewel jongens. Vind de Nothelles toch wat sjieker. Dit gaat weer richting de bijlmer kant. :tongue:
|
Vind deze wel erg stijlvol anders !!!
Maar ben met je eens dat de N's beter staan. |
Stoer!
|
Mooie cor heb je daar Dennis!
Ook maar eens een originele set oranje knipperlichtjes opzoeken, staat veel mooier als die aftermarket witte vochtvreters die er nu in zitten bij mij.. |
Dankje! Heb nog wel een net setje witte knippers liggen. Wel nieuwe type. Oranje is al zovaak gedaan..
|
Ik bedoel de knippertjes in de zijschermen.. Ik weet niet of we over hetzelfde praten?
|
Oh nee, dan praten we niet over de zelfde. Haha
En daar originele in zetten zal hem zeker goed doen! Hebben ze ook in het wit. ;) |
|
Gaaf ding, ligt op schroefset trouwens :D
|
Quote:
Vet :thumbup: |
Kun je toch niet meer mee rijden.
|
|
Quote:
Hele gave wagen, hoe heb je de knippers oranje gemaakt? Of zijn dit US knippers met oranje glazen? Wil dit met de mijne namelijk ook doen, wil zijn US look weer terug geven op de koplampen na. |
Blijven gave dingen die corrado's, waardeer ze steeds meer.
Is er eigenlijk wel eens iemand geweest die een rallyefront heeft gemonteerd? Lijkt me zeer gaaf staan... |
Quote:
Jep: Naar mijn mening niet mooi, maar kan ook door de omringde Tupperware komen. |
Sorry maar lijkt wel een downy zo
|
uhhh... als ik me niet vergis is dit dus geen Tupperware, maar ouderwets hand-plaatwerken:
KLIK hier maar eens! |
Dik ding zo te zien maar de bumpers en skirts komen wel bij tepperware weg gok ik ;)
|
Quote:
Blijkbaar wel :D |
Quote:
Nogmaals: :shake: nee, dus... klik ff op die link nèt boven de foto! daar kan je wat ombouw-foto's zien. |
|
|
Iemand foto's van een corrado harlequin?
|
Quote:
Google wel ;) |
ja is ook de enige deftige foto en ik vermoed zelfs fotoshop :)
|
lijkt erg op shop idd. Doe mij maar een heel goed uitgevoerde rieger gto uitvoering
(geen matige want dan ziet het er ook echt niet uit) |
Quote:
:tongue: |
|
Quote:
|
Deze heeft als het goed is ook 4wd!! :thumbup:
|
Pff, ligt er netjes in!
|
Is van Opa van Corrado forum, toch.
|