Dus een keer gluren op maandagavond is het handigst om op de hoogte te blijven? ;) Lekker door gaan dus! :thumbup:
Quote:
|
Ik ben bijna niet meer aanwezig op de maandagavonden Split ...
Nog een week of 6 en dan weer naar Oostenrijk voor het 2-jaarlijkse spijlbustreffen op de GrossGlockner !! |
Mooi vooruitzicht.
|
Vrijdag middag, 't zonnetje schijnt, en compleet geen zin meer hebben om te werken....
Is het al 17:00 / weekend? |
Zo, op naar 't werk, tot laat vannacht / vroeg morgenochtend.
Dan morgen ochtend weer beginnen, en zondag nog 'n dagje werken, en dan begint de werkweek weer. :D |
Zo het is weekend! Ik ga naar t terras.
|
Weekend :cool:
|
heerlijk in de franse alpen +-30 graden, gisteren mijn nichtje wezen aan moedigen bij de aple d'heuz waar ze mee gedaan heeft aan de alpe d'huzes.
|
Ik hoorde dat gisteren op de radio ja... 5-6 keer die bult op en neer fietsen... ik doe het ze niet na!
|
Gisteravond nog even flink wezen zuipen en vanmiddag om half 2 maar eens naar school gegaan, vervelend dat studeren :D
Vanavond bier drinken op de verjaardag van m'n zus en morgen naar Texel om bier te drinken en aan een Passat te sleutelen :rock: |
en het is weer de laatste vrijdag van de week...
veel te warm voor het weekend ;) |
Quote:
:screwy: Ik heb zin in het weekend.. paar feestjes, morgen effies wat ophalen en zondag voetbal natuurlijk :cheers: |
Quote:
Kick. vEEl te mooi weer om hier binnen te zitten op de zaak, met dit technische weer :cheers: |
bijna weekend;) morgen nog uitstapje met klanten naar Sail 2010.... en dan lekker week naar Schotland
|
rusig ontspannen middagje met de kleine. vanavond ,zaterdag- en zondag werken me de nacht. (22.00u tot 06.00u) :(
|
Met de Mercedes van de vrouw bezig..
achterveren vervangen voor de gastank die erin komt hardy schijven (cardan-as) grote beurt doen! carterontluchting fixen.. |
Het is weer bijna zover.
Dit weekend mijn stuurverkrachtiging van de GTI eens nakijken want de pomp maakt nogal wat herrie bij het inparkeren... |
Gisteren -vrijdag dus- beginnetje mee gemaakt en vandaag de bak erachter weg gehaald..
Weekendklusje: |
Laatste vrije vrijdag voorlopig, maandag beginnen met mijn nieuwe baan :rock:
|
Gefeliciteerd wat mag je gaan doen?
|
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |