![]() |
Sjiek de friemel
|
Pakjesdag vandaag, spulletjes van de AHC voor een Arosa maar ook leuks voor de Bora;
Met dank aan Cornelis van Emperor Audio voor de (goedkope!!!) snelle levering :thumbup::thumbup::thumbup: Gelijk ook een paar pakken bitumen mee genomen vanochtend :D |
dat zal wel gaan knallen :thumbup: mooi spul :)
|
Dankjewel! Ben benieuwd hoe het klinkt :D
Knutsel knutsel; Geweldig apparaat is dit zeg, bluetooth is supersnel aangemeld en bellen is echt heerlijk helder. Geluid is een stapje beter als met de Sony die hij vervangt en een Ipad synchroniseert ook probleemloos, je kan zo door de mappen heen bladeren :thumbup: Speakers vervangen ging nog niet omdat ik adapterringen vergeten te bestellen had...:rolleyes: |
Leuke audioset zo ! Ik dacht al ,wat komt dat foldertje met dat kroontje me bekend voor @ Emperor :thumbup:
Erg leuke radio voor in een Mk4 trouwens ! |
fantastisch mooi spul ;)
|
Dank jullie wel! Ik wordt er nog verlegen van :redface:
Het is echt geen top of the line of zo hoor ;) |
lekker bezig weer joram,ik vraag me alleen af of jullie ook nog geld overhouden om te eten?;)
|
...of gaan jullie niet op vakantie dit jaar?
|
Quote:
De weegschaal zei van wel.... Quote:
Jawel hoor, maar zoals een bekende forumgenoot al zei; 'ik rook niet en ik ga ook nooit naar de kroeg' :D Zonder dollen, alle spullen voor de Bora heb ik over een paar maanden verspreid gekocht. Die Alpine stond voor de Golf al in de planning. Emperor had de Ground Zero speakers in de aanbieding dus op zich valt het allemaal mee.... |
Quote:
Die zei volgens mij ook iets over hoeren, en daar blijf je vaag over. :tongue: |
Quote:
Ik woon ook niet aan het zandpad in Utrecht :screwy: |
Night on the town ;)
Lekker korrelig, nee, Iphone's houden van veel licht :D |
ziet er goed uit, alpine is the way to go! :)
|
Ringen binnen :D
Van het weekend eens passen :thumbup: |
mooi, maar ik kan geen oranje meer zien... (nu al...)
|
Leuk joh! Het enigste wat ik juist volg zijn de wedstrijden van het Nederlands elftal :D
Vandaag een lekker gebruik gemaakt van het lekkere weer, deurtje open gemaakt en aan de gang gegaan :thumbup: Die Ground Zero tweeter past natuurlijk voor geen mogelijkheid op de plek van de originele, dus maar een beetje knutselen... Met dit als resultaat, ik heb de originele bekabeling er aan gesoldeerd zodat hij zo los kan, mocht het nodig zijn :thumbup: Filter hang er netjes tussen, wordt op z'n plek gehouden door een dotje Berner polymeer ;) Adapter ring op z'n plek, speaker erin geplaatst; Alle verbindingen met zwarte polymeer geseald behalve de wateruitloop onder de speaker waar ook de draden door lopen. Draadjes aan de woofer ook gesoldeerd trouwens, die steekschoentjes moet je ombuigen om het geheel in de ring te plaatsen en dan klemmen je stekkers weer niet goed. Solderen dus :thumbup: Met de pasring er ook weer op gelijmd, goed zichtbaar links naast de woofer het wisseltje er voor :thumbup: Draden vanaf de radio gesoldeerd en met krimpkous afgewerkt zoals het hoort ;) En het eindresultaat, logo van de Ground Zero roosters af gepulkt en discreet op het deurpaneel gelijmd, vind het wel sjiek zo :thumbup: Klinkt als een klok trouwens :screwy: Echt nie normaal, standaard is een mk4 al goed bedeeld, maar dit in combi met de Alpine is magistraal :D Nu de achterdeuren nog :D (en de sub achterin :cool: ) |
ground zero is echt superspul,niet gek kostbaar en het klinkt als een klok.
mooie upgrade:thumbup: |
netjes en zorgvuldig gedaan, top!
|
Bedankt jongens, heb zo veel plezier van die kar na z'n beurtje, is zo hard als een plank geveerd, loopt behoorlijk door voor een 115pk en verbruik valt (als vrouwlief er mee rijdt) ook niet tegen :D
Heb de deurpanelen ook nog met bitumen beplakt voor wat minder resonantie :thumbup: |
Keurig ingebouwd hoor , zo als het hoort , top !
|
Idd. Zou het zelf niet anders doen ;) fijne wagen is/wordt het zo
|
Thanks jongens :thumbup:
De Audi GTD is ook in goeie handen zie ik GJ :thumbup: |
Quote:
Thnx! Zijn er op en neer mee naar Oostenrijk geweest, zonder dat die een kik heeft gegeven ;) |
Goed om te horen :thumbup:
Ik kreeg vandaag flink op m'n falie van één van m'n oud leerlingen, een auto door de wasstraat, dat doe je toch niet! Dus vanavond; Helemaal in 't sop en met klei gedaan, na het drogen nog een laagje Dodo was erover; Nog even uitgeboend en het kon er weer mee door zei hij, blijkbaar kan meester nog wat van z'n leerling opsteken :redface: Binnenkort m'n eigen was-setje :rolleyes: Kreeg wel complimenten voor de Ground Zero inbouw, achterdeuren vandaag ook gedaan :D Wat klinkt dat spul fijn!!! Nu de sub er nog in :thumbup: |
Vanavond even kennis laten maken met de V5 Highline Variant van de achterburen...
uit 2000, 115k op de teller ;) |
De bora matchmaker, nu bij u in de buurt :D
Maar ziet er weer goed uit die bora van jou :thumbup: |
Thanks :thumbup:, onze Bora zit nog veel steenslag op hoor.
De nummerplaten worden binnenkort nog vervangen en hij wordt gepolijst hoop ik ;) |
Z'n zondagmiddag sopje weer gehad;
;););) |
Niet meer die ellendige zuignap en adapter;) |
Hoe zit die brodit houder nu bevestigd dan?
|
goeie sticker op het achterraam ;)
|
Quote:
Proclip over de afdekkap naast je achterruitverwarmingsschakelaar (3x woordwaarde :D ) pakt in de rand van het rooster en net eronder :thumbup: |
Quote:
Pics :D Zit zo ook al een tijdje te klooien met een telefoon houder namelijk! |
Zal morgen ff foto maken, tis deze proclip:
http://www.broditcenter.nl/brodit/b...n-bora-99-.html |
Mooi ding, ik zat ook net te zoeken naar een fatsoenlijke telefoonhouder. Zijn deze er ook specifiek voor een iPhone? Ik kom er op de site niet helemaal uit... Het is de perfecte optie om zonder gaten een strakke telefoonhouder te monteren.
|
Hier ff zoeken; klikkerdeklik
|
Thnx! Wordt wel een hele studie welke het gaat worden ;)
|
Houdt ff rekening mee dat de Proclip en de telefoonhouder twee aparte artikelen zijn!
|
- accelerator sensor defect
- oil sensor defect - hvac flap motor defect - indicator switch kuren gaat weer lekker :redface: Die laatste drie zal allemaal wel, maar die eerste doet ie niks meer mee dan stationair draaien :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 06:11. |