Quote:
dan als nog een verzamelkast en koude lucht voeren die snorkels ,zit meer zuurstof in ............... dus sneller |
Die gaat er denk ik wel komen ja... ooit :D
Ze zijn nu de chip aan het bakken bij PTH Trading :) |
en dan een filmpje met geluid pleeaassseee
:D |
Quote:
ik denk dat het bij TB's ook wel werkt (net als bij webers) om een fatsoenlijk airbox met een restrictor erin erop te zetten. door de restrictor heb je net iets meer vermogen dan zonder. althans, dat geldt voor webers wel zo. |
voor een airbox moet ik mijn dynamo gaan verplaatsen en die kelken geven zo'n verschrikkelijk gaaf geluidje :)
|
bovenste dynamo steun hoef je aleen te verlengen, net zoals bij webers.
hoe is het trouwens met de chip ? |
Zo'n steun hebben we nog liggen maar ik vind het niet mooi :) zo blijkt maar weer, mooi en functioneel gaan niet samen :p
Chip is klaar, had de computer zaterdag of gisteren al terug verwacht. Dus vanmiddag gebeld naar die man, zegt ie: Stuur hem vandaag op. Ik hoop het maar voor hem, vrijdag moet dat barrel mee naar Automaxx.... RIJDEND :D Probleem van de controle lampjes is niet de spanningsregelaar maar iets anders. Prikte er een oude 8V GTI tellerklok aan en die deed het wel. Davey van kriejeesjons heb nog een tellerklok liggen dus die haal ik morgen op :) |
Quote:
ben benieuwd Dennisch! ik wil trouwens graag die dynamo steun overnemen! |
Nog steeds GEEN computer :mad: als ik hem morgen voor 12 uur niet in huis heb gaat ik hem halen. Kan me geen ruk schelen waar !
Filters komen morgen ook eindelijk binnen, zijn vanmorgen aangekomen bij diegene waar ik ze besteld heb en die heb ze gelijk verstuurd :) Had namelijk een groot pipercross filter voor over alle 4 de kelken maar die past niet omdat ik eigenwijs ben om mijn dynamo niet te verplaatsen :D Rick: zie pb... is ook makkelijk zelf te maken. |
geduld mijn zoon.....
|
geduld heb ik niet ;) apparaat moet vrijdag mee naar automaxx ;)
|
en je compu al binnen....;)
|
Quote:
Hoe dan Dennis? BTW Gaaf project! Ik wil het nou ook weleens in "levende lijve" zien. :biggrin: |
net de pipercross filters erop gezet :) jammer dat je ze er niet zo af kan halen omdat de kelken nogal dicht tegen elkaar staan :( en nog steeds geen computer :mad:
|
da's niet zo mooi, ecu kwijt bij post ? Begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet dat de software zonder auto gemaakt kan worden :confused:
|
ECU is klaar maar ligt in Steenwijk, hij komt morgen naar Amersfoort... maar ik ga vanavond naar steenwijk :D
Ron, deze man heeft al meerdere van dit soort auto's gebouwd. Chip zal idd niet geheel op maat zijn maar zal zeker in de buurt komen. Heb een A4 vol gekliederd met info over de motor ;) |
Net de computer opgehaald, gelijk een mooie tip gekregen:
Plaat alu achter de radiateur maken, tegen de warme lucht ;) |
Maar als je een alu plaat achter je radiateur maakt ben je toch een deel van je rijwindkoeling kwijt??? Waar moet die lucht dan heen???
|
Quote:
die lucht komt ja eerst tegen de radiateur aan ;) |
lucht door laat meer koelen dan lucht tegen
|
ja maar zolang die kut golf het niet doet wat denk je wat heb je een cop. terug denk je ff monteren starten En da vlamme ja leterlijk ja vlammen van 30 cm uit de uitlaat!
Dus zeg tegen dennis rij ff naar centrum (vw dealer hier) en hang hem aan de comp. ff kijken ivm afstellen ontsteking dus hamster daar naar toe hebben die (monteurs) het voor elkaar elkaar gekregen dat die nu helemaal niets meer doet du mensen helaas sorry maar de wob gaat niet mee naar WALIBIE! Nu moeten we eerst de wob lopent krijgen en daarna gaat hij naar postma op de bank en wij gaan nu naar walibie! |
fijn he chip op maat via een a4tje ...............................
heerlijk die carburateurs |
Quote:
helemaal me eens je kunt toch nooit een chip schrijven via een a4 tje :) Stop dan ook niet je geld in weekendje walibi maar koop een fatsoenlijke cpu voor die motor Bv DTA ,Motec of haltech ,enz.enz enz.... en ga niet lopen kutten met G60 computers en die omlopen chippen monteer dan direct webers of delorto's als het niks mag kosten voor info over Dta Check http://www.gaaltuning.nl/ |
das ook het eeste wat ik zij maar meneer vond dat dit net zo goed was en dit was veel goedkoper. ( Met de nadruk op was maar je ik ben ook maar ja wie ben ik om daar wat van te zeggen)
ik blijf er bij al die zooi er af en dta er op zij mijn achterneef ook gelijk als je het echt goed voor elkaar wil hebben moet je dta of motech er op maar je dat was 1500 euro en vond dennis te duur! het komt alle maal wel goed als hij op een gegevenmoment door heeft dat het echt niet anders gaat:) maar op de kever komt zeker weten dta |
zo, wim hebt gesproken! ;)
|
vandaag weer ff in steenwijk geweest...kwam er toch langs ;)
Auto brengen van de week daarheen en dan wordt ie gemaakt, afgesteld en chip op maat uiteraard :) |
Vandaag de grote dag, auto samen met Baseknot weg gebracht :) dank u Bassie !
Dit is de combinatie geweest die over de A28 en A32 is komen rijden. Er zat ook wat weinig peut in de Golf dus daar moest ff wat bij.. zodoende ff tanken voor de lange rit :p Verder vond de man waar de auto heen is gegaan het er erg strak uit zien. Hij adviseerde mij alleen om gewapend brandstofslang te gaan gebruiken en andere slangenklemmen. Heb nu alleen brandvertragend met veerklemmen. Verder moest ik de benzinedrukregelaar pakken van een Lacia Delta omdat die instelbaar is. Ook verwacht hij dat de 2Y bak het niet lang zal overleven omdat er nu behoorlijk wat vermogen in de auto zit. Kreeg een leuke tip maar dat is een mooi project voor in de winter :D |
en wat is de verwachting? wanneer is hij rijklaar?
|
deze week hoop ik Tom :D hij staat al op de brug ;)
|
bah, een trailerqueen
;) wat een supermooie auto.. echt.. geweldig! |
Wat voor een bak adviseerd hij dan? En trouwens leuke sticker op de zijruit. ;)
|
blijft een strakke bak met die velgen!
|
Quote:
zo ziet u maar weer mercedes alleen goed voor het transporteren van mens en materiaal maar ik hoop dat het nu wel goed komt met de wob begint nu wel heel lang verhaal te worden |
Waarom is de voorbumper eraf?
|
forum freak.
waarschijnlijk omdat hij hem weg brengt naar iemand en hij dan bang is dat die gene hem beschadigd ook omdat hij zo laag is |
kon de ambulans niet op :)
|
Vandaag gebeld met de man waar de auto staat en we hebben hier in Leusden geen fouten gemaakt. Alles staat op tijd en ziet er goed uit. Dus dat is een hele opluchting. Het zit hem dus in de chip, daarvoor moet de auto nu naar Duitsland of die duitser komt naar Nederland. Ik hoop morgen en dat hoopt die man ook :)
Ben in ieder geval blij dat ie in goede handen is :) Ambulance was idd wat hoog :( |
Schiet niet echt op zo :o Dacht dat mijn project lang ging duren :biggrin:
|
Quote:
geloof 6bak van touran past er volgens hem zo op |
Quote:
Klinkt niet zo best Dennis, zal wel duur worden. |
All times are GMT +1. The time now is 15:05. |