ziet er gezellig uit daar....
@ honcie: volgende keer ff bellen hé... dan ga ik mee. |
Och och, kwam er toch wat te laat achter. Zo te zien een leuke meeting gemist, op 10 km van mn huis :(
|
Die rooie weer, met zn blije bakkus :D
|
Quote:
Sorry Bertus, volgende keer bel ik. |
Quote:
honcie jonge wat was het gezellig. :D en ook een mooie bak man die vw echt rood man :) :tongue: tot de volgende meeting :thumbup: :thumbup: |
:D Ja en nu maar gauw de golf gti g60 syncro op kenteken dan kan ik ook met de jongens mee op linker baan. :thumbup:
heb er zin in wat een mooi leven. :D |
Verrassing heb nog een paar foto's
|
Quote:
Het was zeker gezellig :thumbup: Dit was 1 van de leukere meetings van het jaar, klein gezellig spontaan. En mooie auto's. |
Quote:
Of jij met de R nooit op de linkerbaan rijdt :D. Wanneer ga je naar de rdw. |
Gelukkig wel rijdend naar huis! |
mooie fotos wen :thumbup: ,maar had je hem niet even kunnen bewerken want ik lijk hier een beetje dik :D
was een top meet en leuke fotos ook van rick thanks :thumbup: |
Quote:
Heb je ook al ooit iets horen roepen over een lidogroene mk1....tralalala :tongue: :tongue: |
Quote:
Hé Pieter, nah ik vond je er zo sportief opstaan. :tongue: Dat laatste zie en lees ik dan ook niet! |
|
Quote:
:redface: ja ook na zondag vet man en cool cars :) jappie top :thumbup: :thumbup: |
Quote:
die witte is mijn auto ja. ook uit hallum. |
Dit was helemaal 100%, thnx Hallum crew :thumbup:
|
geweldig dit... stelletje mafketels.
|
[QUOTE=Rick]Zie die rooie blij fietsen: :D
dit is een achter neefje van jaap,die was net onderweg naar de kapper want zondags is het daar voor half geld knippen geloof ik :D |
|
Wel bijzonder op de mini meet...2 limited editions! |
wauw!! wat een mooi fotowerk weer!! :wow: :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: Volgendjaar ben je welkom! Krijg jij ook een euroknaller van Jappie :D |
ben er volgende keer zeker bij..
|
Quote:
Super kerel 2012 gaat leuk worden, Hoop ik ! Gaan hier met de jongens om tafel , en moeten maar wat leuks bedenken! Mischien ist ook wel wat om miniweekendmeet te houden :D Of zou daar geen animo voor zijn? :eek: |
slaap wel bij mijn zus...is om de hoek in hallum..hahahaha
|
Helemaal top kerel!
|
Ik ben bang dat de animo al bijna te groot is voor een minimeet!!
Ik kon er helaas dit jaar niet bij zijn, maar ik ben volgend jaar graag van de partij. Super geregeld kerel! Top initiatief! |
Quote:
Animo en Ideeën ZAT! Sieppieeeee :thumbup: Moet lukken maar laat dat ''mini'' dan maar weg :D |
:D
Quote:
:D :lmao: |
Quote:
Maitsju mie net gek he......:D:D :tongue: |
Is er al een datum bekend voor 2012 :D :D
Dan zet ik hem vast in de agenda :thumbup: Super mooie foto,s Rick. Echt geweldig. Vreemd dat je die ene niet geupload kreeg ;) :D |
Quote:
Kest Zondag mooi in een MkI diesel naar Marten Sieppieee :D |
Quote:
Ga morgen al om 1tje kijken jongU ;) |
TOT 2012!!!
En dit was dan mijn bijdrage, nu houdt het écht op! Tot de volgende meeting! En Ruud gaat het zelfde blokkie om weer terug! |
Bedankt voor alle super mooie foto,s Wenny & Rick SUPER ! :thumbup:
|
Quote:
+1 :thumbup: |
Quote:
+ 1 :giggle: |
En ik heb vast een tent gekocht voor de weekendminimeet :D :screwy:
|
Quote:
Had het ook kunnen weten...:D Ik hoor het vast wel van je of en wat het geworden is ;) :thumbup: Mooie afsluiter qua foto's dat iedereen zwaait. leuk gedaan, en wat mij betreft ook zéér zéker voor herhaling vatbaar! :) Quote:
Dat MOET Ruud!! de weg naar Friesland kan hij inmiddels wel dromen :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:05. |