Nee klopt Arjan had gevraagd of ik de auto op het podium wou zetten voor een raadspelletje van waar komen de wielen onder vandaan :)
|
das een makkie
|
;)
|
[QUOTE=LRR]:confused: :confused:
Ik vind de klep niet mooi passen/aansluiten |
we willen meeeeeeeeer foto,s zien Gerard !!!!!
Kom op waar blijven ze :D |
Quote:
Hoe passen en aansluiten? |
Leuke foto gevonden van Patrick Hille:
|
Mooi ding Gerard!
|
Prachtige foto Gerard !! Mooi wit is niet zwart.... ;)
|
Zo even een updatetje ;)
Gister ff een leuk interieurtje gekocht. Foto's komen nog :thumbup: |
Echt een mooie Golf. Ben benieuwd wat het interieur gaat worden. :thumbup:
|
Thnx man
Ja interieur hoop ik dat het goed gaat staan in ieder geval beter zitten dan basis :D |
Quote:
Ik wacht de updates af... Al ideeen voor de motor? |
Motor ja genoeg :D
Alleen het lullige is toen ik vroegah mijn Mk2 omkeurde moest ik naar Lelystad en 2500gulden kwijt naderhand mocht iedereen elke motor inbouwen bij de plaatselijke RDW voor 50 euro. Nu ben ik eindelijk na jaren weer aan de beurt en ja omdat mijn nieuwe project 1998 is mag ik lekker WEER :( naar de RDW voor testen a700 euro :( Das nu net het knijppunt ff anders had er al iets anders ingelegen ;) |
Quote:
Oww is dat zo? Daar was ik ook niet van op de hoogte! Nooit geweten dat de nieuwe generatie ook weer een uitgebreide keuring moet ondergaan. Ik hou je project in gaten!! Keep up the good work!! :thumbup: |
Mooi gedaan, hele nette golf zo.
Watvoor moter zit je aan te denken? |
Ben benieuwd naar t interieur,maar dat zal wel goedkomen :thumbup:
|
Zo hierbij een plaatje bij het praatje :D
Dit interieur heb ik gekocht en ga en nu dadelijk mee bezig met inbouw. Kijken of het goed gaat staan bij wit hopelijk wel. |
zie niks :D
|
jawel Rich.... wit met 2 rooie streepjes/kruisjes, :D
zal iets van GTI zijn denk :tongue: |
Nu wel :D
|
Quote:
SUPERRRRRRRRR MAAT Dat gaat helemaal goed komen! |
Hoop het wel Mattie.
Ben er nu mee bezig ;) staat nu al beter dan BASIS hahaha Moet wel goed zitten met mijn grote lichaam :D |
Quote:
:lmao: :thumbup: |
toch gekocht kerel ... goed bezig
kon het wel ?? |
Ja toch gekocht en ben er zeeeer blij mee ze zitten heerlijk.
Nu nog ff goed in de auto zetten ;) Voorover klappen kan maar moeten ze omgebouwd doe ik volgend jaar ;) Mijn Mattie Marco(B&M Onderdelenshop) had er wel weer wat voor ;) |
:thumbup: Mooie wagen en mooi interieur zeg gti 6? , had hem al even bewonderd op mivw en alles is beter dan basis :D
|
Fancy interieurtje maat !!!! Dat gaat zeer zeker goed staan bij een witte auto...
Is het een beetje plug-and-play ?? Of moeten de flex en lastoestel er aan te pas komen ??? |
Klopt Djago Mk6 GTI interieur.
He Fred maat dank je maar nee is geen plug&play :( maar dat maakt het tot hobby he ;) En meestal krijg ik alles wel netjes voor elkaar ;) maar geen gelas en geflex aan de stoelen :D |
Ziet er goed uit :thumbup:
Echt een vet interieur :eek: |
Thnx Johan zei het al he ;)
He kom ff online op msn heb wat voor je :D |
Quote:
Ja man strale wel luxe uit en ben er ook achter ze zitten heerlijk :D |
Quote:
Vooruit maar weer.. heb t smoordruk op mn werk :D :D |
jonge jonge kist nou nooit een keer normaal doen.... moet het nu echt weer zo dik dan?!
ben toch wel een beetje lajoers hoor rijdt toch wat beter dan een mk2 vr hahaah moet ook maar eens naar een 4 kieke |
Super dik interieur!!! dat gaat zeker mooi staan in je Golf.
Ben benieuwd naar het eindresultaat :thumbup: Zal allicht mooi zijn. |
Quote:
Ben er zelf ook zoo ongelooflijk blij mee man echt. En rijdt zo goed daar is een Mk2 niet mee te vergelijken nee :D Net de VR even weer opgehaalt en was tocch heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan de 4 hahahaha |
Quote:
:thumbup: |
hahah mooi man
ik heb zelf dan nog een bora als daily maar zoals je zegt zo nu en dan de vr even uit het hok is ook weer geweldig. |
Is het geluid en de sfeer van een Mk2 met vr he ;)
Heerlijk maar rijden in de 4 is ook top alleen moet er nog ff een leuke motor in :D |
ja dat blijft toch een geweldige ervaring elke keer.
ja die motor van jou dat gaat weer een rdw probleem worden las is hier ergens?! mooi klote dan mag niet bij jou haah |
All times are GMT +1. The time now is 20:31. |