![]() |
Automatic ? nummer wordt zowat elk uur op de radio gedraaid.
|
ze heb iig wel een teringjantje kort rokje aan!!
|
@VW,
We bedoelden eigelijk wat doet ze op de foto??? Waar stapt ze overheen??? :D Of valt ze en lag ze op de volgende foto languit?? :eek: |
is dat niet diezelfde meid die bij mental theo achterop de motor ging bij dat motorfiets programma vorige week?
|
Geen idee, kan me ook niet schelen, ze is niet lelijk ;) mooier als die gwen ;)
Stukje in de Maxim van deze maand is wel leuk van Elize. |
Dat tegeltje ..... ROFLMAO!!
..Gert rulez |
ow, das ook zeker een leuke meid jah... :cool: :p
|
nee, ik vind die yoerin maar een boerin
maar elsie is wel leuk . athans , ik zou het er wel evt. op kunnen moest de gelegenheid zich voordoen onder bepaalde omstandigheden . :rolleyes: |
Quote:
Moet ook :D |
Quote:
mooi is dat altijd hè!!! :D |
Quote:
Echwel! Zie dan, ze heeft haar 'paal' al in haar bilspleet gevouwen, Shemale indeed ;) Ben niet onder de indruk van beide dames helaas. D'r is genoeg ander leuk tv-grut in de aanbieding |
wacht maar totdat je d`r in het echt tegenkomt ;)
|
deze zie ik toch ook graag op mn tvtjuh verschijnen
![]() |
Ellemieke heeft een lekker figuur vind ik, maar ze moet echt eens die plamuur van d'r gezicht af halen en d'r haar normaal doen. Verder heeft ze niet zo'n slanke hals (of een dikke nek als je het zo wilt noemen :D) en lijkt ze daardoor een beetje shemale...
Als ik er eentje zou mogen kiezen dan ging ik wel voor: ![]() zwijm, zwijm.... |
vind die jorinde ook maar niks...
|
valerie zwikker mag er ook welzijn :P
|
Quote:
foto's ? |
gaap
|
Quote:
Jij snapt het! :rolleyes: |
en ik vind yvonne nou net weer niet zo heeel mooi....
|
Ja hoor!!! Mokkels.nl is ook door de forummers van volksforum ontdekt! :D
|
ZIJN ER OOK VROUWEN DIE MET EEN WIE-ZIJN-LEKKERE-MANNEN?-TOPIC MEE WILLEN DOEN??? :wink: :wink: :wink:
(homo's mogen ook meedoen, hoor ;) ) :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
he moet dat nou... :biggrin:
|
Quote:
hihihihi :D ;) |
Quote:
Jaaah Daag! daar kunnen we hier niet aan beginnen hoor! Weet precies weer hoe dat gaat! Jij, Bien en Danielle beetje mannen keuren! Dat vind ik niet kunne! :D:D BTW, Linnie...Waar blijven nou die foto's van jou??? Enne wat wel een leuk idee is...(misschien maar in een nieuw topis...) Miss Volksforum verkiezing! Wie maakt de thread? |
ik dacht dat jij nu wel blij zou zijn mark :confused:
;) |
Quote:
Jah duh.... :p Vind het alleen zo oneerlijk voor jou! :D:D:D :tongue: Just kiddin', Big RR (Retro-René...) |
Ik heb danielle overgaag in het echt gezien zonder makeup, was een vip bij de sterrenrace op zandvoort aantal jaartjes geleden (me pa's eigen zaak sponsorde toen bij dat event :rolleyes: )
Nou, ik kon het er niet op hahaha wat een lelijk schepsel.... zelfs in een racesuit!! :biggrin: |
Wie opent nou een thread voor de Miss Volksforum verkiezing? (ik wil het zelf niet doen, want dan wordt ik meteen seksistisch genoemd!)
edit: Is dan een nederlands woord? woord vast wel, maar spelling vast niet! :D |
en hoe moet ik da zien die verkiezing ? :rolleyes:
:eek: |
ey linnie....msn gooit me er steeds af!!!!
|
Quote:
Tja, hoe gaat een verkiezing? De dames die hier op het forum zitten (of vrouwen, vriendinnen, ex-geliefden, minaressen maakt niet uit...) posten foto's en er wordt dan gekozen door de forumleden wie er miss volksforum wordt! |
Quote:
Had al een vaag vermoeden!... :tongue: *zuch* leuk... |
zou het makkelijkste zijn met een poll....
maar dan moeten we `t eerst zorgen voor `foto`s van de vrouwen die mee willen doen hè |
Quote:
Stelletje lamers.... ipv anders vrouwen beoordelen misschien een idee om zelf een vriendin te gaan zoeken |
och vergeten de smilie erneer te zetten.......
:tongue: |
Quote:
ssst, straks horen ze je en hebben ze je door!! :p :p |
zegt iemand die al voorzien is van een vriendin....
als je nog vrijgezel was, dan durf ik te wedden dat je met ons mee deed ;) |
Quote:
:D:D:D |
Wie heeft er eigelijk allemaal een vriendin???
:eek: |
All times are GMT +1. The time now is 16:20. |