@ Sander: You know the game!! :D
@ Nigel: thnx kerel, moet te veel aan verder sleutelen. Wil ook nog een Mk2 erbij! Maar goed blijft altijd verslavend om dingen te kopen voor een VW! :D |
mag weg mensen!! :thumbup:
ga voor een 3bg! :thumbup: |
Quote:
:shake: haahaha weer op uitgekeken? |
yep alweer! Doet me denken aan iemand! :D
|
Quote:
vertel :D |
noem geen namen, maar kan er zo1 noemen! :D
:rolleyes: |
daar gaan we weer :D
|
Quote:
haha, je kent me toch! 3BG hoeft niet zoveel aan te doen! US lijst + SML's + dikke wielen + schroefset = PerfectStanced Passat! :D |
Quote:
en dan weer verkopen :D sorry inkoppertje |
ach ja... noem het maar hobby! :D
|
Nou ja.... de Bora gaat op dit moment niet erg hard qua verkoop.
Dus de Q7's zijn verkocht, en de zoektocht naar nieuwe wielen is weer een feit. :D Zit op het moment zwaar te twijffelen. Heb namelijk de Barracuda's Voltec T6 in mijn achterhoofd maar dan in rondom 9J. Het gaat om deze velg: iemand enig idee of dit gaat staan ja of nee? want heb zat gezien maar het hoeft allemaal niet zo duur meer voor mij! :thumbup: |
|
Vind dit toch dikker:
http://www.volksforum.com/forum/sho...286#post1188286 |
hou hem gewoon salih, is een dikke bak
|
Ik zou er achter ook de sml's in doen, en de Bora houden :D
|
@ Henk : Zie VWForum kerel! :thumbup:
@ Rick : Is ook dik idd maar net ff buiten mijn budget. :thumbup: @ Sander : Ja hoor, rij mij best. Hij hoeft ook niet ala minute weg! :thumbup: @ Mk1driver : Goed idee!! Maar ik denk dat ik de spullen voor de Passat nog maar ff hou. Wilde ze eerst verkopen maar d'r kan nog van alles gebeuren. Je weet het maar nooit! :D |
Zaterdag 15 oktober andere wielen halen, zijn gewoon 1delige geworden. :D
Het zijn iig weer Audi's geworden in 18'', volgende week foto's ervan. :thumbup: |
Volgens mij komen deze onder een champagne variant vandaan of niet ;)
|
Quote:
Nee, dat niet maar het zijn wel dezelfde. :thumbup: Volgend jaar wat lager leggen, dan passen ze er mooi onder! ;) |
Kennis van me heeft ze ook onder zijn mk4 station. Maar met 225 40 18 kun je een stuk minder laag dan een 215 35 18.
Benieuwd! :thumbup: |
Quote:
Ik denk wel dat er 215/35 onder komt idd en anders 215/40 maar dat zie ik wel tegen die tijd. Komt vast goed! :thumbup: Ga in de winter eerst nog wat kleine dingen doen aan de Bora! ;) |
Bij deze echte foto's van de wielen, 1tje heeft een paar kleine plekjes en de rest is gewoon super!!
Ze zijn alle 4 dus in gewone nette staat en ze komen er dus gewoon zo onder! Hierbij de foto's van de wielen: Dus volgend er gewoon onder kneupen met 215/35 of 215/40. Ligt er aan! :D |
Mooie wielen Salih!
Als eens gepast?? |
Die dinger zijn maar 7.5j ofzo toch, zou er 205/35 om knopen dan .. anders heb je gelijk zo'n monstertruckband.
Wel mooi wiel! |
Quote:
Thnx Mis, maar ik doe er geen 205/35 omheen dan wordt het te smal denk ik! :thumbup: Doe er dan eerder 215/35 onder! :thumbup: Maar komt wel goed! Oh ja.... en zijn idd 7,5J breed! :thumbup: Quote:
Thnx kerel, en nee nog niet gepast ga maandag of dinsdag de adapters halen en dan misschien kijken hoe het staat! :thumbup: |
Quote:
|
Quote:
:eek: maar ja... jij hebt air dan maakt het wat mooier natuurlijk op het moment dat hij op de grond ligt. Met een schroefsetje is dat niet haalbaar dus wat breder is niet erg. Maar iets lager kan altijd! :thumbup: |
hier een voorbeeldje van mijn golf met 215/40 en 15mm adapters
|
Quote:
Staat toch netjes met 215/40! :thumbup: Alleen de mijn adapters worden 20mm. :thumbup: |
zoooo.... kom net terug vanuit Kerkrade om adapters te halen bij oldschool thnx nog hiervoor kerel!
3 uur gereden bij mekaar! :D |
Quote:
succes ermee :thumbup: |
Erg strakke Bora heb je daar ! Gaat op de nieuwe wielen super staan , geloof mij maar ! :tongue:
|
Quote:
thnx man! :thumbup: |
Quote:
oooh, ik geloof jou zeker! :tongue: |
Top , dan geloof ik mezelf ook , hahaha ! :tongue: Moet zeggen dat ik het GLI uiterlijk altijd erg mooi vind ! :thumbup:
|
Quote:
:thumbup: thnx kerel! nog wat subtiele veranderingen en dan vindt ik het best! ;) |
Groot gelijk hoor ! :thumbup: Jij had die Golf II toch met dat westmoreland front ? Vond ik ook een prachtig wagentje ! :eek:
|
Quote:
ja, die had ik ook! :thumbup: wil wel weer een Mk2 erbij, maar dat gaat pas volgend jaar worden. ;) |
Ben benieuwd , ik hou in de gaten iig ! :thumbup:
|
Quote:
komt goed! :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:22. |