En er is ook weer een Rallye-Mania @ VolksDub 2011
|
is er in de buurt van Well geen Shell pomp waar net als nu in Worthersee een webcam kan hangen :D
of op het meetingterrein zelf.... :rolleyes: wel gaaf om voor de thuisblijvers zo te kunnen zien/volgen wat er zoal gebeurd :thumbup: |
Quote:
Kan wel iedere dag even een foto gaan maken maar daar schiet niemand iets mee op denk ik. :D |
Mag ik ook komen kijken? Golfje is nog niet echt een 'hingucker', maar wil dit zootje toch wel eens bij elkaar beleven... :screwy:
|
@rob077 why not. Niet iedereen heeft een dikke show of performance auto.
Gewoon inschrijven op de site of alleen de zondag langskomen. |
Quote:
Tis al meerdere keren besproken, probleem is alleen dat we zo goed als tegen Duitsland aan zitten en daardoor in de roaming kosten vallen. Maar wie weet :) |
nog maar eens vragen, komt er ook weer een lijst op de site testaan waar alle aangemelde personen op komen testaan??
|
Zijn we momenteel niet van plan. Waarom zou je dat graag willen? (misschien krijg je ons nog om ;))
|
Quote:
:thumbup: en ik zie dat Mac-Mikus aan zijn signature te zien in de Apple Hardware reparatie, upgrades en onderhoud zit.........misschien kan hij wat betekenen Hans.... ;) zou wel gaaf zijn om het ook op een cam te kunnen volgen allemaal...... :cool: dus ook de opbouw,ff kijken hoe jullie je in het zweet werken :) :tongue: |
Whahaha en ik mag zeker een week van tevoren met m'n macbookje plaats nemen. :D
Streamen via een iPhone is nou ook niet echt goedkoop. |
Aangezien de heren HannoverEdition en Veedubber me aan het denken hebben gezet wil ik vanmiddag een gaan proberen te streamen vanaf het VolksDub terrein. :screwy:
Zal niet heel lang zijn maar maak hier in de loop van de middag bekend hoe laat ongeveer. Let wel ik geef geen garanties of dit gaat lukken, weet niet hoe het daar zit met ontvangst namelijk. :thumbup: |
ik kom ook slapen
|
Ik rij nu even naar well om het een en ander te proberen.
Over een half uur Ã* 3 kwartier zal ik een link geven die een 15 minuten in de lucht zal zijn. Onder voorbehoud natuurlijk. |
we gaan het proberen, de bedoeling is om vanaf 13.35 15 minuten live te gaan.
Ik kan niet beloven maar we zien het wel. Volg het op de volgende link: http://ustre.am/z3uu |
Quote:
:) Goed bezig!! ;) :thumbup: Quote:
Ik heb heel ff beeld gehad van een beeldscherm van een laptop en een buitenspiegel van een auto, volgens mij was je op de terugweg......:D Gaaf man dat je hier toch ff mee aan het knutselen bent geweest! zou mooi zijn als de thuisblijvers (en andere geïntereseerden) op 9 & 10 July live mee kunnen kijken :cool: ga zo door! :thumbup: gr; Guido |
Quote:
En het lukt je ook nog... Goedbezig Mike! |
Ik was er al een beetje bang voor maar het ontvangst is dusdanig slecht dat de hele tijd de verbinding wegvalt. ik rijd nu weer terug naar huis. ben denk ik 4 a 5 keer maar 2 minuten online geweest.
|
je hebt nog ff tot 9 July he..... :D
Gaat je zeker lukken Mac-Mikus! :thumbup: |
Zal eens kijken of ik wat met ontvangst kan regelen, dit is net allemaal maar gedaan met een iPhone en een bagger connectie van T-Mobile.
Ill do my best. :thumbup: |
Quote:
nou het is wel leuk om te weten wie je daar kan verwachten, zoals bepaalde club's die je in jaren niet hebt gezien bijvoorbeeld, en misschien wel anderen die je al in jaren niet hebt gesproken of hebt gezien, dat weet je tenminste via de lijst dat ze daar ook aanwezig zijn!! vond het vorig jaar wel handig :thumbup: |
Quote:
;) :thumbup: |
Weer een stapje verder inmiddels, heb even samen met BeRt_16VT de koppen bij elkaar gestoken en we denken een oplossing te hebben gevonden. :thumbup:
Donderdag avond gaan we weer even het een en ander testen en zal dan ook weer even aangeven wanneer er wat te zien is. Dit blijft gewoon dezelfde link. (als het goed is :redface: ) http://ustre.am/z3uu |
Jep, en dan hopen dat vodafone beters is.
En desnoods via duitse sim! Donderdag avond weten we meer........ |
goed bezig mannen! :thumbup:
ik heb weer wat aangewakkert lees ik wel weer :tongue: :D ben benieuwd of het gaat lukken :) |
je hebt het gewoon tegen de goede gezegd
ze hebben vanavond over niks anders gesproken :screwy: maar ik huppel er gewoon achteraan en probeer interesant te doen (lukt eigenlijk nooit zo goed) maar zou wel stoer zijn als ze het nog flikken ook maar berry kan alles met een hamer en beitel en mikus kan alles met zijn appels you go girls ;) :thumbup: |
Ook ingeschreven, komen met een auto of 8 het hele weekend
|
ook ingescheven en betaald ook wel zo belangrijk!! kom op jongens nu nog even een lijstje plaatsen van de aangemelde personen :)
|
Vanavond vanaf 20:00 weer een stream testje. Zal ongeveer 15 tot 30 minuten live zijn. Alles onder voorbehoud natuurlijk.
Heb zelf niet de mogelijkheid om het te volgen op locatie dus wacht laterna de reactie's af. Dus vanaf 20:00 live : http://ustre.am/z3uu |
Quote:
Dat vond ik dus ook altijd wel leuk aan het dub-05 event en vorig jaar volksdub dat je kon zien wie zich ingeschreven had. |
Streamen ging alweer wat beter als de laatste keer, Zaterdag gaan we met wat zwaarder materiaal testen en hopen dat er dan weer wat vooruitgang is. :thumbup:
|
ja het ging best redelijk
alleen het pad is slechter als vorig jaar maar heb het al vlakker gemaakt er vallen de eerst volgende weken nog wel stenen onder mijn auto vandaan ben ik bang |
Quote:
dan maar hopen dat ze van dub05 daar nog wat aan gaan doen, lig met mijn carter nog geen 4cm van de grond :confused: |
Quote:
Dat red ik met mijn diesel ook niet meer om over die weg heen te gaan. Denk dat ik voor dat weekend alvast een nieuwe pan bestel... ;) |
Het valt best wel mee met het terrein, dat meneer daan zijn kenteken plaat en vooras een halve cm boven de grond heeft hangen is zijn probleem. :screwy:
:D http://www.youtube.com/watch?v=JodOigb26ws&hd=1 |
Quote:
Net als vorig jaar: lekker IN het spoor rijden in plaats van ernaast. Ga 'n halve meter verder naar rechts, en er is geen probleem. Hobbelt wat meer, maar je schraapt niet de hele lengte van 't pad over de grond. ;) |
Ok, we gaan de bezoekerslijst even in de groep gooien. Jullie horen deze week meer!
De toegangsweg heeft onze aandacht. Het staat in de planning om het pad voor de meeting nog een keer te egaliseren. |
Zoals al gemeld valt de weg wel mee.
Vandaag rond 13:15 a 13:30 gaan we een ander systeem proberen. Dit is te volgen via http://www.livestream.com/volksdub Wederom ondervoorbehoud en feedback is welkom achteraf. |
Jullie hadden het over een Shell station. Ik ken wel de eigenaar van het BP station in Well. Wat hebben jullie nodig? Misschien kan ik iets met hem bespreken... :thumbup:
|
Een snelle internetverbinding zou niet verkeerd zijn maar die honderden meters overbruggen is nou net het probleem.
|
Ook aangemeld voor dit heerlijke weekendje!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:39. |