![]() |
ready for some engine
jaja klaar om hem erin te hangen front opnieuw gespoten en spiegels nieuw laagje blank en me front totaal in de lak opnieuw was toch bezig en niet naar me zin nog wat powerflex rubbers voor stabilisator stang moet denk wel wat aan passen is normaal voor golf 3 de rubbers maar ik zeg dat het past en staalomvlochte remleidingen en subframe vast gezet met allemaal nieuwe boutjes moertjes etc ![]() ![]() ![]() ![]() |
zier er zeer mooi uit man!!!,mijn complinenten :thumbup:
|
Ziet er mooi uit!
Mk4 remklauwen achter, of niet? |
Jij bent ook goed bezig ouwe :D
Alles word weer als nieuw, NETJES En die kleur :eek: SUPER |
Quote:
nog gewoon standaard wel de bedoeling schijven oooit |
zo weer aardig op geschoten
powerflexxen voor stabi geplaats en 2 aangepast nu alles in de powerflex incl subframe zimmer man schijven en blackstuf blokken en goodrighe remleidingen geplaatst remcilinder gestraald en gespoten en geplaatst remleidingen gebogen en ingepakt in audio snake skin veerpootbrug tijdelijk gespoten moet nog gepoedercoat worden en beugel gemaakt voor reservoir koelvloeistof recaro stickers op porsche gt stoelen geplakt hierbij wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat ziet er heel sjiek uit :thumbup:
|
Mooi project ziet er allemaal mooi strak uit :thumbup:
en netjes afgewerkt. mag ik vragen hoe je dat 'polo' op je remklauwen hebt gemaakt zijn dat stickers of gespoten? |
ziet er allemaal weer puike shit uit Wes! en wat ben jij handig met paint dude...R.E.S.P.E.C.T. Can't wait to see this thing rollin' again....
|
zo na een drukke periode van werken andere helpen etc
toch tussendoor ff tijd om blokje erin te lepelen met beleid de foto's ![]() ![]() ![]() we moeten luchtfilterbuis en veerpootbrug nog ff aanpassen is net iets te nauw allemaal en nog wat interieur parts gekocht matten en alvast een pookhoes laten maken voor idee van me leer te krijgen ![]() ![]() |
Quote:
is gespoten en daarna blank erover @ jens thanks mate elk ze kwaliteiten :D volgend weekend dub of niet |
Komt dat 1.6 blokje van mij er niet in :thumbup: :D
|
Quote:
jazeker wel daar heb ik nog wat spul voor liggen maar moet wel wat te doen hebben van de winter :D komt goed echt ff wat afspreken om op te halen vertel dan het verhaal wel |
Oke, komt goed. Ben je ook op Dub met de polo of red je dat niet ? :thumbup:
|
Quote:
ja volgen jaar :D |
zo nog steeds last van de knie maar we gaan toch maar rustig aan door
front compleet in kleur incl nieuwe radiateur sensor onderweg ![]() yellow headlights moet alles nog afstellen ![]() compleet plaatje ![]() na lang zoeken eindelijk zwarte boutjes gevonden (nissan) voor schermen en koplamp bevestiging ![]() t4 sproeiers op de wissers ![]() the legend at work ![]() |
gaat lekker zo, ben toch wel benieuwd als hij klaar is! :thumbup:
maaruh.... kus Tom?!? :D |
Mooi werk!
|
ziet er goed uit
je bent er serieus mee bezig. erg leuk om te zien dit mvg sjaak |
dank u allen voor de reactie's nu eerst maar eens op vakantie en daarna weer rustig aan verder ...
als we wat geld over houden natuurlijk :) |
ziet er lekker uit idd, blauw met de gele koplampen en het zwart van het blok!
|
goed bezig pik!
klaar op onze meeting? 25e? groetee Pierre |
super project dit :thumbup:
|
tijdelijke wielen zolang die nog niet rijdt
en wel fatsoenlijk oogt van de week de bandjes erop ik ga de porsche laten ontlakken en goed aan pakken zoals randen af laten draaien opnieuw polijsten spuiten nieuwe platte ventielen en bandjes natuurlijk ![]() ![]() |
Ziet er allemaal goed uit!
is het overigens niet fijn je foto's een formaatje kleiner te houden met uploaden? |
zo de garage wielen zitten erop
achter nog een spacertje eigenlijk van 1cm wie heeft er nog wat liggen de foto's incl 1 sfeer foto ![]() ![]() ![]() |
new wheels en dash update
donderdag dashboard ophalen en rest ligt klaar bij de flocker
ook al begonnen aan me middenconsole roken wordt er toch niet gedaan in de polo dus cleanen we het maar en om toch 12v aansluiting te houden verplaats ik deze naar de onderkant uit het zicht ![]() ![]() |
Ziet er echt goed uit !
Zal eff ijken voor een spacer, polijsten komt wel goed |
zo geflockede delen terug
dash er ff snel los ingehangen nu ff tijd maken om het er fatsoenlijk in te hangen kunststof delen worden allemaal hoogglans zwart ![]() ![]() ![]() ![]() rest van de foto's staan op me blog http://mdg-kustoms.blogspot.com/ |
aangezien je een dikke racer bouwt er staan op mp hele leuke wielen te koop mss interessant voor de track days
http://auto-onderdelen.marktplaats....=1#photoGallery |
Quote:
sorry only for show and fun no track for this babe |
gespoten dash delen & kustomized tellerhuis
zo weer een kleine update
delen van dash gespoten hoogglans zwart en tellehuis kustomized tt tellernaalden rode ringen en wolfsburg tellerplaten ![]() ![]() ![]() ![]() |
zo rolkooi erin en ben er over uit no back seat for me ..
ga weer een mooi vloertje maken voor me subs en versterkers en alles laten flocken en kleur van de wagen en nog wat details en kleine aanpassingen de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flinke stoelen zo in de Polo, ziet er verder netjes uit!
|
Zijn jou stoelen leer of stof?
|
Quote:
nu nog stof voorlopig |
Ben ook opzoek naar GT3 stoelen, kan alleen leren vinden. Voor de hoofdprijs uiteraard.
|
deze komt met bout moer bevestiging te zitten dwars door de wand
moet nog wel ff lassen maar voorbereidingen zijn klaar had toch nog stuk buis over van voorste veerpootbrug gelijk bevestiging voor me 4 punts gordels erop maken ![]() ![]() |
....Niets anders dan RESPECT Wesley........... :thumbup:
Doorgaan ...en lekker blijven plakken......... :) |
Quote:
x2 :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:13. |