die vraag wou ik ook net stellen gerard haha
|
gewoon je nieuwsoverzicht op facebook in de gaten houden dan komen er af en toe zulke meldingen voor bij als hier onder
Quote:
|
Nieuwsoverzicht?
|
Quote:
:D |
Quote:
Moet je ook mensen op facebook hebben die het spelen :( |
Ja als je inlogged op Facebook, de homepage... daar staan alle nieuwe berichten van de vrienden in je lijst..
Als er iemand Cartown speelt en die post dit (wat hierboven staat dus), zie je dat ook staan, klik je daarop ga je naar Cartown en als je de eerste bent krijg je die Truck :) Voor meer Cartowners, kijk ff rond in dit topic :P (misschien alle namen in de OP?) |
wtf
:eek: |
Zo dan!
|
Arjan heb duidelijk tijd te veel als je zijn auto park zo bekijkt :p
|
iemand die wil racen? Zo mag ik mijn golf gti houden namelijk http://www.facebook.com/rensjebree
|
@ Der Ghopmeister, hoe kom je daaraan? Of ik moet iets missen, maar dat is bij mij niet mogelijk... :O
Ben level 28, hun 24, dus zou die opties ook moeten hebben :P Of is het reclame zoals die van Honda, daar staat namelijk ook een muur schuin ipv haaks :) |
Quote:
das nie van mij hoor.... moet eerst m'n pc upgraden met wat meer werkgeheugen oid want mijn pc trekt car town niet echt...... :( Die foto's/plaatjes vond ik hier ;) http://www.facebook.com/?ref=logo#!...5&ref=fbx_album |
Hoezo teveel vrije tijd, ik zit nog ergens bij leven 4 :D
|
Denk al...
die kerel is gaan leven achter de pc :p hahahah... |
:D zoveel mogelijk verstopt :D |
Mwoa, vindt ook niet dat ik te klagen heb...:
|
Grappig spel! Rene Emmerink @ Facebook, voor als je nog een nieuwe buur wilt :)
|
Ben ook net begonnen, best leuk!
|
Even mijn VW's in cartown showen :)
|
Voeg mij trouwens ook maar toe: Ernst Stuurstraat
|
Mijn garage :thumbup: Moet hem alleen nog even fatsoeneren, muur nog beetje veranderen en nog wat oldskool decals aanbrengen...
|
Zo die is netjes zeg! De mijnes is echt een puinhoop haha :D
|
heb een aantal mensen toegevoegd leuk spel haha
|
Quote:
Thanks, is nu alweer iets anders... :screwy: Die t2's zijn een beetje verslavend :D |
mij mag je ook altijd toevoegen .
Zoek naar Sven Van Steen Spekkie Grtz |
|
Quote:
daar moet je wel 50 races mee winnen anders ben je hem kwijt ;) |
Nope, 35 maar.. En dat heb ik in 1 avondje gedaan, hij is al van mij :P
|
Quote:
Quote:
Het is nu veranderd maar eerst moest je er 50 winnen Ik moest er voor mijn gti 50 winnen en nu voor mn skyline maar 45 :thumbup: Garage is ook weer veranderd, misschien dat ik hem binnenkort toch weer anders ga doen maar voor nu is het goed haha :screwy: |
dit is sick....
|
Ja het is een beetje verslavend en als je dan 3 weken vakantie hebt krijg je dit :giggle:
|
verslavend is het zeker, lig al weer een tijdje plat en dan opeens heb je het Cartown..
|
welk level zit jij in hemelsnaam??
|
valt mee 28.
Maar je moet gewoon veel klusjes doen , en het nieuwe systeem is helemaal mooi, wanneer je veel dezelfde klusjes doet wordt je meer beloond |
Quote:
Maar jij hebt er zo te zien ook voor betaald gezien de grootte van je land en je 4! gouden tank pumps ;) Dat heb ik er niet voor over ik speel gewoon beetje voor de fun ;) |
met facebook punten ;) vrouwtje had bij 1 of ander spel allemaal van die punten gescoord en die heb ik netjes ingewisseld :)
|
Quote:
Haha nice :) Voor mensen die me trouwens toe willen voegen: Marc Wolkorte |
Nette garage hoor Bas! Ik heb nog maar 20 van die facebook punten.... :( vraag me wel af waarmee je er meer kunt verdienen?
Dit is nu mijn garage :) |
Quote:
Volgens mij kan dat niet met cartown, maar vaak met die gok/pokerspelletjes volgens mij, |
Quote:
Wow nice! Hoe bouw je zo de hoogte in of kan dat pas vanaf bepaald lvl? |
All times are GMT +1. The time now is 15:21. |