![]() |
lijkt nu al super tim! mooie beugel voor de ecu trouwens :thumbup: is toch wel beter zo als los in de waterbak. ik had gister nog ff willen komen maar we gingen :beer: drinken op het terras.
|
nette vorderingen, ziet er goed uit allemaal!
|
dank je
ja mooi steuntje he pewi, nog even monteren in die bak en klaar. ben bezig met de kabelboom van de motor en van de auto samen te voegen tot 1 boom en dan natuurlijk netjes af te werken. morgen weer verder en dan de bak erachter, foto's komen snel weer ! |
weer lekker bezig geweest vandaag, lekker opgeschoten
|
:spankit: goed bezig pik, zal binne kort de mijne ook ff brengen :D
|
Zo dan dat ziet er gelikt uit, als je nu de buitenkant ook in die mooie kleur zou spuiten??
|
de buitenkant heeft toch al een mooie kleur ?!
|
vandaag weer wat kleine dingetjes gedaan, niet erg opgeschoten helaas gaskabel gemonteerd, hoofdremcilinder, koppelingskabel, inlaatbuis, luchtfilter en wat bekabeling gedaan vandaag. morgen weer verder |
Quote:
Nee niet bepaald een mooie kleur, die kleur waar je de motorruimte mee hebt gespoten is wel mooi! Ben niet zo fan van dat matte :thumbup: Maar goed bezig hoor Tim, motorruimte ziet er echt gelikt uit :D |
Heerlijke buildthread dit .
Ga zo verder ..... Ecu steun is van een mk4 zeker? |
klopt, van een 4
de buitenkant van de auto heeft trouwens exact dezelfde kleur als de motorruimte, alleen van buiten mat en van binnen hoogglans. ik vind het matte juist mooi, sober en laag met matzwarte wielen |
ecu steun komt uit een audi a3, en nog iets tim kijk is goed na dat filter :screwy: tis toch geen honda? sorry!!
|
Leuk project man!
Oe va op de klompen aan het spuiten :thumbup: :D |
hahaha heeft zijn pa wel wat anders om aan zijn voeten te doen hahaha, ik zie hem altijd op klompen als ik daar ben.
|
oh ja, dat klopt pewi, uit een a3
die man heeft alleen maar klompen. alleen als ie een bruiloft of zoiets heeft dan loopt ie op schoenen. hij as naar afrika op vakantie geweest, mag jij drie keer raden waarop hij daar liep haha en pewi, geen honda oid maar gewoon unverseel ! |
vandaag buis van turbo naar de intercooler gemaakt
aangezien m'n vader net wat netter kan aflassen dan ikzelf aan hem de eer bijna klaar. schuren en dan poedercoaten, matzwart uiteraard ! |
leuk project goed bezig
|
Super project, vooral de combinatie met dat zwart....echt helemaal mijn ding..
Prachtige wagen word dit straks !!! |
Mooi man en dat autogeen lassen is toch nog steeds het echte lassen in mijn ogen.
Ziet er super uit. Gr Ronnie |
Ziet er allemaal gelikt uit!
Kunnen sommige nog een voorbeeld aan nemen... :thumbup: |
mooi werk tim ik moet toch echt ff komen kijke, zo dicht bij en al een poosje niet geweest :screwy:
|
erg netjes allemaal:thumbup:
|
he allemaal, bedankt voor de leuke reakties.
het project begint een beetje uit de hand te lopen overigens. de bedoeling was om de auto een beetje toonbaar te maken onder de klep maar als ik dan even bezig ben dan ben ik niet meer te stoppen haha pewi, ik zie je snel weer |
zo, even een sprongetje gemaakt.
inmiddels wat onderdelen vanuit duitsland binnen gekregen, o.a. de p.u. bussen en wat klein materiaal. nu de draagarmen, voorpoten, fusee's, remschijven, porsche remklauwen en remleidingen gemonteerd ![]() ook de downpipe aangepast, alleen nog even af laten lassen (rvs 3 inch) |
het begint er steeds meer op te lijken nu. nog wat kleine dingetjes zoals de uitlaat aflassen en dan komend weekend maar een kijken of hij lopen wil.
|
ziet er super uit he :thumbup:
|
netjes hoor en het rijd heerlijk :d
|
netjes hoor tim! wat is die lange achter de draaibank nou weer aan het maken! vast iets voor zijn harley ofnie. of iets zijn rare geluidskasje:lmao:
|
Wat een geweldige MK1..geweldige kleur combi van het grijs/zwart..en ja, dat blok,echt Super.. Respect voor al je werk !!!!! Gr.René
|
Ziet er allemaal gelikt uit, :thumbup:
|
dank allemaal voor de positieve reakties. ik moet echt zeggen dat het me een hoop bloed zweet en tranen gekost heeft, en geld natuurlijk.
kreeg net een telefoontje dat ik de uitlaat alweer op kon halen. ik ben erg benieuwd hoe hij straks rijdt. idd pewi, die lange was weer wat aan t draaien voor z'n harley, zie em er eens blij opzitten |
Quote:
Goeie foto, nice shorts! Mooi project hoor, complimenten :thumbup: |
allemaal familie haha. ben ik de enige normale of toch ook niet ??
|
VANDAAG WEER WAT GEDAAN AAN DE GOLF
GTI STRIPING OP DE DEUREN ACHTERKLEP MATZWART EN HET LAAGLIGGENDE DEEL VAN DE MOTORKLEP EN PARAVAN OOK MATZWART EN DAN EINDELIJK RESULTAAT ! |
Ik blijf het een mooi ding vinden.
Ook nog een foto van de "Hood" ?? |
super knappe kar! respect voor je werk en vooraal aandacht voor details!
|
Wauw
|
foto van de motorklep komt snel, gaat er komend weekend weer op.
hopen dat pewi me deze week nog even komt helpen zodat we snel kunnen proefrijden |
tot vanavond tim! :D
|
zoooooo, dat was nog eens een pokkedag vandaag
kom ik vanmorgen op de parkeerplaats om met m'n daily naar m'n werk te gaan en wat zie ik ? een lege parkeerplek, AUTO GETOLEN ! mijn belastingvrije golf 2 van 1984 waaraan ik net 1500 euro verspijkerd heb en waanzinnig veel uren 85-ngp-8 donkerblauw turbodiesel, automaat met daarin een 2 jaar oude garmin navigatie en een 2 maanden oude tomtom en een 3 weken oude ray-ban van 99 euro baal als een stekker. geloof me ! ben er echt ziek van, bijna 3000 euro pleite. er staan zo'n 150 auto's op die parkeerplaats en die van mij was een van de lelijkste vol met deuken maar technisch 100% maar waarschijnlijk het makkelijkst om te stelen. mocht iemand de auto tegenkomen dan hoor ik het graag, ben er erg aan gehecht groeten tim |
All times are GMT +1. The time now is 08:05. |