deel 5
|
VeeDub heel dik die foto's bedankt..
Gr Ronnie |
Quote:
inderdaad een hele mooie foto! bedankt! hoewel ik deze van de 50 ook zeer gaaf vind! :thumbup: |
Quote:
Thnx :thumbup: ik doe mijn best :D |
|
Mijn foto's staan ook online.
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor evt vergrotingen stuur me maar een pb |
jetta van jan stond er netjes bij dennis ......
|
Was een leuke meeting !! En een super opkomst zeg !
|
Wij hebben ook nog een nieuwe lading foto's online gezet op http://www.vw-speed.nl :)
Foto's zijn van Lennart, Tobias, Bernd, Jacco en mij. |
Quote:
Zijn mooie foto's geworden! Ook van mijn coupe-deville een mooie gemaakt; Ik zeg: Tot de volgende mannen, dit was een zeer geslaagd begin van het nieuwe seizoen! :thumbup: |
Speciaal 35 foto's voor jullie geselecteerd ... :D :D
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. Voor alle 83 fotos, zie; http://portfolio.edwinteuben.nl/#35.0 |
Mooie foto's Edwin! :thumbup:
|
Thanx, heb er ook plezier aan gehad ze te maken. Kon het niet laten ze ook hier achter te laten...
|
Groot gelijk! :thumbup:
Enne, nog bedankt voor de foto van mijn auto (#28) Die komt ook mooi in mijn eigen fotoalbum! |
knap setje foto`s speedcrew en edwin!
|
Shit ben nog wel gespot...... :D Mooi foto's verder :thumbup: |
ik ben ook gespot;)
en 1keer dbdrag toch nog netjes 133,3:D:D polk audio 10inch woofer standaart kistje:P met vox versterker |
had eigenlijk met mijne even een db-meting moeten doen,ben weleens benieuwd...
hij klinkt iig beter als die starlet die er stond:D |
Quote:
zo dacht ik dus ook:D:D |
Quote:
Met mijn passat op de voorgrond :D |
Quote:
Deze foto van mezelf vond ik erg geslaagd, al zeg ik het zelf. Heb geen fisheye lens, maar dit geeft hetzelfde effect!! ;) |
Ja, omdat je gewoon een spiegelend bol oppervlak hebt. Zo'n foto kan ik met mijn mobiel ook maken. Alleen iets minder scherp waarschijnlijk :D
|
Quote:
Goh... Niet direct zo afzeiken he! ;) ;) ;) :D :D Toch jammer dat ik er niet bij was... Had de 1e van het jaar wel mee willen pakken maar ik moest weer zo nodig werken! |
Quote:
ik miste um al inderdaad :( :D |
Was weer mooie start van het meetingseizoen!
top! :thumbup: |
Quote:
Goh.. dat mensen mij al missen... Nu wordt het al wel heel erg! :D |
Quote:
:D |
Het is dat het in de buurt was,maar wat mis ik Baarlo......er stonden een aantal leuke auto's bij, en een hoop bagger,van die-net-niet auto's......maarja...smaken verschillen.
|
Quote:
Hoezo bagger ?? Ik las ergens anders ook een opmerking over "het nivo" van de auto's........ :screwy: Niet iedereen geeft veel geld uit aan z'n auto, bij iedereen ligt de grens van wat ie wil/kan besteden aan z'n auto ergens anders. Ook was het pas 7 Maart en lag er 1 dag ervoor nog sneeuw..........logisch toch dat niet alle auto's al klaar zijn of nog in "winter set-up" staan. Wat ik gezien heb is een terrein vol met auto's uit de VAG groep,en overal groepjes bezoekers die gezellig bij elkaar stonden of zaten,en volgensmij een leuke dag hadden..... :cool: Wie bepaalt het nivo dan?? hoe ziet dat eruit ?? Ook las ik ergens een opmerking over de "prijs uitreiking". Ook dat hebben we vooraf uitgelegd en doen wij op de MidwinterMeet bewust GEEN Show&Shine dinges....maar proberen we er een andere draai aan te geven...gewoon voor de lol.........want daar gaat het toch om....niet om 1 of andere vage beker die bij de rest in een doos verdwijnt... Groeten Jacco :thumbup: |
:goodpost: Jacco :thumbup: Laat de zeikerds zelf maar eens een meeting organiseren :rolleyes:
|
Quote:
vind ik ook meeting was in alle opzichten super :thumbup: |
Quote:
Baarlo en de MWM is niet te vergelijken De tijd in het jaar is anders .... Opzet is anders .... Plek is anders .... En we leven bijna 10 jaar later ... ;) MWM is de 1e grote Meeting na de winterslaap in de winter ....raar he dat er winter auto's staan :D Vond het nivo nog redelijk hoog mag ik wel zeggen kwamen veel mooie auto's voorbij :thumbup: En net wat Jacco zegt , MWM is voor de gezelligheid en die was er wel :thumbup: |
Quote:
Amen..... :D |
Helemaal met je eens Jacco! :thumbup:
Het was een erg gezellig dagje en dat blijft nog altijd belangrijker in mijn ogen Ik vond het niveau ook zeker niet slecht hoor voor een wintermeeting, tuurlijk staan er veel auto's tussen die nog niet klaar zijn en rijden er veel op hun wintervelgen Maar dat is toch een beetje de charme van de midwintermeeting of niet? Al met al dus gewoon een top dag gehad en hulde voor de mensen van vw-speed want op een paar kleine dingetjes na was het echt top geregeld :thumbup: |
:cry: Sorry dat ik het nivo naar beneden trok door niet met de GT te komen, het spijt me!
Werkelijk waar, :screwy: De Midwinter is gewoon super geweest, opkomst leek iets minder dan vorig jaar maar boeie, de gezelligheid is hetgeen wat telt..... En diegenen die alleen voor een beker een auto bouwen hebben geen smaak! Laat de negatievelingen inderdaad zelf maareens iets op poten zetten, kunnen wij ook eens lachen,.... @ VW Speed Crew en alle betrokkenen: Tot volgend jaar op de Midwinter 2011! ;) |
Quote:
:shake: Quote:
:shake: |
Gezelligheid moet je zelf ook maken. En inderdaad het is vroeg in het jaar voor de meeste (show)auto's, maar het is toch mooi dat er zoveel auto's waren. En de een vind mijn Passat wel mooi en de ander niet, ik ben blij dat iedereen zijn eigen smaak heeft. Anders staan er allemaal de zelfde auto's.
René (Tiefleger) |
Quote:
hok :D |
Quote:
x2 :shake: :D |
Nou, :( :( .Dan kom ik ook niet meer. :D :D :D
René (Tiefleger) |
All times are GMT +1. The time now is 09:12. |