Tot morgen
Klaar.....
:jacks: |
De GTI 16v staat ook gepoetst en wel droog in de garage,klaar voor morgen :thumbup:
Heb er zin in :D |
Quote:
Word ook wel tijd jonge! :thumbup: |
Hopen dat het weer morgen wat beter is dan ze voorspellen ;) Zoals het vandaag was zou het geweldig zijn natuurlijk :P buienradar gaf alleen wel tot minimaal 1 uur smiddags regen aan :\
Ow en de polo staat nog steeds klaar, vies als tie is :shake: |
Quote:
Maakt niet uit,ik heb hem zo dik in de was gezet vanmiddag dat het regenwater er vanzelf afdruppelt :D :D |
Zo net de golf vanavond gewassen en gepoetst en staat nu in zijn garage te slapen....morgen weer vroeg eruit...
Wordt mijn 1e x en heb er zin in........ |
De golf is er ook klaar voor.. motertje loopt nog niet helemaal optimaal maar er is gelukkig goed mee te rijden. nu nog hopen op mooi weer..tot morgen!
|
heb er ook veel zin in :)
@garyvw zijn er niet veel Fordjes bij jouw te vinden in het dorp? |
De subdubbers zijn er ook, met een auto of 10 als ik het goed heb :d
|
Oant Moarn, tot morgen!
|
morgen zekerweten present!
|
Morgen komen we van Vw Audi Team Hoogeveen met een stuk of 13 auto's naar de meeting :thumbup:
Wordt mijn 1e Vw Outlaws meet ben benieuwd :D 1e indruk is goed iig :thumbup: :thumbup: |
Quote:
in der polo :thumbup: |
wij gaan zo die kant op ...tot straks :D :D
|
Tis nu bedtijd hoor........7h staat de wekker weer....Trusten en oant moan....!!!
|
ik ook maar eerst maar even slapen....
|
:cool:
|
Quote:
wel nee man ...ff door zetten :D :D wij gaan 7:15 rijden , even via Bergum , naar Gorredijk , langs de pomp bij Heerenveen , en dan naar Heerde ...hoop dat we boot nog halen voor 9 uur :D |
Quote:
idd :thumbup: |
Ben er ook hoor!
Tegen de middag.. |
Tot straks ,hier in Zeeland is het droog .
Gr Richard |
Quote:
hier in Friesland is het nog droog en donker :D |
Dat is mooi want de regen komt van ons richting het Noorden ,dus we zullen het wel op sleeptouw nemen :shake:
Gr Richard |
Wel regen hier al weer ..........Ga nu die kant op ,de witte jetta mag deze keer in de schuur blijven staan , komt de golf ook eens op een meeting dit jaar :thumbup:
|
bakkie leut , dan gaan we ook die kant op
voor de zekerheid de plu maar even mee genomen Ook in de Golf ... :D |
veel plezier mannen, maak mooie foto's..
|
|
pfff.....
|
Wij trappen de daily zo die kant op :)
Tjeu |
woon er 5min vandaan en het miezert hier nu nog een beetje hopelijk straks droog
|
Ben onderweg.. Zijn er mensen die een update kunnen doen?
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:00. |