![]() |
Zooo!
Je golf staat er erg dik bij zo! :eek: Kom namelijk smorgens en smidags altijd voorbij je huis :tongue: ,je was om 10overhalf5 aan het beunen aan die golf 3 variant! Ik wilde eerst stoppen maarja je kent me niet:tongue: |
ja klopt, was de trekhaak eraf aan het slopen en wat andere zooi.
kom gerust maar een keer aanwaaien hoor als je me bezig ziet. in wat voor een auto kom jij voorbijgereden dan? gr Joost |
afgelopen week druk bezig geweest om de rat perfect in orde te krijgen want ga er weer een reisje mee maken.
vertrek morgen richting duitsland, de dag erna rijd ik door oostenrijk langs villach italie binnen en rijd ik uiteindelijk door naar Slovenië op de terugweg pak ik nog 2 dagen aan de Worthersee :) schroefset nu rondom, smalle wieltjes er terug op. gisteren nog ff nieuwe schijven en blokken voor gestoken. en nu net alles nog gestofzuigd en ramen schongemaakt. rijd ik net naar mn vriendin om haar spullen in te gaan laden. wat denk je, rijd er GVD een scooter in mn flank. er reed dus een getinte jongen op een scooter op het fietspad paralel aan de provinciale weg. en die had mij niet gezien (zijn maat achterop wel) en stak ineens over. parkeerde dus recht zn wiel in de deur, en zn voorvork in mn achterscherm. de jongen had alleen wat last van zn knie (gek he?) en mn ratje heeft dus wat verzorging nodig. (deurtje en achterscherm) ook heeft hij er een krijgersstreep bij op het raam van zijn helm. lekker begin van de vakantie :) en aangezien in na mn vakantie rechtstreeks naar vagfest rijd sta ik dus nog met schade daar :( gelukkig heb ik zelf niks en is mn rat nog rijdbaar en ga ik nu lekker mn spullen inpakken. hopen dat de rest vd vakantie iets voorspoediger gaat . |
ads to the ratlook.. en de scooterverzekering betaald je vakantie..
|
zelf de dikste deuk met een hamer terugkloppen of trekken. De vouwtjes lekker zitten laten. Staat rat, eventueel de randen van de kreukels nog opschuren voor extra rat :D
|
vond het juist altijd wel mooi dat hij buiten alle roest en matheid nog redelijk strak stond.
|
Ook toen we de achterste wielranden met een breekijzer omgevouwen hebben? ;)
Goede vakantie iig! |
joost,
Hoe heb je dat nu geregeld met die scooterrijder? Die scooter is namelijk helemaal niet verzekerd!! Ik zag je gisteren weer rijden rond 10overhalf5 bij die woningstichting. Groetjes, yoery |
het was ook haast te mooi om waar te zijn,een kleurling op een verzekerde scooter:D:d
maaruh,hoe weet jij zo dat ie niet is verzekerd? @joost,ga misschien toch naar vagfest,als ik die deur mee moet nemen bel je maar:thumbup: |
ja yoeri, hoe weet je dat hij niet is verzekerd?
komt iig wel goed. Ik heb een goede verzekering met verhaalsbijstand. De rat heeft het in ieder geval helemaal top uitgehouden de afgelopen 1350 KM naar Slovenië toe. vandaag zijn we een nationaal park door gecruized en ben ik door een bergpas gescheurd die naar 1600meter hoogte rees met 25 haarspeldbochten in 9 Km :D mocht ze daarna ook weer terug afdalen dus wel een leuk dagje gehad zo. dinsdag rijden ik en mn vriendin door naar de Worthersee :D |
nice! :thumbup:
|
daar staat ie dan:
![]() meer als 3000 km erbij maakt een totaal van 275000km op de klok. nu weer door naar VAG-fest :D:D |
Quote:
tot op VAG-fest :D Ik kom ook met men dieselhok :thumbup: |
wat een heerlijke foto weer,krijg het er gewoon warm van:D:D
|
wacht maar. heb er nog veel meer :)
maar eerst ff mn spullen pakken en wielen wisselen want het loopt weer eens uit vandaag. kwam jij nou ook nog dit weekend? |
toch een paar foto's dan maar:
bij een skischans in het Italiaanse Tarvisio. ![]() hier op de grens van Slovenië: ![]() Piramidenkogel am Worthersee: ![]() nog een keer: ![]() |
Gaaf:)
|
schade valt nog hard mee zo te zien?
ben er helaas niet bij van het weekend,heb andere verplichtingen.... |
Ze is echt een toppertje!!!! : :)
Ze ziet heel wat af met die bagage ;) maar ze heeft ons toch weer de mooie plekjes van Slovenie en de worthersee laten zien :thumbup: |
Quote:
op deze foto's slecht te zien inderdaad. maar de vouw in het achterscherm zint me gewoon niet. jammer dat je er niet bij was, maar dat komt een andere keer (volgende vag-fest?) wel weer goed. |
gewoon een beetje uit'b'euken;)
je komt dit jaar nog wel ergens op een meet toch? heerde hebben we ook nog,mooi dichtbij voor jou, gnagna.... |
Quote:
Hey Marcia, jij ook hier ;) de bagage was idd een beetje veel maar gelukkig was er genoeg ruimte. sinds wanneer is mijn auto vrouwelijk trouwens? ik hoorde gister nog dat hij op erg "mannelijke" wielen stond ;) |
Quote:
ik weet niet wat ik dit jaar nog mee kan pakken maar laat maar weten als je ergens heen gaat. Ik zal eens even kijken of Heerde gaat lukken. gr |
sowieso ga ik naar heerde,voor de rest weet ik het allemaal nog niet.
ach,oudgastel-heerde valt wel iets mee toch? |
ik heb ff opgezocht waar heerde ligt en dat ik bijna 2 uur rijden voor ons vanuit oud gastel.
|
Quote:
Heb je net uitgelegd waarom ik dat vind ;) haha.. Zaterdag lupo date :) |
177.6 km enkele reis
oja en de rat is vrouwelijk want het is immers een "forumHOER" |
o,dat valt mee toch....?
|
Quote:
Die wielen waren zeker mannelijk :rock: |
Gespot :thumbup: Ik zag je hobbien op de driveway. Had een klussie om de hoek :D
|
Quote:
Mijn mannelijke wielen ;) Dat zegt verder niks over de auto natuurlijk, mijn vriendin draagt ook wel eens mijn pantoffels. |
Jij heb niet veel te doen zeker? ;) (ik ook niet hiero trouwens, zucht)
|
Quote:
Gisteravond om 11 uur had ik niet veel meer te doen inderdaad ;) Hier op 't werk is het poepie druk, zoals altijd.. |
Quote:
ja klopt weer ff mn smalle wieltjes terug gestoken en weer omlaag geschroefd. heb je niet gezien of horen toeteren eigenlijk :S of reed je undercover? de rat staat nu op zn laagst, maar zitten nog bumpstops tussen en hij is nog niet laag genoeg naar mn zin. misschien dat ik ze dr toch nog maar tussenuit pak. |
zag ik je vrijdag niet rijden bij ette.....snelweg richting roosendaal.....reed je voorbij in rode jetta met 2 chickies achterin..... :D
|
haha idd 2 lekkere chickies achterin :D:D:D
vette jetta heb je:thumbup: ik kwam toen net van vakantie terug en had mn vriendin net in breda afgezet. |
haha dankje (helemaal origineel 87.000 km behalve schroefset)....zal binnekort wel ff topic maken.....dinsdag waarschijnlijk velgies kope....binnekort paar kleine deukjes eruit en kleine schade aan wielkas rechtsvoor polijsten en hij is als nieuw
|
Vandaag weer ff bezig geweest aan de rat.
Ik had een maand geleden het laatste stuk uitlaat eronderuit gereden met het verlaten van een parkeerplaats. het zat er altijd al lekker op gebakken. heb er dus ff het rotte stukkie afgeslepen en war terug over elkaar geschoven en opnieuw vastgebakken. niet helemaal luchtdicht maar is me nog niet tegengevallen :) morgen ff wat gungum meenemen en verder afsmeren denk. ook heb ik gelijk de achterkant nog 2 cm lager gezet. hij stond achter eigenlijk altijd al wat hoger (rake). maar staat nu mooi vlak. de voorzijde laat ik zo denk ik. schraapt al voldoende en kan toch nog bijna overal komen. binnen kort moet hij voor de schade weg, en over een maand voor de APK. dus zal hem dan toch weer omhoog moeten schroeven. |
net een stukje gereden, verlies ik mn wieldop :(
op de terug weg nog even staan zoeken in de berm maar uiteindelijk wel gevonden. helemaal plat gereden natuurlijk :chair: |
Gewoon terug er op schroeven, hoort bij de rat-look. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 12:27. |