niet te geloven bij ons in Reuver (Lim) is nog niet eens meer te ziet dat het heeft gesneeuwd
|
Quote:
Inderdaad. Maar wees niet getreurd hier begint het al te sneeuwen. :rolleyes: |
het is hier sinds 12:30 weer gaan sneeuwen en het is nog niet gestopt...
|
In Drachten is het de hele ochtend nog droog...
|
Ik heb nog steeds wat uit te graven :D
|
|
2 foto's uit het zuiden, hier is idd nog niet zo heel veel gevallen.
Rond een uur of 5; En net genomen, half 8. |
hier in rotjeknor en omgeving valt het allemaal wel mee, had alleen vanochtend wel een probleem met de 35i. trok me deur open en die zat natuurlijk vastgevroren met het gevolg dat ik een knak hoorde en vervolgens me deur niet meer dichtkreeg(viel niet in het slot). ik dacht dat ik gek werd, 10 minuten staan klooten maar niet hielp. ben toen maar gaan rijden met me linkerhand de deur dichttrekkend :rolleyes: . na dat ik op me werk aangekomen was, ging de deur weer gewoon dicht :confused: zal wel iets bevroren zijn geweest :rolleyes:
|
Hier vriest het op het moment nog 11 graden! :screwy:
|
En de sneeuw valt hier nog steeds naar beneden.
|
-14.. :wow:
|
Mijn zus haar corrado, 5min geleden.
|
leuk zo'n prive pleintje :D |
zal vanavond een paar mooie plaatsen. Gisteravond in frankrijk gelost in 30 cm sneeuw. Uiteindelijk voor niets gebleken want de treintunnel zat dicht. Dat ding dacht dat er brand was omdat de temp binnen en buiten teveel verschilde. Dus dan gooit de comp alles plat.
|
hier nog steeds minder dan één centimeter.... :shake:
|
Half uurtje geleden heb ik even foto's gemaakt.
Hij staat te wachten op de taxi :). |
Ruurd zijn gti.
|
|
Vanmorgen 09.00 uur.
Weer dikke sneeuwduinen hier in de straat en zelfs het raam van het huis zit eronder. Kan weer opnieuw beginnen met de oprit schoon te maken. Ook sneeuwt het hier nog volop. Voorhuis, Voordeur open :eek: |
jup halve sneeuwstorm hier.. de hond keek twee keer naar links en rechts in de deuropening en ging weer voor de openhaard liggen... friese stabij he
|
Onze katten zetten 1 poot buiten om daarna weer rechtsomkeert te maken :)
|
hier in schiedam sneeuwt het nu al een hele tijd, we gaan richting de 10 cm :D
ben net terug van de hond uitlaten, die liep te rennen en te vliegen door de sneeuw :screwy: zal vanmiddag wat foto's maken als ik wegga |
Dit was vanmorgen rond half elf:
Ondertussen valt er weer het een en ander. |
|
Hier is't grauw en grijs..
en t sneeuwt nog steeds. 10 a 15 cm denk? |
Quote:
Zie geen foto´s.. |
De oprit hier
|
gister avond om 3 a 4 uur geen vlokje net toen ik uit bed stapte rond uurtje of 10 centimeter of 11 a 12 stond best even te kijke xD!
|
Vanochtend:
|
Godnakende, 't is hier nu ook locht aan het sneeuwen.. zal morgen nog leuk worden naar werk :rolleyes:
|
Quote:
Die van ons ploegt met z'n neus door de sneeuw en is zo gek als een deur met dit weer :thumbup: |
net een uur bezig geweest om de auto's om te ruilen .
jetta uit de garage , en de passat er weer in ligt hier zeker 40 cm op straat , de passat hapte gelijk vast :screwy: |
Tja, wat zal ik ervan zeggen. het gaat maar door en door hier :eek: :eek:
13.00uur sneeuwstorm(pje) |
kachel is aan :D bij de nok ondooit het al |
Quote:
Morgen? Ik ga zo naar Luxemburg :screwy:, heb er erg veel zin in :shake: |
Na een nachtje aan de accu lader, was het vanmorgen starten en lopen!
vannacht weer erg veel sneeuw erbij gevallen, hier in Huissen, dus na de oprit van een 15 cm sneeuw te hebben ontdaan even een rondje gereden met de achterwiel aandrijver! |
|
|
Quote:
haha dat doet onze friese stabij ook :D |
hier dan wat plaatjes uit het westland
|
All times are GMT +1. The time now is 10:40. |