heel benieuwd wat deze auto gaat worden maar zal zeker goed komen :thumbup:
|
vw
Hey Mensen,
De auto staat nu bij de spuiter om de laaste dingen strak te laten maken en daarna kan de koets in kleur worden gespoten zoals bekend DEEP BLACK MAGIC :thumbup: En verder heb ik origineel g60 bumpers gekocht en die worden op dit moment gecleand voorbumper knipperlichten glad. Achterbumper alleen het sleepoog dicht :D En ook deze worden volledig in kleur gespoten net zoals de originele g60 omlijsting!!!! En ik moet ook nog langs bij Herm van Longstreet voor een balance bar remset!!!!! En ik heb ook nog een kopere radiateur met vulhals gekocht :thumbup: Zodra ik tijd heb probeer ik wat foto's te posten ik moet a.s week toch nog even langs bij de spuiter en dan kan ik meteen even wat foto's schieten lijkt me :cool: En bedankt voor de leuke reactie van iedereen!!!!!! Groeten, Rick |
Hey,
Hier een foto van de balance bar remsysteem. Dit is een foto van de coraddo van Herm van Longstreet. Alleen wil ik de potje's op een andere plek maar ja die zien we later wel. Groeten, Rick |
Dat is n mooi systeem zeg!
Wil over n poosje wel s komen kyken by je als t goed is :thumbup: Ga zo door, geniet van zulke projecten :) Gr Pim |
Hey Pim,
Prima man!!! Pm maar even als je langs wilt komen. Ik hoop deze week nog even wat foto's te posten van de auto :thumbup: Groeten, Rick |
Cool Rick, je hoort me wel :thumbup:
|
@rick: je kunt de potjes bovenop de remcilinders schroeven of met een leiding remote plaatsen. Is het allen even kijken waar je de 3e voor je koppeling laat.
Laat me maar een keer weten als je langs wilt komen voor proefrit. Kom je ook naar volksdub in well 4 en 5 juli? Kun j hem ook live zien. Groet, |
Hey,
@herm, ik stuur je wel een pbtje om eens langs te komen bij je :thumbup: En ik ben wel van plan om naar volksdub te gaan dus wie weet spreek ik je daar!!! @Pim, Ik hoor het wel van je! Je bent altijd welkom om eens te komen kijken bij me :thumbup: Groeten, Rick |
vw
Beste mensen,
Even een kleine update hier een foto van de kopere radiateur met de spal ventilatoren :thumbup: De auto staat bij de spuiter ik hoop eind van deze maand wat foto's te posten van de koets de spuiter heeft het erg druk vandaar :cool: Groeten, Rick |
Bumpers
Beste Mensen,
Vandaag mijn gecleande voor en achterbumper opgehaad :thumbup: De voorbumper daar zijn de knipperlicht gaten van gecleand en de structuur eruit geschuurd. De achterbumper is het sleepoog van gecleand en de structuur eruit geschuurd :D Het gaat dus om originele g60 bumpers en geen imitatie bumpers :D Voorbumper: Achterbumper: Groeten, Rick |
mooi mooi mooi
|
Mooi.. mooi.. mooi..? :thumbup:
Wat een super dik project maak je hiervan, alleen de voorbereiding van de koets al. Als ik het goed heb begrepen is het strak maken ook door de spuiter gebeurd.., die heeft dit echt goed aangepakt :eek: Is duidelijk dat hij zn werk SERIEUS neemt. Dat zie ik graag? Ben zelf ook voorbewerker/spuiter en een miereneuker! al zeg ik hetzelf.. :D Het moet goed, het is natuurlijk een rollend werkstuk...? ;) En zoals bij deze ook zeer veel bekijks zal krijgen.... :eek: Dit blijf ik zeker volgen, respect voor dit werk! :thumbup: |
Rick, waar heb je die radiateur gekocht? en wat zijn de afmetingen ervan?
|
vw
Hey Mensen,
@Bleupower: Ik heb de radiateur uit Zutphen vandaan en de maten zijn 33 bij 63cm :thumbup: @biezelwerks: Bedankt voor je leuke reactie, het strak maken is inderdaad gebeurd door de spuiter een man die nog liefde voor het vak heeft en geen prutswerk levert maar dat is ook wel te zien :D :D :D Ik hou jullie op de hoogte ik hoop snel weer wat foto's te posten met vorderingen :thumbup: Groeten, Rick |
Quote:
Mag ik vragen wat ie heeft gekost, en past ie op de originele montagepunten in de auto? Mag ook via PB, als je het niet hier openbaar wil zeggen. |
coaten
Beste Liefhebbers,
Weer even een kleine update :thumbup: werd gebeld dat er weer wat spullen klaar lagen van het stralen en poedercoaten :D Hier wat foto's van de gecoaten spullen er ligt wat stof op ;) Binnenbalken van de g60 bumpers en mislampbeugels. Remklauwen achter. Baksteunen en achterste motorsteun. Beugels van de tank. H&R stabiset. Groeten, Rick |
Dat ziet er weer schitterend uit :thumbup:
|
Hey Mensen,
@ Vains: bedankt voor je reactie ik ben ook erg te spreken over het resultaat van het stralen en poedercoaten :thumbup: Ik zal binnenkort weer foto's posten!!! groeten, Rick |
Mooi hoor, als alles weer helemaal nieuw is. :thumbup:
|
Bbs Le Mans
Beste Mensen,
Weer even een kleine update, ik heb mijn wielen opgehaald bij Ewout van Cultwheels. Harten zijn in 2k lak gespoten kleur y9f. De randen zijn hooglans gepolijst :D Verder heb ik de achterste harten omgedraaid om een breede rand te maken. En het zijn originele Bbs Le Mans wielen in 17 inch 7,5j 4x100 :thumbup: Hier de foto's Achterwiel. Voorwiel. Groeten, Rick |
misschien een domme vraag maar horen die harten niet altijd achter de rand te zitten??
|
Hey Mensen,
@vwjyi: de harten horen zoals de voorste velg, maar omdat er zoveel imitatie Le Mans zijn helaas wilde ik net even iets anders :thumbup: En ik vind het persoonlijk mooier als je achterste velg iets breeder is dan de voorste :cool: Groeten, Rick |
Super project hoor !!! Complimenten
|
Nigel heeft z'n wielen geloof ik ook zo, maar dan precies andersom, als ik me goed herinner.
Zijn echt mooie velgjes geworden! |
Quote:
Omdat ik 8 en 9x17 heb zitten ze bij mij beiden aan de buitenkant. Bij de achterste velgen valt het minder op omdat ze in het velgbed liggen, als ik ze aan de achterkant doe worden ze een beetje te breed :D Maar even ontopic: Het blijven echt gave wielen en de kleur zal super staan op de lakkleur van de wagen :thumbup: |
Hey mensen,
@breadfan83: bedankt voor je reactie, ik ben ook erg te spreken over het eindresultaat. @Vains: bedankt voor je reactie, het zal zeker super staan straks met de kleur van de auto :thumbup: Groeten, Rick |
Quote:
ik zoek ook zo'n rem balance bar te steken ik weet enkel niet hoe ze er op gaan reageren op de keuring of apk groeten johan |
Hey Mensen,
@scirocco9, ik zou niet weten waarom het niet goed gekeurd zou worden bij de APK het is gewoon een remsysteem :thumbup: Er zijn wel meer auto met vergelijkbare remsystemen. Groeten, Rick |
carbon
Hey Mensen,
Weer even een update auto staat inmiddels bij de spuiter!!!! Heb deze week wat carbon spullen besteld :thumbup: Hier de foto's. Achteruit kijk spiegel. Motorkap opener. Achterklepplaat. afdek kapjes spiegels binnenkant. Groeten, Rick |
Leuke spulletjes. :thumbup:
|
Carbon is hendig cool :thumbup: :thumbup:
Ik ben benieuwd als die terug is van de spuiter |
Respect!!!
|
kijk dat zijn mooie carbone deeltjes voor in de auto zoek ik ook nog steeds.
verder een top project |
hallo
waar is je auto gespoten ik zoek iemand die mijn auto kan spuiten in de candy kleur die jij ongeveer hebt |
candy
Hey Mensen,
@nac: de auto is in duitsland gespoten door Alexander smit :thumbup: groeten, Rick |
Golf mkII 20VT
Hey Mensen,
Zodra ik bij de spuiter ben geweest (volgende week) post ik weer wat foto's Groeten, Rick |
Ik ben benieuwd naar de foto's :D
|
spuiter
Beste Mensen,
Even een kleine update, wat oude gaten zijn dicht gelast en daarna glad geslepen en en dun laagje plamuur :thumbup: Sorry voor de stoffig foto's. Achter de schalen eraf voor de topmounts, en de oude gaten dicht van de stabistang. De deurstijl 3 gaten dicht. Middentunnel oude gaten dicht komen nieuwe in voor de CAE shifter. Groeten, Rick |
hey rick
dit ziet er ook goed uit. maar waar zijn die foto's van bij de spuiter haha. ben toch wel eens benieuwd nu. wordt ook een vette bak zo ben ook eens benieuwd of we ons eens gaan treffen op een meeting. zou wel leuk zijn kunnen we eens in real life babbelen over onze bakken. wat ging nu voor een motor erin leggen. die stroeve stabi is vet zo mooier als er tussen in. grtz eddy |
Dat is een flinke stabistang, wel heel erg gaaf :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 22:52. |