Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Misha's Jetta! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60299)

Misha 14-10-2009 12:27

Dankje Henk :)

ReBo 14-10-2009 15:31

Ik zal een poging doen . . .

Toch blijf ik erbij dat het logo wel iets "wits" kan gebruiken :D

Quote:
Originally Posted by Misha

jarnogti 14-10-2009 16:25

is gewoon een mooi bak zo

LuukGTI 14-10-2009 16:34

Mooie Jetta! Velgen zijn echt ubergeil..:D

Lijkt me inderdaad wel mooi, net als ReBo al postte, dat logo op de grille wit maken.. ;)

CleanedCordoba 14-10-2009 17:52

WIT is the SHIT..... :D
combi vindt ik erg geslaagd !

ReBo 14-10-2009 18:03

Quote:
Originally Posted by LuukGTI
Mooie Jetta! Velgen zijn echt ubergeil..:D

Lijkt me inderdaad wel mooi, net als ReBo al postte, dat logo op de grille wit maken.. ;)

Thnx voor je aanvulling op wijzigen van onderwerp :thumbup:

Ik bedoelde eigenlijk alleen de logo's in de zijschermen. Het onderste gedeelte gewoon zwart laten, dit past dan bij de rest, het opliggende gedeelte wit maken, zorgt ervoor dat het iets minder een zwarte "vlek" is op het scherm . . .

OFF-topic en ter aanvulling :

Quote:
Originally Posted by ReBo
www.basrutten.com

Of Tjaap daar nu wel of geen familie van is . . . ik zou er sowieso al een blokje voor om gaan :D

Ik draai mijn eigen woorden terug . . . . !!!

Zag net mijn vriendin onder de douche . . . 8 maanden zwanger . . . het was ooit maatje 32 . . . over een blokje omlopen gesproken :(

Misha 14-10-2009 18:19

Quote:
Zag net mijn vriendin onder de douche . . . 8 maanden zwanger . . .

Laten we het wel netjes houden in het topic ;)

ReBo 14-10-2009 18:24

Quote:
Laten we het wel netjes houden in het topic ;)

Sorry . . . :redface:

Ik ben nog steeds in schok . . . de laatste weken zag ik er alleen maar met
licht UIT . . . :D . . . en dan te bedenken dat ik het nog zelf veroorzaakt heb ook :screwy:

Gertjan 14-10-2009 18:43

Oh, dat toch wel? :D

GEENGTI 14-10-2009 18:53

Quote:
Sorry . . . :redface:

Ik ben nog steeds in schok . . . de laatste weken zag ik er alleen maar met
licht UIT . . . :D . . . en dan te bedenken dat ik het nog zelf veroorzaakt heb ook :screwy:

Mafketel... :D

Ontopic, leuk topic om te lezen... ;)

O ja t ging ook nog over een Jetta, zie ziet er voor een Jetta dik uit hoor.

Veel plezier met elkaar uit de tent lokken!!

Gr. Maurice

Stijn 14-10-2009 19:26

Ok, er zijn nu verschillende pogingen gedaan om deze armchairwarrior-keyboardwar een beetje te sussen, dit is de laatste.

Misha, kom nou even uit die slachtofferrol. Jij (ook) hebt genoeg wind gezaaid de laatste tijd, dan kun je ook verwachten dat je een leuke storm oogst. Laat m uitwaaien, dan is dat ook weer voorbij...maar doe het alsjeblieft met rechte rug en hanekam in de wind, dat siert ieder. Je roept vaak dat je kritiek kunt hebben, make it so, bijt op je lip, zit 'm uit, pak er uit wat nuttig is, gooi de rest over je schouder en get on.

(In 't algemeen: )
Verder heeft iedereen recht op een mening over techniek, autos, kleuren, lampenkappen, game consoles, politiek -alles!-, zelfs andere users. Maar bewaar die persoonsgerichte meningen voor de borrel, dat is veeel leuker - via een toetsenbord komt het toch niet over, zelfs niet met de recent ontdekte CAPSLOCK.
Laten we dit project topic vanaf nu gewoon gebruiken waar het voor is: Misha's project.

Voor iedereen die nu lekker even met de Misha-reboundstorm meefietst en gaandeweg graag een paar klikos van de mods omtrapt: thanks.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat we onfeilbaar zijn, maar we doen dit naar ons beste inzicht. Wij willen maar een ding (en doen dat trouwens al jaren met succes): een informatief, gezellig en saamhorig forum aanbieden aan liefhebbers van alles VAG. Waarom? Belangeloos en puur uit liefhebberij, en verwachten van jullie niets daarvoor terug, behalve fatsoenlijk gedrag. Als we uit alle macht moeten lassen aan een rotte plek in de bodem, dan doen we dat met liefde en zo goed als we kunnen, en we gaan weer voor de volgende APK.

Overigens, dat we belangeloos iedere avond in de digitale garage hangen achter de schermen om het overeind te houden, wil niet zeggen dat we schouderklopjes willen en ook zeker niet boven iedere kritiek staan. We're just guys like you. Ik snap ook best dat het leuk is om de 'leiding' een beetje uit de tent te lokken, daar heb ik me in het verleden ook wel mee bezig gehouden - maar ik wil dan ook geen bittere traantjes zien als er na wat stoelpootgezaag een keertje uitgehaald wordt - it's all in the game.

LuukGTI 14-10-2009 19:32

Maak nou maar gewoon die logo's wit..:D Dan komt t allemaal goed;)

De Pul 14-10-2009 19:32

logootjes wit zou wel een leuk detail zijn denk ik idd;)

Misha 14-10-2009 19:35

Ik maak niks wit, heb 't net allemaal zwart gemaakt.. denk dat witte logo's daarbij erg goedkoop gaan ogen.

Stijn 14-10-2009 19:36

Goedzo, ontopic kritiek, waarvan de inhoud zonder rancune over de rechterschouder ging. Hou dit vol, terwijl ik even weer een gum oprook....

LuukGTI 14-10-2009 19:38

Haha, beter je gum dan je banden... Anders word het zo'n zwarte bedoeling hier..;)

Roy 1.6 14-10-2009 19:39

17 actieve member's, Er zijn ook nog andere topic's die wachten op julie post's :thumbup:

Klik Hier!

Misha 14-10-2009 19:40

Waarvoor dank Stijn... ik denk dat ik 'm van de week even wat hoger ga zetten, aandrijfas laat zich toch wat meer horen dan ik in eerste instantie dacht. Wees gerust, veel zal het niet zijn een centimeterje zal wel genoeg zijn hoop ik. Ik zal 'm morgen ook eens even wassen en wat betere foto's maken.. want die 3 prenten die er nu staan zeggen niet zo veel :)

erik_jetta 14-10-2009 19:41

misschien een framenotch?! ofzoiets...

servibruls 14-10-2009 19:42

Quote:
Waarvoor dank Stijn... ik denk dat ik 'm van de week even wat hoger ga zetten, aandrijfas laat zich toch wat meer horen dan ik in eerste instantie dacht. Wees gerust, veel zal het niet zijn een centimeterje zal wel genoeg zijn hoop ik. Ik zal 'm morgen ook eens even wassen en wat betere foto's maken.. want die 3 prenten die er nu staan zeggen niet zo veel :)

Hang dat meteen de achterbumper netjes, ziet een stuk beter uit :thumbup:

LuukGTI 14-10-2009 19:42

Ja, weet je zeker dat je je aandrijf-as hoort? Er zijn toch meerdere golfjes, jetta's die zo laag liggen?

Hoe kom je trouwens in hemels naam drempels over zo laag?:D Die van mij ligt kilometers hoger en ik raak elke drempel al..

Misha 14-10-2009 19:43

Ook dat kan, maar ik denk dat ik iets de hoogte in ga.. dat vinden de klabakken ook vast een beter plan ;)

Edit, achterbumper hangt inmiddels al recht... d'r zijn er wel meer die laag liggen ja, niet om weer de arrogante kwal uit te hangen maar zo laag zijn er toch niet zo denderend veel volgens mijn idee, ik zal morgen even een foto maken van de bodemspeling enzo als ik wat ga schieten. Ik weet het zeker ja, de rechtse aandrijfas en beide stuurstangen zitten tegen het chassis aan.

servibruls 14-10-2009 19:46

Quote:
Originally Posted by LuukGTI
Ja, weet je zeker dat je je aandrijf-as hoort? Er zijn toch meerdere golfjes, jetta's die zo laag liggen?

Hoe kom je trouwens in hemels naam drempels over zo laag?:D Die van mij ligt kilometers hoger en ik raak elke drempel al..

Je staat er soms van te kijken welke drempels je overkomt als ie "extreem" laag ligt..

LuukGTI 14-10-2009 19:50

Quote:
Ik weet het zeker ja, de rechtse aandrijfas en beide stuurstangen zitten tegen het chassis aan.

Haha, doe je goed dan:D Maar hoe zit je met inveren dan? gaat dat nog wel? Zal wel een lompe vraag zijn, maar ik ben nog niet zo into het VW wereldje.. Al ben ik aardig op weg :screwy:

Quote:
"ja, niet om weer de arrogante kwal uit te hangen"....

Niet erbij zetten, gewoon je opmerkingen maken, doet de rest ook ;)

Misha 14-10-2009 19:53

Inveren doet hij niet echt zullen we maar zeggen.... en dat 2e puntje, ik denk ik zeg het er maar bij voor ik weer 'langs mijn schoenen loop' :rolleyes:

Stijn 14-10-2009 19:57

Quote:
niet om weer de arrogante kwal uit te hangen maar zo laag zijn er toch niet zo denderend veel volgens mijn idee.

Jawel hoor, daar was ik al in 2002 :)

De Pul 14-10-2009 20:00

Quote:
Originally Posted by Stijn
Jawel hoor, daar was ik al in 2002 :)

en ik eergister ook nog,heb hem ook 1cm omhoog gezet want is anders niet te doen....

Misha 14-10-2009 20:02

Mijn idee is wat ik merk zie op fora en meetings, dan zie ik ze zelden zo laag als ik.. aangezien ik ook niet alles zie of opmerk zet
ik erbij dat er niet denderend veel zijn, dus wel een aantal.. wie of wat ook zo laag ligt weet dat van zichzelf denk ik wel ;)

Gertjan 14-10-2009 20:03

Quote:
Originally Posted by servibruls
Je staat er soms van te kijken welke drempels je overkomt als ie "extreem" laag ligt..

Gang is je redding :D

Stijn 14-10-2009 20:05

Ach, het chassis 'notcht' zichzelf wel uiteindelijk :)

Just to prove a point:

Niet zeuren over de wisser, dat was 'in' toen, net als blauwe achterlichten... Ik was ooit ook 21 :tounge:

Misha 14-10-2009 20:09

I know Stijn, als ik zeg dat het vanzelf wel wegslijt dan krijg ik weer een lading schijt over me heen.. maar dat kom je wel tegen als je het topic aan het leeg gummen bent. Heb je trouwens ook foto's vanop asfalt want op gras is iedereen laag ;)

De Pul 14-10-2009 20:15

Quote:
maar dat kom je wel tegen als je het topic aan het leeg gummen bent.

:shake:

welke auto is dat op die foto? want dat is hartverscheurend laag :D
ik had daar nog wel ietsie meer ruimte....

Misha 14-10-2009 20:20

Ik zeg dat dus ook niet voor niks De Pul.. wat ik al zei, ik heb zo'n vermoede dat ik beter weet waar ik over praat dan jij ;)

Vlak voor ik werd aangehouden lag hij trouwens achter ook nog een cm platter, want hij stond een tikkie te rake..

De Pul 14-10-2009 20:23

is dat punt bij een jetta lager dan? want als ik de laatste foto zie zat mijn onderlip dichter bij de grond,in het midden precies een pakje l&m 28's plat.....

martiepartie 14-10-2009 20:23

het rare is wel dat ik je huidige jetta veel lager vind ogen.. Misschien komt dat doordat de foto's van onderaf genomen zijn en deze van boven.

Van de rode jet met Zender wielen had je ook gave foto's, had je de auto toen nog weer lager geschroefd?

Misha 14-10-2009 20:25

Nog een foto dan maar? Nee dat punt is niet lager bij een Jetta ;)

Quote:
Originally Posted by martiepartie
het rare is wel dat ik je huidige jetta veel lager vind ogen.. Misschien komt dat doordat de foto's van onderaf genomen zijn en deze van boven.

Van de rode jet met Zender wielen had je ook gave foto's, had je de auto toen nog weer lager geschroefd?

Nee die stond iets hoger.. op 15inch kan je niet zo plat als op 13inch met 175/50.

martiepartie 14-10-2009 20:27

ziekelijk.. En dan te bedenken dat ik met mijn polo coupe nu al voorzichtig over drempels rijd... :D:D (en dat komt vooral doordat de uitlaat niet goed afgehangen is)

De Pul 14-10-2009 20:29

dat lijkt er meer op,was ik toch iets hoger;)

De Limburger 14-10-2009 20:34

Kijk zo moet mijn golfje dus komen te liggen op de 15ers..dan moeten toch de randen wel in de kasten liggen niet dan, Misha?
Gr Ronnie..

Misha 14-10-2009 20:38

Ik denk niet dat dat gaat lukken Ronnie... zeker niet met die breedtes die jij nu aan het bakken bent.
Je zou dan op een sebring (oid) moeten gaan met 165/45 en g60 lijsten/voorschermen.
Dan komt je het verste waarschijnlijk, maar ik weet niet of je rond komt hoor op 15ers..

All times are GMT +1. The time now is 11:04.