Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   12 t/m 15 mei - Wörthersee treffen ~ Reifnitz (A) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56132)

brabomk1g60 16-02-2010 10:28

:D Nog maar 84 dagen te gaan :woowoo: :wee:
en trek daar nog eens de vrije dagen vanaf dan blijven er nog weinig werkdagen over voordat de mooiste rit van het jaar weer begint :D

Kan bij het sticky topic helaas nix toevoegen dus als de mods deze info daarbij willen zetten zou dat fijn zijn:

waarvoor ik zelf al meerdere malen aan ben gehouden is dit......

Ze meten vaak hoe laag je auto ligt en dan mag ie maar maximaal 11 cm boven het asfalt liggen NIET lager dus anders krijg je hiervoor ook een boete.

Ik heb er in ieder geval ontiegelijk veel zin in.......

xander 17-02-2010 15:04

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
:D Nog maar 84 dagen te gaan :woowoo: :wee:
en trek daar nog eens de vrije dagen vanaf dan blijven er nog weinig werkdagen over voordat de mooiste rit van het jaar weer begint :D

Kan bij het sticky topic helaas nix toevoegen dus als de mods deze info daarbij willen zetten zou dat fijn zijn:

waarvoor ik zelf al meerdere malen aan ben gehouden is dit......

Ze meten vaak hoe laag je auto ligt en dan mag ie maar maximaal 11 cm boven het asfalt liggen NIET lager dus anders krijg je hiervoor ook een boete.

Ik heb er in ieder geval ontiegelijk veel zin in.......

no offence.. maar ben al 3 jaar daar geweest met een auto die zeer regelmatig tegen de grond schraapte.. en nooit iets aan de hand gehad..

brabomk1g60 17-02-2010 16:55

Quote:
Originally Posted by xander
no offence.. maar ben al 3 jaar daar geweest met een auto die zeer regelmatig tegen de grond schraapte.. en nooit iets aan de hand gehad..

Non taken.... laat gewoon weten wat ik heb mee gemaakt de jaren dat ik er ben geweest :thumbup:

Dirk 17-02-2010 17:06

Quote:
Originally Posted by stn1
ja precies, 2006 regen, 2007 regen, 2008 veeeeeeel regen, 2009 heerlijk.

Gelukkig steeds maar een of twee dagen regen behalve 2008 dan maar toch jammer.

Dat houdt ons natuurlijk niet tegen maar toch :D

Vreemd, wij hadden toch (op een zomerse namiddag/avond onweersbui na) in 2008 en 2009 goed en zonnig weer....

ronaroot 17-02-2010 17:47

hou me op over 2008 :rant:
weer was toen echt slecht, bijna elke dag regen gehad.
Mede daarom en door een "klein" akkefietje gehad te hebben met een plaatselijke dronkelap besloten om 2009 over te slaan.
Wat achteraf een van mijn slechtste beslissingen van het jaar bleek.
Maar goed .......... Wörthersee 2010 weer (hoop met eigen wagen) erbij :thumbup:

bivw 16vg60 21-02-2010 16:36

Quote:
Originally Posted by xander

ja dat kan kloppen 3jaar geleden werd er nog niet zo heel erg nauw gekeken
probeer jij maar elke dag rond te gaan rijden zonder aangehouden te worden :shake:
weet nog wel dat ik de eerste x dat ik ging 25euro moest betalen voor een gummi :rolleyes:
nu ga je het zeker niet redden met 250 :redface:

ronnieabf 21-02-2010 19:31

denk dat de gene die geen bekeuringen krijgen ook nie rond rijden daar bij de wortelsee

HB24 21-02-2010 19:47

Quote:
Originally Posted by ronnieabf
denk dat de gene die geen bekeuringen krijgen ook nie rond rijden daar bij de wortelsee

Rij constant rond en heb nog nooit bekeuringen gehad, enkel 2 keer papiercontrole en altijd eerlijk blijven tegen de mannen, dat doet veel ;)

ronnieabf 21-02-2010 19:55

nou mijn auto was vorig jaar te laag kenteken werd gelijk in beslag genomen dat kreeg ik pas terug nadat ik de auto omhoog had gezet uit had laten lijnen en een technische keuring!! en wat euro s lichter

en die mannen van jou noem ik nazi s!!

HB24 21-02-2010 20:32

Quote:
Originally Posted by ronnieabf
nou mijn auto was vorig jaar te laag kenteken werd gelijk in beslag genomen dat kreeg ik pas terug nadat ik de auto omhoog had gezet uit had laten lijnen en een technische keuring!! en wat euro s lichter

en die mannen van jou noem ik nazi s!!

Gestapo of stasi past beter :D

bivw 16vg60 21-02-2010 20:43

Quote:
Originally Posted by HB24
Rij constant rond en heb nog nooit bekeuringen gehad, enkel 2 keer papiercontrole en altijd eerlijk blijven tegen de mannen, dat doet veel ;)

jij kan dan op 2 manieren rond hebben gereden

1 of zelf met politie busje :eek:
2 met een crosscountry :D

HB24 21-02-2010 21:19

Tja geloof het dan niet, heb 2 jaar rondgereden met de passat op 2.5 cm van de grond met het subframe en vorig jaar met scirocco
Hier een foto van de passat in wsee en nee geen air

PVPMK1 22-02-2010 11:30

Denk dat je gewoon geluk moet hebben, en wie je treft bij controle.
1 ding weten we wel altijd beleeft blijven, en nee ik beweer niet dat die gene dat niet waren, die een boete hebben gehad, maar dan heb je gewoon de verkeerde gehad, en botte pech.

Vanaf woensdags is de toegang naar Reifnitz al afgesloten, bij ons clubje zit dit monster, Zonder Air!!!

Na een paar keer oom agent te zijn tegen gekomen rond het meer, alle papieren in orde alles in de auto aanwezig verband trommel hesjes je kent het wel, geen problemen ondervonden, veel geluk gehad.

Woensdag 19-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post

Donderdag 20-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post

Vrijdag 21-5-2008 hartje Reifnitz, zeer veel geluk gehad bij controle post

Hoeveel geluk kan men hebben??

ronnieabf 22-02-2010 20:18

ach ja politie of nie ich bin dabei
maar houd wel rekening met de gestappo!!
op1 plek is er iig heel de week een technische contole en dan kom je echt wel aan de beurt heb de papieren hier nog liggen

SubdubberGT 22-02-2010 23:06

Ik kan niet wachten ! :thumbup:

Joentje 24-02-2010 17:34

Al wat meer bekend over de datums van de meetings van LowFamilia en VWhome enz.?

EricNijssen 04-03-2010 21:56

Weinig actie nog.... :D

J-9A-N 04-03-2010 22:40

alvast even wezen kijken :rolleyes:

SubdubberGT 08-03-2010 18:41

Voor ons nog 2 maand en dan rijden we hier weg! :thumbup:

bivw 16vg60 08-03-2010 18:54

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Voor ons nog 2 maand en dan rijden we hier weg! :thumbup:

ken er nog 8 :tongue:

Mipa 10-03-2010 12:13

Ik zal met een maat ook aanwezig zijn! Alleen we zijn haastig op zoek naar hotel iemand nog tips? (1ste x voor ons ) Gr. Mipa

Edward 10-03-2010 12:19

moet ff overslaan.....

Broer Konijn 19-03-2010 10:40

Mipa jij moet heel snel gaan boeken de tijd dringt! Hotels in en om Reifnitz zaten toen ik in december boekte bijna allemaal al vol. Wij zitten in Maria Worth/Dellach in hotel seewirt www.hotelseewirt.at Mail ze maar, misschien hebben ze nog een zimmer frei.

Thijs. 19-03-2010 12:09

Ik ben ook aanwezig van 12 t/m 14 mei, ga samen met een vriend van me. Wij zitten in Klagenfurt, wilden het een beetje rustig aan hebben 's nachts :)

Mipa 19-03-2010 18:30

Broer konijn! we hebben geboekt in portschach.
voor mij de eerste keer dus ben benieuwd hoe ver het daarvan dan is volgens maps 6 km.

GR

Turbo-Variant 19-03-2010 20:04

Quote:
Originally Posted by Thijs.
Ik ben ook aanwezig van 12 t/m 14 mei, ga samen met een vriend van me. Wij zitten in Klagenfurt, wilden het een beetje rustig aan hebben 's nachts :)

Moet je vooral tussen 12 en 14 Mei gaan. :D

stn1 19-03-2010 20:28

klagenfurt is dan stil zat 's 's avonds. Velden en omgeving is weer een heel ander verhaal.

brabomk1g60 19-03-2010 20:36

Quote:
Originally Posted by stn1
klagenfurt is dan stil zat 's 's avonds. Velden en omgeving is weer een heel ander verhaal.

Ligt er ook weer aan waar in velden je zit ;)
Maar gezellig zal het worden :D HEBBEN ER ZIN IN!!!!!!

5 mei gaan we rijden :D :D

Turbo-Variant 19-03-2010 21:08

Zeker waar, Peter-Alexander. In Klagenfurt krijg je sowieso maar weinig mee heb ik het idee. Ben er afgelopen jaar een paar keer naar toe gereden, maar je hebt niet dat er een enorm evenement aan de gang is, enkele dorpen verder op. (dit was wel al ruim vóór de meeting)

Maar naar mijn mening kan je beter de 13e weg zijn. Daarom vertrek ik de 13e lekker richting huis. (En dat is voor mijn doen al aan de late kant)

bivw 16vg60 19-03-2010 22:00

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Zeker waar, Peter-Alexander. In Klagenfurt krijg je sowieso maar weinig mee heb ik het idee. Ben er afgelopen jaar een paar keer naar toe gereden, maar je hebt niet dat er een enorm evenement aan de gang is, enkele dorpen verder op. (dit was wel al ruim vóór de meeting)

Maar naar mijn mening kan je beter de 13e weg zijn. Daarom vertrek ik de 13e lekker richting huis. (En dat is voor mijn doen al aan de late kant)

wij vertrekken de 5e om 20.00uur en gaan de 14e stipt om 10uur richting huis
vorig jaar ook gedaan heel goed bevallen de jaren daar voor gingen we eerst op vrijdag nog feeste en rijden daarna s,nachts naaar huis
maar om 2x s,nachts hebben de meeste van ons geen zin in bovendien is overdag rijden ook leuker zie je gewoon meer kwa dikke auto

SubdubberGT 19-03-2010 23:18

Wij rijden de 8ste vroeg weg zodat we savonds daar aankomen! :cool: 15de weer naar huis toe! :cool:

stn1 20-03-2010 08:17

wij gaan de 7e door zaterdag de 15 lekker vroeg weer naar huis. Nog maar 62 dagen.. dan is het alweer voorbij :tongue:

martijnvanderh 20-03-2010 08:21

Ik schuifel achter de rest van de dubclub aan, die van de 8e tot de 15de/16de gaan. Ik heb maar vrij woensdagavond tot zondag.

rudie 22-03-2010 18:29

Ik lees her en der in dit topic dat je de toegangskaarten voor het evenement ook daar ter plekke kunt kopen?

Waar kun je die halen? In het gemeentehuis van Reifnitz?
dit zijn dan gewoon kaarten voor de auto en inzitenden?

wij zitten namelijk met het zelfde probleem,ook gedonder met het online bestellen en te laat aankomen van de kaarten.

gr Rudie

Tjeerd 22-03-2010 18:51

Jep, kun je gewoon bij het gemeentehuis halen.

Thijs. 22-03-2010 19:41

Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant

Ach we rijden die 2 dagen gewoon van Klagenfurt naar Reifnitz / Velden en kijken wat daar te doen is. Is m'n eerste jaar, dus weet bij god niet wat ik me er bij voor moet stellen ;)

Dirk 22-03-2010 23:38

Ik ben dit weekend even in de buurt geweest en alvast één en ander aan voorproeven gedaan.....

Ze gaan er nog in als vanouds dus laat maar komen daar aan de See!

@ Rudie: Oh ja, kaartjes kan je niet alleen in het gemeentehuis kopen, wij hebben ze de afgelopen jaren gewoon bij de checkpoints/entree gekocht, ging perfect zowel voor onszelf als voor de wagen!

rudie 23-03-2010 19:39

@ Tjeerd en Dirk; bedankt voor jullie reactie,ik denk dat wij dat dit jaar ook maar eens gaan doen,hoeveel kosten de kaarten daar,evenveel als dat je ze op de site besteld,bedankt!

Tjeerd 23-03-2010 20:26

Pfoe, goede vraag, uit mijn hoofd zeg ik €45,- voor 2 personen en één auto gedurende de gehele meeting.. + natuurlijk de jaarlijkse gadget.

evilnyntje 24-03-2010 08:02

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
Pfoe, goede vraag, uit mijn hoofd zeg ik €45,- voor 2 personen en één auto gedurende de gehele meeting.. + natuurlijk de jaarlijkse gadget.

Tjeerd, dit jaar wel ff ouwehoeren? Ik neem aan dat jullie er tot het eind zijn?

All times are GMT +1. The time now is 14:06.