Quote:
Volgens mij is hij de man van de BIGMAC :thumbup: @Alberto houd er maar 1 voor mac jappster 1achteruit jonge OANT MOARN :thanks: Gr Siep |
ben morgen ook aanwezig met de td
neem ook nog een toledo en een mk1 cabbie mee :) nu hopen dat het weer een beetje meezit morgen :thumbup: |
Quote:
waarschijnlijk verkeerde bier. Met Warsteiner geen centje pijn :thumbup: :D |
tot morgen :D :thumbup:
|
Tot morgen .
|
Kan helaas niet heb weekend dienst en dan is Heerde een beetje te ver rijden voor als er een storing is. Ga denk ik wel even naar ovalracing in ter apel :D
|
wij rijden morgen rond de klok van 8.30 richting heerde via Zwolle wie aan wil haken kan zelf uit rekenen hoe laat we ongeveer waar langs komen!!
oant moan |
als gertjan zin heb om mee te rijden ziet ik jullie morgen.
|
Wij gaan lekker vroeg weg morgen... 6 uur :eek: , we moeten de Ballen nog draaien morgen ochtend . :D
Dus nog werk zat daar in Heerde . :thumbup: |
Ga jij ze draaien, dan kom ik er 1 of 2 of... halen.
René (Tiefleger) |
Quote:
Ben ik kwart voor 6 bij je Alberto ,kunnen we mooi oprijden ,moet natuurlijk wel een beetje tijd hebben om de muggen van de "Jet" te verwijderen :tongue: |
Quote:
:eek: 2 René ............ :D Quote:
:thumbup: |
Morgen ook aanwezig :thumbup:
|
hopen dat ik morgenochtend geen kater deluxe heb(heb het vandaag weer eens te bont gemaakt:D )dan haak ik bij mitchell(mitta) en consorten aan,leuke route via almere............ga nou m'n oogjes sluiten:D
|
Quote:
Tot morgen :D |
Het regende van morgen nog hier in het Oosten, hoe in de rest van Nederland? Kan ik weer gaan wassen.
René (Tiefleger) |
Quote:
In leeuwarden vannacht onweer, nu voorzichtig zonnetje. Hoop dat je er iets mee kunt. :D |
Voor 6 uur vanmorgen een dikke plensbui.......
Maar nu allemaal zonnestralen !!!!!!!!!!!!!!! EDIT: Zie geen enkele wolk op buienradar voor de komende 3 uur, dus zal wel goed gaan met het weer vandaag !!! Tot straks |
Zie hier voor het verslag!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:21. |