Blijf posten die pics!! Ziet er goed uit!
|
:eek: Die baksteun geweldig zo
ik heb een kant en klaren 1 besteld maar deze lijkt wel super zo :thumbup: mooi project en succes er mee. |
Wat een werk! Goed bezig.
Je weet toevallig niet nog ergens zo'n compleet R32 blok te liggen? |
Quote:
R32 blokkie :D ] |
Quote:
|
Extreme tuning heeft vaak wel wat liggen. Hij verkoopt datsoort blokken ook compleet, maar daar hangt wel een aardig prijskaartje aan. Maar wel helemaal compleet. Eventueel met inbouw.
|
Na enige afwezigheid, zijn hier weer wat foto's. Ik ben nu aan de slag gegaan met de motorruimte. Die spuitklaar te maken. En met m'n pedalen enzo passend te maken.
Pedalenset met elec. gaspedaal erop. Motorruimte leeg en onbewerkt Stukje bij beetje alle kit eraf halen. 1 kant zo goed als klaar, wel een teringbaan om alle kit te verwijderen :( |
ga je carroserie nog doorlassen dan ?
voor de rest echt goed bezig gr jarno |
Nee ga hem niet doorlassen, als hij quattro wordt ga ik hem misschien wel doorlassen.
Of als er een turbo of compressor op komt. Met ongeveer 280 PK blijft alles wel goed gaan, carrosserie zal niet vervormen ofzo. Het is geen OPEL :screwy: |
Ben afgelopen zondag weer ff verder gegaan met de motor-ruimte.
Maatje van mij aan het slijpen Ik bezig met m'n auto Hier ook Bevestiging expansievat en ruitensproeier res. eraf geslepen. Randje kokerbalk eraf geslepen. Andere kant ook. Het geheel, maar nog niet af. Ga vandaag weer verder met de motorruimte. Foto's volgen. |
Goed bezig :thumbup:
Leuk project! |
Nice... kan niet wachten op het resultaat:)
Suc6 |
Je bent goed bezig, staat er by the way (in ieder geval van 't weekend), nog 1tje als project te koop op mp. 2 wiel aangedreven, toch niet de jouwe of.....
|
Quote:
heeft niks met opel of niet te maken, maar met de stijfheid van de auto, als alles mooi doorlast krijg je een echt fijne rijders auto weer, zeker als je het gas er eens opgooid in de bochten |
Quote:
Een klasgenoot van me had een corsa A met een 2.0 16v GSI blok. Was echt een snelle auto, 180 PK ong. maar na een maand of 2 kreeg hij z'n deuren niet meer dicht. En tuurlijk heeft het te maken met de stijfheid van de auto. Volkswagen heeft dan stijvere auto's gemaakt dan Opel in die tijd, meer wil ik er niet mee zeggen. Ik wil geen Opel-rijderds beledigen. Als jij je beledigd voeld, sorry. |
stoer project dit,beginpost is trouwens op m'n laatste verjaardag neergezet......;)
|
Quote:
Nee nee, dat is deze niet. Deze gaat niet weg. |
whahahaha !!!!! blijft een tering kop hoor om zo te zien.... malloot !!!!
:screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: |
maar lekker bezig kerel :thumbup:
krijg die 6K2 zooi dit weekend binnen denk ik... |
Jah dankje, ben ook wel blij om jou te zien hoor.
Dat is mooi, geef maar een belletje als je alles binnen hebt, dan gaan we het eronder bakken. |
Quote:
ik hoop voor je dat het niet je laatste verjaardag was... Superdik project! Succes.. |
man wat een werk, keep up the good work man.
ben benieuwd naar de vorderingen |
Quote:
de tijd zal het leren :tongue: maar je snapt wel wat ik bedoel :thumbup: |
waarmee haal jij die kit eraf?
|
Quote:
Ben je van plan dan binnenkort er een eind aan te breien dan? Hoop het niet, krijg je ruzie met je meisje, denk ik. |
Quote:
Met een pakkingschrapper, tinner en wasbenzine. Het is wel echt een kut baan hoor, maar het resultaat mag er wel zijn. Wel uitkijken met je pakkingschrapper dat je niet in het staal blijft hangen. Al die halen moet je er dan uitschuren, anders blijf je het zien als hij gespoten is. |
Ben gister even verder gegaan met de motorruimte en m'n hoofdremcilinder. Was het een beetje zat, de motorruimte.
Motorruimte verder bewerkt, ga binnenkort spuitklaar maken. Kogel hoofdremcilinder afgeslepen. Vork hoofdremcilinder Golf2. Draad tappen in as hoofdremcilnder. Hoofdremcilinder aangepast voor MK2 G60 pedalenstel |
Kijk, schiet al lekker op zo.
Af en toe moet je wat afwisselen qua werken, anders word je GEK. |
Na veel denken en overwegen doe ik het toch.
Het pasklare R32 dashboard met middenconsole en handrem gaat de verkoop in. Foto's van de middenconsole en handrem volgen Prijs 300 Euro. Bij intresse PM maar. |
Ben van de week weer verder gegaan met de Golf en heb motorsteunen gekocht.
weer verder gegaan met schuren van de motorruimte. Zijn nu wel bijna klaar, gelukkig. Nog wat dingen schoonmaken en nog wat kleine plekjes schuren. Nog even voorbewerken. Schakeltoren pas maken in de auto. Virba-tech motorsteunen. |
Hebben nu de laatste hand gelegd aan de motorruimte en ben begonnen met de ruimte in de grondverf te zetten.
laatste hand aan de motorruimte voor het spuiten. Helemaal vetvrij gemaakt. In de grondverf zetten. En dan wachten tot het droog is. |
word de hele auto weer een andere kleur?of doe je alleen het motorruim?
lekker bezig:thumbup: |
Motorruimte wordt de kleur van de auto. Vind het helemaal niks als hij daalijk klaar is en je motorruimte is nog de originele kleur van de auto.
Dank je wel :thumbup: |
...en welke kleur wordt het...?
Zeer netjes gedaan, die 'engine-bay'! |
Ziet er goed uit!! Ben benieuwd naar de kleur :rolleyes:
|
Quote:
Hmmm...vind met een spuitbusje over roest heen spuiten nou niet echt 'zeer netjes'..... Kon Fajjaaz je niet ff profi helpen? |
Quote:
Die had andere kopzorgen aan z'n hoofd. Z'n riem is gebroken van z'n audi. Die zit nu met z'n handen in z'n haar, of z'n kop gescheurd is. Maar die had ik ook al gebeld, maar hij had geen tijd enz. Maar dat maakt ook niet uit. Ik heb 2 kleine rotte plekjes gehad, onder de accubak, wat je ziet (wat op roest lijkt) is dat anti-roest. Meni ofzo, dat oranje spul. Heb dat geprobeerd zoveel mogelijk weg te schuren, maar niet alles was weg te krijgen. Doe Fajjaaz de groetjes als je hem morgen weer ziet op je werk, zal hij wel leuk vinden :D |
Quote:
Quote:
Motorruimte wordt dezelfde kleur als van m'n auto, Omanbeige. :thumbup: |
Heb gister de motorruimte gespoten, hier de foto's.
Hier nog in de grondlak. Eerste beetje gespoten. Eerste laklaag gespoten. Het eindresultaat. Zeer binnenkort gaat alles erin, meer foto's volgen snel. |
keurig!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:53. |