Vanavond een gedeelte van de auto in de diesel gezet zal morgen kijken of ik het er zo af kan spuiten met de stoomcleaner hoop het wel wat dit is toch wel de makkelijkste manier insmeren nachtje wachten en afspuiten .
:rolleyes: :rolleyes: Dashbord er nog uitgehaald voor het verwijderen van de kachel morgen maar zien hoe ver ik kom , en zo kan ik ook beter bij de bekabeling . :thumbup: |
al wat opgeschoten met het cleanen van de motorruimte, of ben je nog stoned van de diesel dampen :eek:
|
Valt mee hoor had gasmasker op :D , heb hem de smorgens naar buiten geschoven en ben begonnen te spuiten alleen had ik nog geen stoom cleaner en die had ik wel nodig alles wou er niet af met mn klein karcher .
Volgende keer even weer insmeren nacht laten zitten en dan maar een spuit huren bij de bo-rent of zo met wat meer power dan gaat het het beste de rest kan ik wel met ontvetter verwijderen . Verder de kachel eruit gehaald alle kabels (koppelings / gas / sjook ) en die 1 voor1 schoon gemaakt kabelboom in de auto getokken kan ik even uitzoeken welke kabels naar achteren moeten . Zal binnenkort het schutbord er nog uithalen zo veel mogelijk eruit halen maar waar zal ik dan mn chassisnr plaatsen in de dorpel van mn deur of mag ik dat zelf niet doen . Zelfs hier hoort het wit te zijn mm er is nog genoeg te doen :( |
Quote:
Zou ik niet zelf doen nee...:screwy: De plaats er van staat op je kenteken vermeld. Ik ga donderdag naar de RDW om hem te laten verplaatsen, schijnt dat ze nog wel moeilijk kunnen doen, gebruik de search functie of google maar eens op dit onderwerp.. |
Zo! Wat ziet dat er uit zeg! :eek:
Jij hebt nog wat werk voor de boeg! Jan :) |
Dat soort beelden komt mij bekend voor :P Heb aantal maanden geleden m'n golf cabrio gedaan. Met stoomcleaner gaat echt perfect, ik had water rond de 80 graden C. Dan vliegt de olie en tectyel etc er bijna vanaf. Succes verder met je project.
|
goede plannen. ik heb hetzelfde gedaan met mn rocco. leuke klus om te doen. gewoon rustig de tijd voor nemen, maar dat zal wel goedkomen. ik heb alles vetvrij gemaakt met Dasty ontvetter van de Wibra. Dat werkt ook perfect!
|
Ja dasty ontvetter daar kwam mijn buurman ook mee aan zeeten werkt ook goed en zal vast niet zo duur .
Volgende week maar even weer bezig . :thumbup: |
Quote:
|
mooie jetta :thumbup: hoe staat het met de moterruimte? al weer helemaal wit ?:D
|
Wat voor grille is die oude? Hebbie die nog in de handel?
|
Quote:
Ben er nog steeds mee bezig gaat langzaam hele dikke laag . Doe mn best zal binnenkort wel even weer fototje plaatsen . :dunno: |
Quote:
Dat was een mistlampen grill , nee heb hem niet meer is naar limburg gegaan . |
Potdomme Sander, dat is een nette motorruimte! :eek:
|
Ben weer wat op geschoten ;) , heb accubak en verder wat klemmen/houders verwijderd .
Had zaterdag nwe verlichting in de garage gemaakt dus kan alles nu wat beter zien nu het savonds altijd donker is . Heb mn velgen nog even verder afgemaakt met chromen boutjes en verborgen ventielen . Later . |
Schiet al mooi op! Velgen zijn ook mooi :D had je ze nog onder de andere jetta gepast? (ben trouwens die jongen van je oude sebring velgen)
succes met je jetta ! |
Quote:
ahhh dus jij was het die me grill had verstuurd? heb nooit meer iets van je gehoord na mijn vragen. |
Mooie wielen, komen me bekend voor :D
Welke et waarde heb je? Die van mij (met et40) pasten er niet onder zonder spoorverbreders. Jan :) |
ziet er netjes uit je jetta, misschien nog een kleine tip voor de verborgen ventilen, doe een beetje locktite op de moer aan de binnenkant van de velg.. heb zelf namelijk al eens gehad dat het moertje loskwam waardoor er een irritant rammeltje uit de velg kwam.
succes met de verdere werken! |
Quote:
Nee heb ze nog niet gepast , komt misschien nog wel eens . :thumbup: |
Quote:
Ik had vragen gesteld aan tnt maar ook geen reactie gehad vandaar , ik zou ook niet weten hoe je dit had willen oplossen , je hebt hem er in zitten zag ik netjes toch !! |
Quote:
Ik weet het zo niet eens welke et ik heb moet ik eerst even kijken bij de loods . Komt vanzelf :D |
Hij zit er niet in hoe het hoort! en als jij iets kapot thuis krijgt vind je het toch ook niet goed??maakt ook niet meer uit! Ik ga je topic hier niet mee vervuilen!
maar goed! mooie jetta! je hebt trouwens wel extreem veel tectyl overal zitten!! dacht dat die van mij al veel had! |
sorry...
|
rdw
Vorige week even naar de rdw geweest voor het omzetten van mn chassisnr en gelukt helemaal geen problemen al had ik een andere keurmeester dan toen ik een afspraak maakte 3 week terug .
Na alles goed te hebben na gekeken en kijken waar het nieuwe nr moest , tikte het apperaat het nwe nr in de rechter balk van de kofferruimte . Nog even het oude nr op het schutbord door krassen en klaar . Kan het schutbord eruit deze week en dan weer verder met cleanen . |
Zonder motor dus? Volgens velen kan dit dus niet. En zelfs bij de RDW zit men niet altijd op één lijn. Telefonisch contact leverde me het volgende antwoord op: Bij de RDW verschijnen met originele type motor gemonteerd.
Schutbordje gaat wieberen neem ik aan? Mooi hoor... :thumbup: Edit: My bad, lees net het antwoord op de vorige pagina. Nog steeds mooi dus :) |
dit wordt zo wel een groot project maar wel lekker bezig :thumbup: .
volgens mij komt er ook een andere tor in of niet(betrouwbare bron) :D |
hej Klaas-jan, mooi project!
Ben jij trouwens werkzaam bij Def? |
Quote:
goed bezig Jochie :thumbup: nee Klaas werkt bij Koopman |
Ziet erg goed uit. Zonder stootstrips is idd beter. Knipperlichtje op het spatbord moet er wel af vind ik. Ben benieuwd naar foto update...
ps: Jetta van mischatdi is ook zeer strak! |
goed bezig jochie, is ie klaar voor 13 juni? ;)
|
Quote:
Wij zijn druk bezig.. Maar ik denk het wel :D :D :D |
Quote:
We proberen er een diesel in te bouwen (tdi misschien) . Komt goed :thumbup: |
Quote:
We doen ons best , we zijn nu met 2 bezig haha . :confused: :confused: |
hippe kleppen deksel ;)
gr. Martijn p.s. wat zei de rdw man van je blauwe platen ? |
jullie blijven bezig zo,en wat zal femme nu weer dan want die houdt ook nooit weer op :screwy:
moet binnen kort maar eens even een bakkie scoren daar in de harkema. :D |
Quote:
En wat dacht je van die strakke velg? |
Quote:
Dat vond ie blijkbaar geen probleem want hij heeft er niets van gezegt , had de gele in de koffer liggen in het geval ;) . |
Quote:
De bakjes bin lekker jer . |
Druk !!!
Deze week nog even weer met de jetta bezig geweest schutbord er uitgehaald en verder nog wat schoon gemaakt kit verwijderd , spatborden gedemonteerd .
Beetje bij beetje komen we wat verder het is tijd rovend . Er komt een diesel in dat staat vast maar het word een gtd alleen nu nog 1 vinden iemand :eek: nog iets . Rustig blijven hoor . |
All times are GMT +1. The time now is 07:17. |