in 1 woord,geweldig:thumbup:
|
Ziet er echt super uit!
|
onwijs mooie auto. Echt super kleur en super velgen!
maar heb je deze nou echt gerold? zo ja, dikke respect |
Quote:
Ruilen? :D |
ziet er schitterend uit !
|
Thanks allen..!!
@starsky.. neej neej van ruilen komt huilen ;) ;) heb je ff pb gestuurd.. |
Hij ziet er super uit.
Ik hou zelf niet van dichte velgen maar smaken verschillen natuurlijk.. |
super!! gefeliciteerd met het eindresultaat!
|
Zo heb het weer ff druk gehad, maar nu ff een kleine update.
Afgelopen weken niet stil gezeten, snelheidsmeter gerepareerd, auto voor de eerste gepoetst, interieur uitgemest en gepoetst :screwy: Nog ff 2 foto's want binnenkort gaan de winterstaaltjes er weer onder... :( :( Bij de Atu in Duitsland waren de winterbanden in de aanbieding..!! Dus ff snel staaltjes geregeld voor de Lupo(vriendin's auto) en toen direct voor beide auto's winter setje klaar laten maken. Maar wat zal ik doen met stalen velgen van de Golf..?? Zwart maken? Grijs/verroest laten? Maar zat zelf te denken om ze zelf ff snel Rood te spuiten..?! Beetje kleur voor in de winter.. :rolleyes: Haha Trouwens bijn Bridgestone Potenza's wat voor op de Ronal Turbo's zitten zijn nu naar 4Seizoenen :eek: !! bijna op.. nog 1.8mm over. Toch 65.000 km mee gereden!! Niet gek toch? Ze worden deze winter vervangen door nieuwe Potenza's..!! Tot zover de update.. :thumbup: |
Grijs/verroest is de shit :D
Net zoals die van mij nu :rock: |
ik zeg zwart maken...
|
@kaj_a Nee.. toch geen grijs staal... het is echt geen porum meer hoor.. :shake: :shake:
Rood is toch cool.. toch? of heel erg fout..?? :D haha |
We gaan over 2 weken verhuizen, dus heel veel tijd voor de golf heb ik even niet.. ;) maar hij krijgt wel een hele mooie carport bij het nieuwe huisje..!! :D
Dus gisteren nog maar ff op pad geweest om een paar mooie foto's te maken.. De laatste van het jaar..!! Herfst.. Bij de vijver.. Samen met mijn Mk1 Ciau ciau.. |
Mooie kruisjes :D
|
aangepast..!!
|
Prachtige herfstfoto's !! nette Einser ook...
|
misschien een hele domme vraag (en een beetje off topic :screwy: ) maar waarom zetten velen andere velgen onder de auto voor de winter? gewoon omdat er winter banden omheen zitten neem ik aan? (heb dit namelijk al vaker gelezen, maar niet echt begrepen.. :confused: )
heel mooi karretje hoor!! :thumbup: |
Quote:
omdat hier veel mensen met gepolijste velgen rijden die er niet mooier op worden als je door de pekel banjert.... :thumbup: stoere hoedenplank,wildeknak :thumbup: mooie pics... |
mooie foto's hoor
|
Mooi man ! Ziet er bijzonder fraai uit !
|
Mooie Golf ! Ronal's staan hem goed..
|
Mooie karretje! Mooie kleur ook :)
Denk alleen dat de lak niet zo strak is als dat het op de foto's lijkt. Heb op marktplaats oid inmiddels heel wat golfjes gezien waarvan ik dacht, sow die is strak en dat bleek dan toch wel tegen te vallen bij daglicht. Ik wil je auto zeker niet afkraken en voor rollen ziet het er denk ik goed uit maar je moet het niet vergelijken met goed spuitwerk. |
Quote:
Nou dan moet je deze auto maar eens in het echt gaan bekijken, ziet er erg strak uit! |
Quote:
Oke nou dan sluit ik me gewoon aan bij de blij verbaasden onder ons! :D |
als je echt verroeste winterstaal, wil, ik heb de origineel wielen van men golf1 nog liggen en die zijn meer verroest dan grijs :D
|
@desnelders
Haha.. nee dankje! ben al voorzien.. haha :thumbup: @starsky Bedankt voor de ondersteuning.. @Erik-vw Tuulk foto`s maken het wel mooier.. en daarom laat ik mijn golfje graag zien.. Het is en blijft mijn daily en geen show wagen ofzo.. :thumbup: |
Quote:
Had je vanochtend er al onder zitten of niet? |
Jaah.. verhuizing is klaar!!
dit is de nieuwe slaapplek van mijn 1er... vanaf slaapkamer uitzicht.. Maar goed moet alweer aan het werk de golf.. Vandaag voor apk geweest :redface: ashoesje vervangen lagertje achter remverdeling achter niet goed aanjager kapoet en chassis nr niet goed leesbaar.. allemaal wel te doen, dus snel weer aan het werk..!! hou jullie op de hoogte (als ik er tijd voor heb :thumbup: ) groeten |
Ben je nou een Glanerbrugger? :tongue:
Succes met je huis en de auto :thumbup: |
Quote:
jah.. oeps het was een ongelukje..!! echt Thanks..!! |
Nou heb de auto zo goed als klaar voor de APK-keuring.
*Achter nieuwe lagers geplaatst. *Nieuwe remcupjes. *Nieuwe remvoering met veren ect. *Kachel weerstand vervangen. *Ashoes vervangen. Om half2 ga ik naar het RDW in Almelo om het chassis nr te verplaatsen.. en dan direct het keuring station bellen voor een nieuwe afspraak!! :D Als hij erdoorheen is meld ik het hier.. :thumbup: |
good luck
|
Hellooooo...
Ten 1e.. Wat een vervelende lange winter.. BAHHH :( Heb het helemaal gehad met de kou en de sneeuw.. haha En 2e chassis nr is verplaatst..!!! Oud nr.. Nieuw nr.. R. Achterscherm Maar goed we moeten verder..!! Langzaam komen de lente kriebels al.. En heb al het een en weer gekocht om straks te kunnen monteren. Zoals.. *afdekkapjes voor de stoelen *gasdemper voor de achterklep *nieuwe steenslagkapjes *mattenset *dopjes voor op de ruitenwisser :thumbup: En afgelopen weekend hier nog tegen aan gelopen.. :D 15" staal..!! Weet nog niet wat ik ermee ga doen.. Mssn wintersetje?! Tot zover de update.. |
Nou van binnen nog effe rollen ;)
|
Quote:
15" originele G60 winterwielen staal zelfs ;) |
Vorige week heb ik met Miata hier op het forum ook zo'n setje g60 staal opgehaald voor zijn einser :thumbup:
Ik vond die Ronals ook wel heel dik staan onder je auto :D |
Quote:
Haha.. :redface: jah idd!! Ik denk dat ik de binnenkant ff snel met de spuitbus ga doen vant zomer..!! Quote:
Jah idd.. dat is helemaal super.. Wat voor winterbanden maat zou ervoor zijn dan?? Quote:
Jah Ronals blijven wel hoor!! 15"staal blijft er gewoon bij! :thumbup: Trouwens ga jij 7maart ok naar Frans op de Bult? |
Ja, staat wel in de planning! Ga je ook?
|
Dat rollen heb je wel heel strak gekregen zeg
|
@Kaj_A, ben er geweest hoor..!!
Jou golfje zag er ook weer super uit!! @Mk1driver, Thanks..!! Gisteren mijn 2e meeting gehad :D Wat een super dag.. Alleen dat zo iemand een Nekkerbrekers prijs wint.. dat begrijp ik ECHT niet :screwy: :screwy: Maar goed er zijn gelukkig veel foto`s van mijn auto gemaakt :D Haha.. moest nog wel lachen.. veel mensen die om mijn auto heen liepen, zat aan de lak te voelen en toen ze wel liepen zeiden ze" wat een slecht spuitwerk" Hahaha :thumbup: wat een compliment is dat als je het met een roller hebt gedaan :D Zal nog is ff verder zoeken naar foto`s van mijn wagentje! |
All times are GMT +1. The time now is 14:12. |