jup....wij komen ook :)
|
Ook al reclame op de radio! Was even mijn inspiratie voor vanavond. Had geen zin om wat te doen tot ik de reclame op de radio hoorde. Kom nu net pas weer uit de garage :thumbup: . Hij moet en zal op tijd klaar :D
|
Had graag al op zaterdag naar boven gekomen maar....
't zal enkel zondag zijn :) @alberto: ik kom zeker met een Jetta (zij het nu de 2 of 3 :D ) dus de belgische Jetta-kant is aanwezig! :thumbup: |
Heb er zin in,en ben toch aanwezig....beetje rustig aan dan maar!!
Nog niet cekur met welke auto......!!!De vrouw moet verplicht rijden hhiihiih :drive: Suc6 jongens met de organisatie :thumbup: Spreek je ALBERTO |
Quote:
komt goed Henk en klopt Marco radio NL reklame tot zondag 26 oktober :thumbup: |
Quote:
fijn dat de belgen ook weer komen ......krijg er steeds meer zin in .... :D |
Quote:
In de golf zeker :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Daar luister ik niet naar :D . Hij was op city fm ;) Ik hoop dat de golf dan klaar is, had vanavond al te weinig verf, dus ging weer lekker :redface: |
Quote:
Blokdak kan je ook beter van stickervel doen :thumbup: :D Ik ben vanavond, tussen de koffie door, ook weer 'even' aan het strippen en schuren geweest. De schermen en motorkap nog even wat netter doen. Dan is hij voor zondag weer een stuk netter hopelijk! |
Quote:
Haha, het ging niet over een blokdak. Ik heb mijn rechtervoorspatbord eindelijk gerepareerd. Zat al sinds maar een lelijke schade aan. Vanavond zou ik dat afspuiten maar had ik niet genoeg verf. Daarom belde ik jw, of die me nog wat langs kon brengen. Maar omdat vanavond dus op een zootje uitliep zei ik tegen jw dat ik dat spatbord ook nog wel zwart/wit kon maken ;) . Maar hij gaat me morgen verf brengen, dan hoef ik de auto niet uit te pakken en weer opnieuw in te pakken :D |
Hey!
Morgen even naar der Dimi... wat spulletjes ophalen, zodat de Jetta er kan zijn de 26e... of zal ik toch met de cabrio komen...twijfel..twijfel.. :p |
kom met de audi "ff" die kant op :D !!
gr. martijn |
wij komen met 2 of 3 auto's van ACR leeuwarden..sowiezo mijn polo en de emphaser demo bus:D
|
Nog even en dan kunnen we een leuke rit maken zal el erg moe zijn aangezien wij de avond van te voren nog een spannende speurtocht hebben voor de nierpatiënten vereniging Nederland. Maar we zullen daar zijn dan maar iets later dan 10u hahaha gr Ronnie en Daisy
|
Weg afsluiting (julianaplein Groningen) !!!!!!!!!!!!!
IN het weekend 25 okt 18u t/m 27 okt 6u is het julianapein afgesloten dus de jongens die vanaf heerenveen komen even binnendoor leek / roden eraf dan riching roden -peize - eelde is ook nog korter .
Hou het in de gaten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Supertip KJ! Heb em ook ff in de eerste post gezet.
|
Als het regent kom ik niet
|
Mac jappster heeft een nieuwe sticker op type 1 voor 2 jaar :D
Dus ben der ook bij aanstaande zondag :thumbup: Vanavond ff meter omlaag schroeven bbsjes er onder en ben verheen klaar. Gr mac jappel :cool: |
Quote:
yeah but the leek / roden road is a good one :) i love it on the bike :thumbup: |
297,1 kilometer enkel volgens de ANWB dus we hebben wat te doen zondag.
Gr Ronnie en Daisy |
Mooi dat mensen dat er voor over hebben ! :thumbup:
Wij gaan rond 9 uur weg en zijn er rond kwart voor 10 volgens anwb. |
wat??? om 9uur wil je al weg???XD
hey ik ben dan nog brakke harrie gezien dat ik zaterdag ook nog naar fox ga.. vanaf waar wil je eigenlijk rijden?? |
Quote:
Stroeve Motorsport is ook aanwezig met een stand |
moet er trouwens nog worden ingeschreven, als je de auto binnen wilt neerzetten en deel wilt nemen aan de show and shine ? :confused:
|
Quote:
:thumbup: |
ik baal, kan zondag helaas niet aanwezig zijn, familie moet zo nodig een familieweekend plannen waar ik niet onderuit kan. dan volgend jaar maar weer
alvast gezellige dag toegewenst |
Nou nog hopen dat het weer wat mee zit,berichten lijken niet te best :shake:
|
Ik hoop dat het takkeweer is, anders is 't zonde om binnen te staan :D
|
Quote:
Hahaha ja inderdaad, is zo zonde van die grootte hallen. :screwy: Ik wens iedereen die er zijn best voor gaat doen om er een super meeting van te maken veel succes en plezier, en ik zou zeggen tot zondag. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Gr De Limburger. |
helaas. kapotte aandrijfas of wiellager verhinderen mij :D
en ben gewoon te druk met me projectje. |
Quote:
misschien taxisander, maar dat hoor je nog :D |
Mogen we de auto's daar na de meeting ook een wintertje laten staan??
|
Quote:
doe niet zo dom man :rolleyes: wie over het juliana plein komt (groningen stad ) zal een omleiding krijgen via het martini ziekenhuis ...word wel aan gegeven :thumbup: Quote:
op eigen risico :D Quote:
iedereen die met een V.A.G auto komt , komt binnen iedereen die met een V.A.G auto komt , doet mee voor de prijzen iedereen die met een V.A.G auto komt , kan komen en gaan waneer hij.zij wil Quote:
en weer of geen weer , regen of droog , Maakt niks uit we staan met zijn allen BINNEN :thumbup: je kan zelfs de auto binnen wassen :D |
Zo het nu staat kom ik ook even langs waaien !
Lang blijf ik niet ,want de vrouw moet aan t werk smiddags ...... weet alleen nog niet in welke auto ik ga komen ,ben nog met van alles en nog wat bezig........ :D |
Cool, lijkt me leuk om weer eens een indoor meet te hebben, minder voor de fotografen onderons maar mag de pret niet drukken :thumbup:
|
Quote:
uitdaging voor de heren denk ik :D |
Quote:
Neem jij je McFlurry nou gewoon maar mee :D |
Ligt al in de auto, ik rij zo aan tis nogal een stuk rijden vanaf boxmeer :D |
Quote:
1358 km :D |
Quote:
Had net Chris aan de lijn, weet het rooster niet van de veerboten anders duurt het nog wat langer .... :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 21:33. |