![]() |
Quoted from marktplaats.nl (geen idee waar ik het anders neer moet zetten :confused: )
Verwante zoektermen: weber, beta, cross or crossauto or crossband or crossbanden or autocross or noppenbanden or noppenband, crossbanden, ecu.. 2.572 resultaten voor " cross or crossauto or crossband or crossbanden or autocross or noppenbanden or noppenband " :D |
Quote:
ik zit al een half uur te hikken van de lach,zo heerlijk droog... |
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...1908#post841908 serieus, what the fuck... |
Quote:
Kaalschuren en d'r overheen pissen, miljaar! |
whaha wat een held:P...zonde van zo'n vento kapje.
mja nieuwe kost 90 euri!...dat zal wel de beste oplossing zijn...en dan nog in kleur spuiten... |
Quote:
Quote:
Toen ik deze las :lmao: :giggle: |
Quote:
:rolleyes: |
Haha, is met gaten die er niet horen te zitten inderdaad meestal het geval.
Zo hebben wij hier ook een vlekken schaar, knip je de vlek er zo mee uit, ze je er niks meer van. Of een gatenschaar, even om het gat heen knippen, en je ziet er niks meer van! ;) |
Quote:
Haha, grapjas :tongue: Ik hoopte duidelijk te maken dat er al gaten in zitten (origineel) en dat daar rondom nog het een en ander weg was gerot, waardoor die doppen niet meer passen... :chair: |
Haha, Ja ik snapte het wel. Maar het klonk even heel eum.. appart :D .
|
Quote:
haha |
.
|
Quote:
ja, wat is het nou? :D |
zie mijn sig...ik vond em briljant
|
Quote:
Quote:
:lmao: :D |
Quote:
:thumbup: :D |
Quote:
geniaal :D |
Quote:
:tongue: |
Quote:
:wow: |
:lmao: :lmao: jij niet dan?
|
Quote:
Quote:
Ik moest lachen :D |
:D
Quote:
|
Quote:
:thumbup: |
Beetje off topic...
Quote van Theo Maasen bij 3 FM chiel..... Antonie "die in de kamer hing".. hard maar leuk gevonden.... |
Quote:
Dan ook gelijk eentje van Coen en Sander d'r bij: Het noorden, je weet wel, waar de duim rechts zit. :D |
Quote:
:shake: |
Quote:
Die bestond al een tijdje volgens mij .. ik vind 'm wel goed gevonden. Wij zeiden 'm altijd anders. 'Wiste gij dat antonie in de kamer hing'.. dan flowed hij wat beter :D |
Quote:
Hier in twente zeiden ze op z'n twentes "Isa kwam in hoes en zag antonie in de kamer ling'n". |
Quote:
Jaaa briljant. Coen en Sander zijn sowieso fantastisch grappig! |
Quote:
:D |
In een topic over een gestolen VW Golf, gelukkig verschillende reacties van medeforummers die rond blijven kijken naar het gestolen voertuig.
Quote:
Haha! Welke gaten..? |
Quote:
Antonie die in de kamer hing...... ;) damn mijn eigen repost... ja 31 geworden het aftakelen begint |
Quote:
Quote:
ik had het even niet meer......:d:d:d:d |
Reactie als iemand (minder) dan de helft van de vraagprijs bied op een product op MP.
Quote:
:lmao: |
Quote:
Echt heel goed :thumbup: |
Quote:
staat er al best een tijdje op, maar vond het wel een goeie :D |
over iemand die op z'n teentjes getrapt is omwille van wat negatieve reacties;
Quote:
|
:lmao: :lmao: :lmao: ik zag het ook al staan :thumbup:
|
Quote:
:D |
:thumbup: Hahahaha zelfde topic, ondanks ik niet van dat soort zeurpietjes houd zijn het wel altijd dat soort topic's waar de leukste quotes vallen. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:37. |