allebei erg lekker... vandaar het ritje naar rott?
|
Staat wel mooi alberto !
set aan de 1 kant en de andere op de andere kant. |
Doe dan de 4x 9J maar! :eek:
|
Quote:
;) :D klopt Jaap ene kant Borbet A andere kant Schmidt van de Borbet heb ik trouwens geen 4 van de Schmidt wel 6 om presies te zijn :D |
Doe mij de borbet a maar alberto !
Staat Super !! |
Ik zou ook voor de Borbets gaan, erg mooi !
|
vond ik zelf ook wel eigenlijk :D
|
borbet a staat het mooiste alberto zou daar ook voor gaan.
|
Hij blijft mooi Alberto!
Doet me nu een beetje aan deze denken: |
Quote:
:thumbup: Wat 'unieker' ;) |
Die Borbets zijn wel erg dik, maar dan moeten er wel echt g60 lijsten op als je het mij vraagt..
|
Quote:
jep weet iemand nog 2 van voor ? moet ook wel want op deze manier lopen ze aan G60 randen vallen er presies om de banden heen |
Quote:
nieuw kosten 55 euro per stuk alberto weet je dat even. :thumbup: op de 5 deurs 16v zitten ook nieuwe op. ;) |
Quote:
beiboer ? |
Een G60 lijstje is wel handig bij 9J
|
Ook heel stoer dat matzwart!
Geen 7.5inch voor eronder doen, gewoon 4x9 :rock: |
Quote:
Naais, nu weet ik ook gelijk hoe het staat met alleen de voorste verbreders erop...... Ik ga toch ook zeker wel een setje voor de achterkant zoeken, oogt toch net ietsiepietsie beter!!! @ Alberto: 4x 9" staat idd heeeeeeel dik :thumbup: |
Quote:
ben er mee bezig Erik ... denk dat ik de Schmidt's te koop zet zal er nog eens over denken :rolleyes: |
Ik heb de Jetta gezien op de Schmidt`s en vond dat echt super staan..... :)
|
Mmmm ,ben altijd al een fan geweest van beide velgen ,dus een keuze is erg moeilijk !
Vind de borbets wel erg stoer staan ,net als bij die van berend ,maar de revo zijn net een tikje luxer . Luxeprobleem zullen we maar zeggen .......... :D |
Gister even in de jetta wezen rijden , stiekum ff want hij is nog in de schorsing :D
|
Leuk onderschrift Alberto :tongue:
|
Quote:
vond hem leuk , en klopt nog ook , krijg ook vaak van die mail/pm's :D |
Deze week werkeloos thuis :mad: , dus mooi ff tijd om met de jetta aan de slag te gaan
Zaterdag naar Buitenpost geweest om de banden om te drukken . want de velgen zijn compleet ;) Vandaag de schokdempers vervangen , de voorste waren op de aandrijf as stof hoes was ook overleden , dus vervangen die handel :D Aangezien ik nog remmen had liggen van de passat 16v leek me het wel leuk om deze onder de jetta te knutselen Ik ben toch bezig :D , dan gelijk de boel maar ff goed aan pakken vanavond wel ff update met foto's |
Zeer leuke jetta !:D
dikk ook die B A's zeker als je 9j rondom doe |
bedankt voor de borbet´s kerel.
|
Quote:
veel plesier er mee :thumbup: |
Gister weer ff met de Jetta bezig geweest
Kleppen deksel pakking vervangen , bougies (was 1 afgebroken :eek: ) vervangen , mijn XXL watertank er maar eens in gezet ( komt van een jetta met koplamp sproeiers , 8L inhoud :screwy: ) claxon gemaakt En nog wat dingen gedaan aan de remmen die er van de week zijn op gekomen . Het wachten is nu op de velgen , de spuiter had ze gister nog niet klaar :rolleyes: volgende week weer verder met de Jetta 1,3 GLIR :D (p.s. ik ben op zoek naar een spagetti utilaat weet iemand of die er zijn voor een 1,3 NZ ?) |
Quote:
Klopt, heb er laatst een foto van gezien. Zo'n apparaat vult zo'n beetje het hele motorruim aan bestuurderszijde. :screwy: |
(p.s. ik ben op zoek naar een spagetti utilaat weet iemand of die er zijn voor een 1,3 NZ ?)
volgens mij zijn die er niet,of je moet een van een polo aanpassen denk ik..... |
De jetta stond er mooi bij met Racing Expo Alberto :thumbup:
|
Quote:
was volgens mij de jetta van eddy in het fec :thumbup: |
Quote:
:eek: dat meen je niet, ik mag me wel schamen :redface: |
Quote:
Die van een polo moet toch gewoon passen ? :confused: |
Nope. Die van een polo hoeft niet over een subframe heen. Bij een golf/jetta gaat de uitlaat dan dwars door het subframe.
Pasklare spaghettiuitlaten zijn er volgens mij niet voor een golf/jetta met 1.3 motor |
Quote:
Quote:
klopt ik zit niet meer bij de VAG fryslan ;) en was dus ook niet in het FEC :D Jetta stond mooi droog in de garage , en voorlopig nog wel even denk ik :rolleyes: bedankt zo ver voor het uitlaat verhaal , zal me er eens in verdiepen :D |
ik laat de auto een winter binnen staan , mooi geen zout shit
gaat er ook niks stuk . ;) Dus denk ff voor de apk vandaag makkie ...................afkeur :eek: fuse kogel , rem achter vast , co veel te hoog Achter rem cilinder gelijk maar nieuw op gezet dus die is al weer klaar Fuse kogel , snap ik niet , want die heb ik gelijk vervangen met de remmen morgen maar eens terug naar de auto shop :mad: dus van de Passat 2,0 16v Gt gelijk maar weer door met de Jetta 1,3 iR :D |
even de uitlaat schoon rijden . ff naar lauwersoog op apk hoogte :D
ook de 1e foto's met de 4x 9J Borbet A er onder :rolleyes: |
Staat dik zo op de foto's :thumbup:
|
Erg mooi zo met die wielen !
|
All times are GMT +1. The time now is 00:51. |