mijne.... :D
|
word 's tijd dat m'n borbet's klaar zijn :shake:
oranje knipperlicht aan de zijkant begin ik ook wel storend te vinden haha |
hier mijn pas aangeschafte golf3 1.6 74kw nog std.
|
ziet er nog netjes uit.
ik wist niet eens dat er een 74kw 1.6 is :P |
mijn rode hok:
|
Dit is die van mij :)
|
Quote:
Mooie auto! die Audi TT velgen zijn echt gaaf! :thumbup: |
en die front ook :)
@Daklem: Zal wel flink moeten poetsen om 'm zo mooi rood te houden, ziet er op de foto echt nog als nieuw uit. |
mooi rood is niet lelijk!!!!!!!!!!!!!!
|
Quote:
Zeer mooie wagen, echt mooi kleur :thumbup: Zorg van dragen :) |
en die van mij .. :) |
Ik wil ook weer een vento!!!! nette wagen, zo vindt je ze niet veel.
|
hier een paar betere foto's van mijn auto
|
Quote:
2 maanden later ik moet em aleen nog effe poetsen nog nooit gedaan :( |
Mooie auto, vind alleen die spiegels helemaal niks... maar das -gelukkig- allemaal persoonlijk!
B.T.W Is het probleem van het inhouden al opgelost? |
Ik heb ook het liefst de 'originele' spiegels, voor de rest lijkt ie netjes.
|
:D
|
|
Even paar picjes van mijn mk3 Golf :cool:
|
Das een mooie Golf zeg!!
Is dat de kleur LC3L?? Die kleur heb ik namelijk ook!!! Alleen glimt die van jou een ietsje pietsje meer...!! |
Quote:
LC3T ;) hij glimt iets wat meer he :D |
Nou ja...... een beetje maar....Hahaha!! Maar goed dat je me niet kan zien want ben toch wel een beetje jaloers op je auto!!
|
Quote:
Heb je nog een foto van de demper die eronder zit? Is een net en beschaafd dempertje als ik dat zo zie? Waar heb je die vandaan? |
Kneiter, Dat is een TDI demper met opzet stukken.
Wolgast Jaloers, ga weg man :) |
Mijn wagen:
|
Mooie wagen Kneiter ! Deurstrips en spiegelkappen in kleur maken hem helemaal af.
Hier nog even een foto'tje van mijne afgelopen maandag. |
Quote:
Spiegels laat ik wel mee spuiten deurstrippen niet. Verder wordt er z.s.m. de motorkap, voorbumper, linker voorspatbord, achterklep, spiegels en dakspoiler in kleur meegespoten. Vandaar dat ook de lip + mistlampen verwijderd zijn. Heb je nog een foto van je uitlaat? |
Nee heb er geen foto van, dan zal ik die moeten maken. Het is gewoon een TDI einddemper met aluminium opzet stukken.
|
Kneiter K heb een foto'tje gevonden op Vwforum van de achterkant. Ik hoop dat je zo een idee krijgt hoe de uitlaat er uit ziet.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CAXG7RUJ.jpg |
Quote:
Toch maar eens kijken of ik niet een TDI demper op de kop kan tikken. Die 1.6 demper van mij kijkt zo iel. |
geen golf, wel mkIII...
|
Quote:
iieeeuuww wat lelijk :eek: :D |
Quote:
:goodpost: |
Helaas niet van mij maar heeft iemand info foto's van deze Golf 3? Superdikke auto................begin de wide-body's steeds mooier te vinden. Schijnt van ene Roy te zijn. Had al op de site van JD engineering gekeken maar niks nada verder.
|
Ja dasher die is wel lekker:D....
|
dit weekend even de auto vertroeteld;
Van binnen gezogen/gepoetst Van buiten gewassen/gepoetst toen maar even wat foto's gemaakt; Plat op zijn bek Doeltreffend voor de locatie :D |
|
|
mmmm niet echt mijn ding,
vind rood een super kleur, maar dan in combinatie met zwart deze heeft net iets te veel mee gespoten. Zelfs de vr6 lip :shake: |
Quote:
nieuwe zwarte lip is al besteld, tevens komen er nog meer zwarte accenten, dus komt goed. :D |
All times are GMT +1. The time now is 14:51. |