Kriebelt het nou niet ontzettend om ff te gaan rijden, ookal ist zonder APK :P
|
Even snel door de straat kan altijd hahaha.
|
Quote:
het kriebelt wel ja maar doe het maar niet even een blokje rijden. politie is hier wel vaker van wege de minibiks en dan moeten ze mij net weer hebben. ;) |
klein blokje ruurd :tongue:
|
Quote:
duurd niet zo lang meer molle kun je eens mee. :D :screwy: :thumbup: |
Zo de eerste rs zit al weer in elkaar, schiet al lekker op.
Foto volgt nog. |
|
super mooi geworden.
molle bedankt van het helpen.nou de rest nog. :thumbup: |
velgen worden weer mooi zo:wuv:
|
echt super mooie auto geworden!
complimenten! groeten |
Zo schiet nu echt helemaal op ruurd !
Alle velgen al klaar en vrijdag weer even met de auto bezig. |
Komen deze velgen er nou onder? Want deze staan ook te koop toch?
|
Hey ruurd hoe gaat het met de VR kun je de weg al bijna op veel sucses er mee en keep up the good work.
|
Quote:
als het mee zit is dub05 de eerste meetig waar ik heen ga naar dik 6 jaar :eek: :D :thumbup: |
Quote:
ha super ik ga dit jaar voor`t eerst naar dub 05 en met de 6 :thumbup: |
|
Mooie klink!
ziet er erg gelikt uit! mvg Mike |
Weet je nog ongeveer hoeveel dB je mocht hebben voor je uitlaat?
En waren de tests verder 'zwaar' of kwam je er zo zonder problemen door heen? Quote:
|
He...dat ziet er super uit :thumbup:
Plug&play of heb je ze aardig pas moeten maken voor een golf 2 deur? En van welk model komt dit af als ik vragen mag ;) Quote:
|
Quote:
waren al omgebouwd naar mk2 ;) en morgen weer ven mee aan de gang wil hem keurig klaar maken en van binnen weer op nieuw op bouwen al weer :mad: kachel is gesprongen dus moet weer een nieuwe kachel in :redface: en daarna kan hij weg vooe de keurig. ;) deukjes er uit en de bbs rs moet er nog ben daar nog mee bezig onder dus heb werk zat. en molle nog bedankt voor het helpen :thumbup: misschien kan je morgen avond nog wel even weer helpen als je wilt hoor ik het wel van je. :thumbup: wil hem graag voor dub05 klaar hebben :D moet wel lukken ;) |
Quote:
Bergum moet toch ook zeker wel lukken ,of zit er dan nog zoveel werk in :confused: |
Quote:
ga ik niet heen met de vr.zit nog te veel werk aan neem liever de tijd er even voor en dub05 is ook een super mooie meeting. kom wel in burgum naar rij met molle mee. ;) |
Quote:
Quote:
DUB is wel 20 dagen later .... :D even goed door zetten sta je op de thuis meeting voor de 1e keer :D vind het ook wel een risico trouwens na zo lang stil staan , gelijk z'n stuk gaan rijden ... |
Kom op Ruurd even je best doen ;)
|
Strax maar wer even vjirder sleutelje ruurd !!
|
|
snel af bouwen en kan er een keurig op de auto.
bedankt voor het helpen molle. |
Dacht dat die auto allang klaar was?
|
Quote:
nee moest nog wat kleine dingetjes gebeuren. maar zaterdag is de kachel stuk gegaan in de auto dus wat meer werk er bij gekregen en de rabio spul moest er nog altijd in. en keurig wat deukjes moeten er nog uit enz. ben een helle tijd wat met de g60 bezig geweest. maar die komt later van de zomer nog wel. wil eerst de vr6 nu klaar maken. |
nog een paar dingetjes en volgende week voor de keurig.en de uitdeuker komt dinsdag langs.
|
morgen nog de laatste dingetjes doen heb net met frans gespronken en gaat maandag voor de keurig na 6 jaar ben benieuwd wat er allemaal nog aan moet gebeuren.
|
Komt goed ruurd maandag zit er weer een keurinkje op !
|
|
Banden ff wat harder oppompen. ;)
|
Quote:
ziet er goed uit Ruurd ..idd bandjes ff wat lucht er bij is ie toch nog klaar voor bergum :thumbup: |
|
Ziet er echt super netjes uit! :)
|
Quote:
dankje is echt mooi geworden. binnenkort de 16 rsjes er nog onder ;) |
die rsen gaan hem in mijn ogen echt af maken
de velgen wie er nu onder zitten horen er misschien wel onder maar of het het dikste is wat er is nee cker niet gaat helemaal goed komen |
gisteren voor de keurig geweest en af gekeurd waren een paar kleine dingetjes.
maar gaat er donderdag weer voor. anders hadden we vandaag gedaan maar kan niet de uitdeuker komt langs. en woensdag even keurig klaar maken. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:22. |