Nee die LED balk onder Audi koplampen. Ubercool, maar op een FSO Polonez verliest het toch wat coolness,
|
Quote:
Nou, ik loop al wat jaartjes mee in het luchtgekoelde wereldje, en 99 van de 100 kevers met slechte lak die ik zie zijn inderdaad aan een complete restauratie/renovatie/vernietiging toe :tongue: |
Quote:
Net als de meeste busjes / campers :tongue: |
Quote:
Nee, overdag heb ik altijd mijn stadslichten of dimlichten aan, ik bedoel echt die dagrijverlichting en met name de Ledlampjessliert die een S6. Allroad, nieuwe A4, A5 etc hebben. Daar staat het echt enorm stoer op! Maar om je Golf II of andere "oudere" wagen daarmee uit te rusten dat ziet er echt niet uit. Gewoon je dimlicht/stadslicht aan past meer bij een oudere auto. (maar als er mensen zijn die het prachtig vinden, gewoon ledjes op je keverbumper plakken hoor!) |
Quote:
Je vergeet de 181's, type3's en Karmann's friekje ;) |
dat waarneer je de hele dag op een ander forum tussen de m3 spiegels en angel eyes een creatie gaat maken die al die dingen en meer heeft cool is.
|
Dat meen je niet!
Ik zag pas op de 3e foto dat het een golf was. Ben allang blij dat hij de VW logos eraf heeft gehaald. |
Quote:
Dat WAARNEER een woord is... ;) |
Quote:
Ik dacht inderdaad dat de huidige ratlook (niet echte ratlook) eerder noodgedwongen was. |
Quote:
Ik zat een paar weekjes terug aan 't strand, en daar waren inderdaad ook van die petjes met 't Claus-syndroom aan 't gasgeven... zou dat brandstof sparen? En is een bikkel niet een kerel met maar één bal? Dat verklaart misschien het rijden als een vrouw. :D |
dat als je een blik verf over een auto gooit je meteen een oldskool rat hebt ..
|
Dat het kopen van een auto bij een oud vrouwtje, niet meteen betekent dat hij goed is.
|
Dat als je een nieuwe auto koopt bij de dealer, en deze ophaalt..de teller op 000000 kilometer staat
|
Dat een japanse einddemper en japanse tekens mooi staan op een volkswagen :tongue:
|
Quote:
Waarom niet? D'r zit niet voor niks een reset functie op. Als ie niet op 0 staat zijn ze vergeten te resetten of hebben ze meer dan 100km ermee gereden. |
dat je op een meeting, wanneer een verkeersbegeleider je vraagt even te wachten, je best over hem heen mag proberen te rijden.
|
Quote:
Eh...? :confused: |
Quote:
:postpics: ;) :tongue: |
dat rode auto altijd sneller is
|
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn.
Dat je moeder niet echt je moeder is.... ja... ik verzin ook maar wat... |
Dat als je in een crx rijdt je stoer bent.
|
Dat turbodiesel een soort diesel is :tongue:
|
Quote:
dat je op iedere thread moet antwoorden ook heb je geen idee waar het over gaat |
Quote:
echt lastig he heb een keer een turbodiesel gehad maar je kan er bijna nergens mee tanken aleemaal gewone diesel :D |
Quote:
Dat een surfplank op het dak van je auto, deze meteen de status retro geeft, en je dus helemaal de man bent. |
Quote:
damn heb ik weer :mad: |
Quote:
Deze is zelfs zonder de quote zo enórm waar!! |
Quote:
Whahahaahah, WTF???!!! :screwy: :screwy: Ehm...waarom niet gewoon een e46 kopen? Zo te zien heeft dit creatie aardig wat geld gekost, als ie gewoon een bmw gekocht had stond ie minder voor paal :screwy: :screwy: En......Mooi velgjes, passen mooi in de wielkasten....ik heb wat vrachtwagen hoepels op het werk voor hem, die passen er misschien net onder :rolleyes: Wat moeten we dit noemen trouwens? Een BVW? Een BMWagen? :shake: |
Dat het stoer is om met 100 door een woonwijk te knallen met allemaal spelende kinderen.
|
Dat McDonalds verpakking biologisch afbreekbaar is?
|
dat elke golf1 met bbsen uniek is en dat ze dus zonder blozen de prijs durven vragen waar ik er 5 voor koop :screwy:
|
Quote:
:hug: :goodpost: :cheers: |
Quote:
You'd be suprised! :) Heette hij Willem? Versper jij mij de weg terug naar de camping ( ongeveer 50 meter verderop links?) Dan heb je serieus een probleem.. :) |
Quote:
Dat deze posting eigenlijk helemaal niet verkeerd staat? ( You are doing it wrong is een compleet ander topic ) |
Quote:
:iamwithst Inderdaad golf1 (compleet) met wat laswerk mag gewoon niet meer kosten dan 500-700 euro. (als iemand er 1 weet te staan hoor ik t graag :D hahaha) Wiebrand |
- Dat de opmerking "oh is dah een rally golf? woar is de rolkooi" de meest stompzinnige is die ik ooit gehoord heb?
- Your sitting on the wrong side of the car, no you guys are driving on the wrong side of the bloody road - Dat Porsche van Volkswagen is... - Dat Volkswagen GEEN vrachtauto's maakt. |
:wow: Dat je de man bent als je de zoveelste copycat bent en met auto dertien in dozijn rijd gewoon omdat je vrienden dat doen :screwy: :eek:
|
Dat je meteen een lekker ding bent, als je een fotoshoot hebt gehad van 1 of andere fotograaf en de hele shoot op je hyves zet.....
|
ruzie met je vriendin? :D
|
Quote:
:thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:53. |