Quote:
Merwede? Hmm, ik heb er nooit slechte ervaringen mee gehad... Zelf een schroefset maken is ook een optie idd, er zijn losse schroefhulzen en bijpassende veren te koop. Grz Niels |
Is Intrax niet iets voor je? Zij kunnen alles op maat maken - veren/dempers en schroefsets.
http://www.intraxracing.nl/ Misschien heb je er wat aan. Vragen naar Henk! Of misschien op het audi forum, daar zitten aardig wat typ 81 rijders... http://audiforum.nl/ |
Ik heb een verlagingset gekozen omdat een schroefset moeilijk aan te komen is en als je eraan kan komen kost ie al gauw meer als 750 euro dat waren mijn bevindingen.
verlagingset die ik heb is van Weitec misschien is dat een ideen compleet met dempers. Schroefset zelf maken hmmm je moet maar durven je zit wel met de stuurstang is heel anders als een golf mk1. en hoe gaat dat met APK? :eek: Gr Fred ;) |
Mooie bak, met een lekkere motor erin, zal hem wel lekker voortsleuren wanneer je hem eindelijk rijwaardig hebt.
Maar weet je zeker dat de veren die je er nu onder had zitten wel de juiste waren, want op al de audi's die ik heb zitten de naar binnen lopende veren. Op mijn '86er 80 heb ik rondom koni geel zitten incl veren, afkomstig van een type '89 80(dus weer een later type). Dus de kans is groot dat je ook de veren(eventueel compleet met veerpoot) kunt gebruiken van een type 85 of 89. Zelf heb ik mijn 80 ook (een beetje) verbouwd, en ga ik nu nog voor een upgrade naar een kr blok. Ik had er wel een fototje van willen plaatsen, alleen weet ik niet precies hoe dat hier gaat. Gr Hessel |
Het klopt idd dat de veren naar binnen moeten lopen. Dat was me gisteren ook al opgevallen. De onderste veerschotel zit niet in het midden van de demper, maar lopen naar 1 kant toe. Door het monteren van een gewone veer zit de demper om die reden nu ook vast denk ik.
Schroefset op de poten van de audi bouwen zou ook nog wel een leuke optie zijn :D Quote:
Nee ging om die ebay link die Bas in zijn reply had staan. Ken het merk Merwede wel en daar heb ik alleen maar positieve dingen over gehoord :) |
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=38300
Ding staat te koop. Hij staat nu weer op z`n poten met de Caddy veren, maar dit is niet optimaal. Heb er eergisteren mee gereden en de motor draait als een kanon :D |
beetje jammer kerel
is toch een leuke auto ik had er wel belang bij maar men vrouw vind 4 auto's wel heel veel |
1 van de huidige 3 auto`s verkopen misschien ? ;)
Eventuele inruil van een makkelijk verkoopbare auto mag ook wel. Dit is meer iets voor liefhebbers dus raak ik niet zo snel kwijt. |
Uch uch, even een topic onder het stof vandaan halen.
Ik ben ook van plan mijn 80 met een 16V te gaan uitvoeren en ik vroeg me af of je toevallig nog weet wat voor uitlaatspruitstuk er op jou 80 zat? Heb wel eens iets gezien met een aangepast V8 spruitstuk maar verder? Iemand nog ideën? |
Hehe dit is idd al een oudje :D
Spruitstuk was geloof ik een aangepast origineel spruitstuk. Als een ABF origineel geen soort van spaghetti spruitstuk heeft dan is het wat anders. |
Dat zou mooi zijn, dan kan ik dat spruitstuk van mijn ABF(golf) af halen en daar een spaghetti op knallen, die komt er al aan, gelijk met het blok voor de audi als het goed is.
Bedakt! |
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |