Is juist cool gedaan, beter dan mijn achterbank-met-een-gat-erin :(
|
GOED BEZIG!!! lekker tegen de draad in, hou ik van ;) console is vet zeg, waar hejje die vandaan dan? :redface: :rolleyes:
achterbank is echt wreed gedaan zo.....(siep mot zen muil houwen :D ) (heb nog een powerrohr leggen voor een 16v, gepolijst zelfs..hebben?) grtzz |
Quote:
euhmm jouw oude middenconsole is inmiddels in bezit van golfwolf...deze heb ik weer ergens anders vandaan..alleen die meterhouder heb ik gehouden :rock: |
echt super lelijk man.. graf bank.. ziet er niet ut! snap dat niet he!
hehe. nee idd niet echt mijn smaak! niks van aantrekken dus ;) origineel istie wel! succes dermet! |
Lekker zo'n ongezoute mening ;)
|
tja Piet, daar heb je dus echt niets aan......
|
Achja liever dat hij het zegt ipv iemand met echte smaak :D
|
was als grapje bedoeld... daaronder staat hoe ik t bedoelde... en eigenlijk als excuus voor mn eerste mening...
snappe vouz |
oui, spappez vouz
|
Recaro opvullen
Hety was tijd om maar eens het nieuwe schuim te plaatsen in mijn bestuurdersstoel. De stof is nog perfect maar het bekende schuim in de wang was behoorlijk doorgesleten en aan het afbrokkelen:
stap 1 demonteren onderstel: Stap 2 middenzitting omhooghalen en de zijwang loshalen: Stap 3 oude wang eruit halen: Stap 4 Nieuwe wang plaatsen: Stap 5 Alles weer vastzetten en voila! Henkie heeft weer een perfecte recaro stoel :woowoo: |
Quote:
even over de brandstofpomp waarschijnlijk mis je de drukaccumulator is niet goed te zien anders is het de pomp in de tank verder lekker bezig na het ongevalletje heb erger gekund succes |
Quote:
Brandstofpomp probleem is opgelost...we hebben weer een zelfde teruggeplaatst (van 16V) |
heel goed bezig man.
dik golfie om te zien heel vet! en vind die 4 recaro's heel stoer. mooi kleurtje ook dat atlasgrijs ;) adios gary |
Je weet echt van geen ophouden!
Je blijft bezig, vooral die "achterbank" is mooi gemaakt. Ben benieuwd wat voor wielen erop komen. En een stukje lager, Dan ziet het er weer totaal anders uit!! :cowboy: |
Gaat een mooie 2 worden :D... echt gaaf met die originele GTI parts
|
|
Wintervelgjes
|
Dik man :rolleyes: echt super!
Schiet eens een echte foto :tongue: (totaal beeld) |
|
|
thanx...velgjes zijn wel leuk maar eigenlijk veeeeels te smal naar me mijn smaak...vooral achter vallen ze ver in de kasten...dus ik denk dat ik me golf verder verlaag achter en opzoek ga naar wat leuke bandjes aangezien deze niet top zijn. zaterdag schroef ik da andere velgen weer terug om de bandjes eraf te halen en te spuiten.
|
|
jij bent echt geniaal bezig!
heb je hele topic net effe gelezen, en zo zou eigenlijk iedere auto-eigenaar met zijn bolide moeten omspringen! echt super! t enige dat nie zo mijn smaak is, en dat zie ik wel bij meer in je topic, zijn die stoelen achterin. maarja, dr zijn er ook weer genoeg die t prachtig vinden en uiteindelijk telt toch wat JIJ wil eh...! k vind t mooi dat je alles zo origineel hebt gehouden en nie te veel van die drukke dingen drop en draan. geen traanplaat, geen dobbelstenen, niet van die opzichtige velgen, geen pikzwarte folie op de ruit, geen stoelhoesjes in rood-blauw. echt mooi. t is een netjes geheel, ga zo door! en die pirelli's staan er trouwens mooi onder, zou hem eigenlijk niet al te veel verlagen! maard denk wel dat dit goed komt, k blijf t iig volgen, succes! :rock: |
:D goed bezig rakker!
en zoals hierboven al te lezen staat:zo zou iedereen met zijn bolide moeten omgaan. |
goed bezig ziet er goed uit
|
|
heej heb jij die wielen gekocht!!
leuk man!! en....... polijsten!? |
Quote:
jazeker! :woowoo: |
Quote:
stoer!!! succes ermee.... `t is echt een tijdrovend klusje... ;) |
gaat goed staan hoor! super.
|
Kicken velgjes :D:D:D:D:D Superzzzz
|
|
hee henk, heb net je hele project gelezen en moet zeggen: gewoon topwerk! hoop dat je erg veel plezier van de velgen gaat hebben! laat je de tekst er uit draaien of laat je dat zitten? hoop voor je dat er geen/niet teveel oud leed onder de alu-primer vandaan komt! als je 'toevallig' nog eens 'in de buurt' bent, kom je maar gerust een flinke bak koffie halen...
Dit is trouwens de jetta waar we het gisteren over hadden: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16376 |
Thanx! maare das een bekende jetta..daar hebben nog velgjes in gelegen die ik van thom heb overgenomen als ik me niet vergis.
Ik heb nog niet gedacht om de tekst eruit te laten halen...ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. En wat er onder die alu-primer zit..gheghe dat mag zich vast bang gaan maken want het zal een anders huis moeten vinden :D |
blijven mooie wieltjes he! veel pimplezier
|
Ziet er goed uit leuke wieltjes trouwens
|
Quote:
idd...en 3 zijn er krom van het setje...randen moeten gelast worden en afgedraaid...pffff |
Quote:
Jammer dat ze krom zijn :( Maar komt wel weer goed ;) En het blijven mooie velgen :thumbup: |
|
All times are GMT +1. The time now is 07:38. |