Quote:
Weer wat meer tijd, en dan kun je als je zoontje lekker ligt te slapen ff op het internet rond schuimen :D En nee een tijd niet gezien, weinig met VW's in de weer, maar er staat wel wat te gebeuren op dit moment. Ik hou het wel effe stil... Pampers-Bomber... haha |
Ben nu een tijdje werkzaam in een automaterialenzaak :tongue:
(dus een fijne korting voor Kev ;) ) En in september ga ik weer lekker studeren in Maastricht :thumbup: Dit maal Japanse taal, tsja je mot wat he |
Quote:
En jullie (div. Europese vestigingen) zijn nu een klant van ons (mijn huidige werkgever). :D |
Quote:
studie tolk / vertaler? Heb me meis ook gedaan in Maastricht, engels / italiaans |
Quote:
overtreffende trap: 3/4 van de wereld is klant van onsch!! :thumbup: iedereen rijdt wel eens een deukje, verft zijn kozijnen, wit het plafond of pakt wel eens het vliegtuig ....tadaaaaahhhhh :D right :redface: |
Quote:
Oriëntaalse talen en communicatie :) Is niet per definitie een tolk/vertaalopleiding. Na de opleiding onder andere werkzaam als: Deskmanager Contactambtenaar PR- en communicatiemedewerker Tolk/vertaler Organisator Regio-expert Marketingmedewerker Reisbegeleider Assistant accountmanager Consultant Import- en exportmedewerker Buitenlands correspondent. Zij heeft Uni gedaan? |
na als student volledig gefaald te zijn (2 jaar uni, 2 jaar hbo.. in totaal 3 opleidingen)en 2 jaar op de bank te hangen en in een kroeg gewerkt te hebben maar chauffeur geworden
doe het nu een jaar en bevalt prima.. maar de weken zijn lang dus weinig VW meer. en volgende maand een topline want dit hok gaat er uit.. maar dat zeggen ze al een half jaar tegen me :p |
Quote:
Compaxo? |
Ik werk nu als automonteur bij een garage.
En studeer ICT Medewerker. |
Technisch tekenaar in de staalbouw. (Koreman Staalbouw in Oosterhout)
Met het waanzinnige :mad: pakket Strucad..... |
Quote:
Equens voorheen interpay... ik zit bij BT dan weet jij wel genoeg toch Peterz :) |
Quote:
Dan zou ik maar eens rap overstappen naar Tekla Strutures / X-steel van Construsoft ;) |
Nog even wat foto's op het werk gemaakt :D
|
Quote:
dat is een bijzonder ruige werkplek, pik. ;) |
Quote:
Brezan :D? Ik wel tenminste als zaterdag- en vakantiehulp. Verder aan de studie |
Quote:
Yup en als je in het helidek team zit krijg je aan de lopende band die heli's op je dak :D Hier nog even piccie van het tanken...............dit is bij een shutdown.........met de rotorbladen stil en op de rem..........normaal gebeurt dit bij draaiende motoren en bladen. :woowoo: |
en jouw inbreng in het geheel? Olie boren of heli vliegen?
|
Quote:
Damn...........kzat er op te wachten ;) Ik ben dus off-shore brandwacht en ingedeeld in het helidek-team. Passagiers en lading eruit en erin..............tanken van heli's dus........en brandveiligheid op eiland waarborgen door gastesten en vergunningcontrôle. Daarnaast ook in het calamiteiten-team als er dus een calamiteit is zoals brand of ongeval. |
zenuw slopend zeker als je zoveel ruwe olie (of gas) aan boord hebt op je kunstmatige eiland. Ik heb die dingen wel eens zien fikken op teevee....daar wordt je niet gelukkig van.
|
Quote:
Grappig, K12B toch? Ik zit maandag weer helemaal voorin die heli...... |
[/QUOTE] Spaart u ook zegels ?? :D :D :D René (tiefleger) |
Quote:
Yup K12B, ik moest even invallen voor collega. En u zijt dus een luchtklutserchauffeur :thumbup: |
Quote:
Nee niet Brezan, de soort van tegenhanger :D :D Ghihi :tongue: |
Quote:
Doen jullie Rotor Running Refuel met overwing?? of zit er ook een aansluiting voor Carter of CCR op? |
Quote:
Helemaal mee eens, dit zou ook niet mijn keuze zijn. We hebben onlangs een woning verkocht met een garage van 8x14 meter, met een zadelkap die in het midden met een vrije hoogte heeft van ca 6 meter. kijk, dat is pas een bijgebouwtje. detail, mijn huis is even groot als die hele garage :) :mad: :) |
Quote:
Nog een blauwe en we zijn rond... Ik ook co-piloot maar dan bij de groene vakantievervoerder + low cost :) |
en ik werk bij de bosal DE uitlaten en trekhaken fabrikant van europa. zit daar op de verkoop binnendienst. de hele dag een beetje ouwehoeren. haha
|
Ik werk/stage als bouwkundig tekenaar/architect
|
hallo ik ben ook autoschadehersteller in de lier en ex collega van vw jopie
|
Hier een operator op de computervloer bij een Data Services Centre
Doen veel projectwerk voor olie boeren. Hoofdzakelijk seimsic transcription, reformating en recovering, well welldata services. En daarnaast af en toe systeembeheer als het nodig is. Doe dit nu dik 6 jaar, daarvoor 9 jaar in de detailhandel o.a. 2 jaar als slager :D En ook nog en poosje als modje/admin op t.net en GoT gezeten. |
heb eigen bedrijf, in levering en montage van alle accesoires voor alle automobielen. www.quality4sound.nl
ben net begonnen....... en maak 's avonds nog schoon, en ben koerier bij oproep. Veel werk, weinig VW voor mezelf. Eigen zaak is goed voor een deel VW sleutelwerk... |
Zie nog geen KvK? Veel succes in ieder geval met je jonge bedrijf!
|
Tja, ik werk hier zo'n 11 uur vliegen vandaan.
Dus wel aardig om via dit forum een beetje op de hoogte te blijven van wat er in Nederland gebeurd. |
Ik werk als lasser bij een (beton)wapeningscentrale. Krijg elke dag te maken met vreemde tekeningen en opdrachten. Van zeer groot en zwaar tot heel klein en licht.
Veel maatwerk met tollerantie,s tot 0.5 cm op bv 10 meter Veel gebouwen en woningen en geluidswallen komen bij ons vandaan. o.a Ook de betonwapening voor Amsterdam Arena . www.wadro.nl |
ik werk bij bouwbedrijf theo visser oostrum.
beton timmerman. |
Ik werk bij, dat zeg ik :D
|
:D :thumbup: 1 van de laatse vrachten golfen uit brussel :( from berlin to zeebrugge :D dit werk doe ik dus |
Quote:
Die Vito? hangt daar ook lekker creatief :D . Maar het zal wel goed zitten denk ik. :thumbup: |
Schoolier als hoofdzaak, en om mijn vw te betalen werk ik als bijbaantje bij texaco in de car en truckwash.. en de studiefinanciering helpt natuurlijk ook mee:D
_________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
TU Delft, Lucht- en Ruimtevaart in het laboratorium voor vliegtuigconstructies en -materialen.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:41. |