Hej sander! Ik heb je gebakje al een tijdje niet meer gevolgd. Je bent goed bezig geweest, leuk ding! En je heb ook erg goeie plannen! :thumbup:
|
vandaag een print (á 75e) gekregen voor de getinte ramen. Heb maandag net stad en land afgebeld om het te laten verwijderen. Toen wel een adres gevonden in Almere (á 150e), maar dat is nou ook niet echt naast de deur. Ik wil het eigenlijk zelf verwijderen maar moet weten met welk goedje. nu eerst maar even flink balen... :(
|
controle achter het wtc?
|
Hmmm..dat is hard balen jaah !
|
Quote:
ja die grote, mocht meteen doorrijden naar de 'tint-meter' :eek: helemaal balen omdat ik al druk bezig ben om een adres in de buurt te vinden die het voor me kan verwijderen. folie trek je er zo af maar coating is toch een ander verhaal. zal zaterdag of zondag maar experimenteren met thinner en/of afbijt :redface: :confused: :rolleyes: |
Damn dude, das wel minne bak!! Nu nog duurder met die boete erbij...
|
damn had het nog willen melden..ik zag het vanuit het werk, wist niet dat je via west ging
|
weer een stap dichterbij: de maffia ramen zijn verleden tijd! met heel veel geduld en een oldschool scheermes kun je toch heel veel bereiken... :D
nu lijkt het er toch echt op dat ik de auto alleen heb gekocht vanwege de cleane carrosserie,... en dat klopt! ik blijf ruzie houden met deze bumper dus hier komt tzt een vervanger voor. vandaag een ander huis toegewezen gekregen, dat heeft straks eerst prioriteit... |
ik ben wat bezig met de aanschaf van een andere bumper. ik vind origineel opzich wel aardig, gecleanede originele is ook wel mooi (maar zie je op bijna elke 'speciale' polo), maar ik ben nu bezig met de onderstaande van dsp. deze wordt dan verder gecleaned: kenteken uitsparing weg (en plaat dus ter hoogte van de roostertjes) en misschien de lijntjes om de roosters dicht. ben benieuwd wat jullie hiervan vinden?
|
Een gecleande originele 4-sure. :)
|
maar die zie je al zoveel...
zoiets had ik in gedachten: |
Quote:
Dat staat erg goed daar zou ik voor gaan :thumbup: |
dikke bak vaak genoeg zien staan bij mij op't werk in leeuwarden ;)
|
ik ben al jaren verliefd op de sideskirts van dsp voor een corrado, maar heb nooit een dealer in nederland gevonden. is mooi spul maar ook erg duur.
|
tussen het verhuizen door even wat tijd gevonden voor wat foto's, nu dus zonder de donkere ramen. stukken beter vind ik zelf! een hele rits foto's:
|
Zo, dat ziet er inderdaad een stuk beter uit, zo met die ruiten die de functie weer terug hebben. Kijken zonder dat je last hebt van de rijwind :D
|
dat staat vele malen beter sander!!doe je me wel even een verhuis bericht ;)
|
gaat de hele goede kant op San..
|
@ lo(u)wvr6 - zekers laat ik even weten wat het nieuwe stekkie wordt! moeten deze zomer ook maar eens even oprollen naar een knappe meeting dacht ik zo...
@ rich - zeer zekers, nu nog een set dikke 14 of 15 inch sloffen, daar moeten de schmidtjes dan maar weer plaats voor maken. heb alleen geen tijd om de anderen af te maken :D |
teledials staan ook gaaf...
|
zeker! blijft ook altijd 1 van mijn favorieten. maar dan als winterrollers :D
|
zoals altijd kom ik er weer eens niet uit met mn collectietje velgen. de harten van de schmidts worden nu definitief matzwart en komen straks gewoon onder de polo. ik heb er eentje klaar en dit is nog veel en veel mooier dan helemaal gepolijst. eerst maar een geschikte bandenmaat vinden voor de 9j's...
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=30888 |
ziennnnnnnn
|
Zien, zien, zien, zien, zien
|
goh ik weet mooie velgen voor dit aparaat...:D:D
|
Quote:
Niet doen Richard hij heeft het nu al zo moeilijk met keuzes maken. |
ik heb graag een luxe-probleem heren ;)
|
Helemaal gek ook he..!
Eerst de wielen compleet polijsten, hmmmm...hoezo een rotwerk voordat je dat voor elkaar hebt..schuren,schuren,schuren,schuren en nog eens schuren tot je erbij neervalt en vervolgens nog netjes aan het blingen gaan maken.. Vervolgens ga je het hart weer MATzwart spuiten :eek: Maargoed het zijn jou ideeen maar kan er niet helemaal inkomen eerlijk gezegt, maar zal wel aan mij liggen ;) Succes er verder mee ! |
Matzwart? ik vond ze o helemaal gelikt! he tis dat ik mijn geld moet uitgeven aan die revisie maar anders was ik wel weer naar leeuwarden getuft :D
|
vrienden, bedankt voor het medeleven. hoop dat de volgende foto's wat goed maken :D. persoonlijk vind ik de velgen zo mooier tot zn recht komen (en specialer!) dan volgepolijst, maar ik blijf ze iets te breed vinden. naafdop is trouwens chrome, die lijkt hier wel zwart. ach, ik doe gewoon lekker mn eigen ding, we zien wel hoe het straks lijkt...
@henk, ben inmiddels verhuist naar drachten, vandaar ook dat de schmidts een hele tijd stil hebben gelegen. waarom ik ben verhuist kun jij je vast wel voorstellen ;) |
Ze zijn wel erg mooi geworden moet ik zeggen...!
|
Zo zijn ze wel ENORM Vet idd!! Komt helemaal goed nu!
|
Vind er ook super uitzien :)
Zo zie je ze niet vaak en zal ook netjes staan onder de polo. die 9j valt toch best mee :D :woowoo: |
Quote:
Cool Sander!!!! Super :thumbup: Nog wel steeds werkzaam in H'veen? Dan spot ik je ws. wel op de A7... hoe laat ben je daar ongeveer? Al een beetje thuis daar? :) |
bandenkeuze wordt:
8j -> 185-45-15 9j -> 195-45-15 (maar mensen die mij een beetje kennen, weten dat mijn toekomstplannen vluchtiger zijn dan terpentine in de zon :D) |
Super mooi geworden zeg!! Het is inderdaad veel strakker dan vol gepolijst. Scheelt ook veel poetswerk :D Nu foto's met die krengen onder de Polo!
|
zo....dikke wielen zo!
|
de set zit nog niet in elkaar. zal eerst de randen even een kleine beurt geven, alle boutjes even opnieuw polijsten, 2 ontbrekende naafdoppen erbij halen, en bandjes aanschaffen en monteren. volgende week eerst maar proberen een nieuwe apk te scoren...
|
Zo dan, die velgen zijn echt gaaf zo. Wel zijn ze ook aardig breed :D
En ben je nog van plan de kentekenplaat achter naar beneden te doen? |
je mag je gras wel eens maaien :D
ps velgen zijn echt netjes zo :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 20:14. |