Quote:
Die zijn in het zwart niet meer te krijgen bij de dealer, ze stonden eerst nog wel op http://www.ruudsvwshop.com/ maar zie dat ze nu daar ook niet meer staan.. |
Quote:
Er zullen nog wel een aantal mensen zijn die er misschien eentje over hebben voor mij :redface: |
Een kleine Wörthersee update:
Er is de afgelopen dagen veel gebeurt aan de wagen om hem klaar te krijgen voor Oostenrijk. Zo is er : * nieuwe 2e hands achterbumper gehaald (met dank aan Maurice :hug: ) * distributie + spanrol vervangen * carterpanpakking vernieuwt + nieuwe olie + nieuw filter * nieuwe dorpel links (dus geen missende kapjes meer en hij sluit nu weer goed aan :cool: ) * voorbumper is inmiddels al verwijdert Verder zijn er nog verschillende kleine klusjes gebeurt. Het enigste wat rest is het probleem met de rook uit de stuurkolom verhelpen en de toplagers vernieuwen. Dit wordt morgen nog gedaan. Hopelijk krijg ik alles af voor volgende week. Huidige stand van zaken (creppy kwaliteit :redface: ) De carterpan heeft toch al eens zwaar te voorduren gehad :D En de bumpers klaar voor de spuiter :) |
Carterpan ziet eruit als de mijne, maar mijne is lang zo laag niet...
Maar zo word het wel weer wat! |
Quote:
:D de schamp en deuk is ook maar van een keer, volgende week 2 nieuw gespoten originele bumpers weer terug :cool:, is hij weer in volle glorie hersteld!! |
Netjes erik! :thumbup:
alvast veel suc6 met de montage, en stop gerust ff bij t centrum als ie weer klaar is! greets bjorn |
De golf heeft zijn km's goed doorstaan naar Oostenrijk en terug.
Enig probleem dat ik gehad heb is dat de tussendemper op de heenweg begon te scheuren, maar deze is vandaag alweer gerepareerd. Zo stond ie erbij (misschien heeft iemand hem nog gezien aan de See), Nu komt de zomer eraan en moeten naar mijn mening de velgjes ook eens aangepakt worden. :rock: Ik heb zoveel bling bling gezien dat het toch wel begint te steken ..... Ben daarom momenteel nog op zoek naar een dagelijks setje velgen (voorkeur gaat uit naar Sebring g60 dus als iemand nog iets heeft liggen, suggesties zijn welkom), Maar ik wil de RM's dan toch gaan verbreden, na zorgvuldig zoeken ben ik tot de conclusie gekomen om ze 8 en 8.5j te maken, met een hart in een iets ander kleurtje :cool: De velgen worden volledig gestraald en opnieuw gespoten, hart word WIT of parelmoer, en er komt nog een setje chroom/witte bbs logo's in. Bandenmaat ben ik ook over uit, voor 8j - 185-45-15 Nankang en 8.5j - 195-45-15 Nankang Ben me momenteel nog een beetje aan het oriënteren hoeveel de onderdelen nog allemaal kosten op de verschillende plaatsen want hier zit toch aardig wat verschil in. Verder heb ik ook nog een aantal vraagjes over de te kiezen onderdelen (zal hier nog een topic over openen) Zo zou het dan uit moeten gaan zien ongeveer (let wel, foto heeft rondom 8j) |
Doen!
erik je hebt een goede smaak! :tongue: de auto ziet r zelf ook weer toppie uit, ik zag m laatst staan! :thumbup: stop gerust nog s bij t centrum! greets bjorn |
Mooie golf, het aanpakken van de velgen zal hem afmaken!
|
Dat gaat wel dik worden met die wielen!
|
goeie keus erik, blijft toch 1 vd mooiste auto's vh forum vind ik zelf :thumbup:
|
Blijft een hele dikke MK2 erik! en die witte harten zullen hem heel erg mooi gaan staan! duimpie omhoog vanuit Stadskanaal!
|
Super auto !
Met de bredere BBSen zal hij helemaal af zijn ! |
bedankt voor de positieve reacties mannen :redface:
over een dikke maand gaan we beginnen met klaarmaken van de bbs'jes, kan nu al niet wachten als ik die foto's telkens zien :) als er nog mensen zijn die een leuk setje sebrings oid. hebben liggen hoor ik het graag .... |
dikke vette gti maat, velgen gaan vet zijn!!
grts |
je hebt het verklapt ;)
zeer gaaf die witte harten, bumpertjes ziet er strak uit hoor, doet wel veel, zwarte kunststof ziet er ook goed uit toppie! |
ach ja, dan is het maar verklapt ... :)
Bumpers zien er weer super uit, alleen moet ik kijken wat ik doe met mijn lijsten, door het overspuiten van de bumpers zit hier ligt kleurverschil in wat ik niet eruit krijg met normaal bumperspul. Misschien dat iemand nog ideeën heeft om die kleur nog iets zwarter te maken. Kga zelf komende week nog eens lijnolie of afgetapte olie proberen. Als dat niet wil lukken komen de lijsten in dezelfde kleur als dat de bumpers nu zijn. |
Ja idd oude olie gebruiken...mag je voor niks komen halen op mijn werk :D
Anders motip bumperTspray.... |
Quote:
Bij jou voor de deur van de parkeervakken afschrapen is ook een optie... :rolleyes: |
heb je het zwart van je bumpes gespoten dan?
|
Voorbumper is hersteld omdat ik een tijd terug langs een muurtje afgeschaafd was....
Voor- en achterbumper zijn daarom bumperzwart gespoten |
Net nog wat foto's gekregen van het vertrek uit Wörthersee
|
lekkere gti man.kan het dat die gistren op de parking stond tov mania?als het deze is heb ik er ff op staan kijken met kameraad ;:-)
|
nope, was gister wel daar, maar niet met de golf :)
(was in een oranje golf 1 met webers ;)) |
Aah ja weet nu ondertussen wel dat je met di daar was hoor :d maar kon zijn samen met hem on the road maar kan eig ook niet aangezien ik jullie 19 keer ben tegengekomen.. haha
Groeten |
Quote:
Aha met die van Frits.....uit het zuiden des lands Mooie Edition Erik...zoals een Edition hoort te zijn.... |
Wat glimmen daar zeg :eek:
Echt een hele mooie edition one dit !! Autobra is alleen niet helemaal mijn ding maargoed, smaken verschillen ;) |
Quote:
:) thanks, en dan te bedenken dat hij ook nog vies was als je goed naar de achterbumper kijkt ;) Bra gebruik ik eigenlijk alleen voor langere stukken (we stonden op het punt om weg te vertrekken), Volgende keer worden ook nog een paar delen afgeplakt, want in mijn net gespoten bumpers en strip zitten alweer een paar kleine steenslagen :mad: |
Vandaag even een shootje gehad met degene die achter op me was geklapt met het ongeluk. Auto is nu ook weer volledig hersteld.
Resultaat mag er wezen vind ik :) Volgende week met een select groepje present in Asten, maar nu worden er toch wat duidelijke regels gemaakt ! :D |
Nice hoor !!
Vet stickertje trouwens van de Worthersee ;) " Ich war Dabei !" ;) |
Mooie foto's, die andere is ook weer helemaal super zeg!
Maare, kon het niet laten ;) |
Nee sorry Ruben, vind het wel leuk maar ga daar niet meer mee prutsen met het maken van een rode lijn :D
Binnenkort komt de originele dubbellamps grill er weer in. Ook weer een update. Heb weekje terug een mooi setje satijnzwarte sebrings op de kop getikt. Ben tussen de bedrijven door bezig geweest met het schuren en spuiten van de velgjes. Heb ze weer volledig terug in de originele kleur gebracht. Heb er een setje 185-45 omgegooit, wat ik erg netjes vind staan!! :cool: Hier alvast een voorproefje met wat creppy foto's. Morgen bij MIVW maak ik betere foto's ;) |
Dat ziet er super goed uit Erik!!!!!!!!!
|
jeah ze zitte eronder, supers, ik spreek je morgen erik !?!
|
Nice! Hij ligt wel echt lekker zeg!!
|
Ziet er goed uit met de sebrings.
|
Erg netjes met die Sebrings eronder :thumbup:
Hoever ben je met je RM's Erik? schiet het al op of volgend seizoen pas weer met de BBS eronder? |
Thnx mannen voor het commentaar :thumbup:
RM's liggen nog op de zolder te wachten voor hun behandeling. Heb in dit topic nog een aantal vragen gesteld mbt. het stralen van BBS. Zodra ik hier meer van weet gaat de boel uit elkaar. Wordt er lak besteld en zal ik Peter even opbellen ;) Wellicht heb ik ze dan tegen het eind van het seizoen klaar. Op de planning staat nog VWoutlawz (valt wel samen met GP van Belgie, twijfel twijfel) en VWteam Brabant, dus misschien deze laatste heb ik ze wel eronder. Anders is het weer wat nieuws voor het komend seizoen! Morgen meer (duidelijke) foto's en wellicht wordt ik ook nog gespot :) |
staat echt super Erik !!
|
Mooie velgen, ziet er goed laag uit met de Sebrings.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |