Quote:
nope,wordt niet wat,look staat me absoluut niet aan.ga toch op original doen. rx line front,m3 lijsten en een dtm look rearbumper.(wiel)lijsten worden mat zwart,evenals de motorkap en misschien het dak.maar euhm,ik wil pics plaatsen!!hellup |
vandaag gevonden op cleaned...
erg netjes! |
reactie @ the X-factor en plaatsen foto's!
@ the X-factor:
Shoaf = DTM-stijl? Sinds wanneer? Geen gezicht :( , vind ik het! Sorry... Bovenstaande: (quote: ''''srx line front,m3 lijsten en een dtm look rearbumper.(wiel)lijsten worden mat zwart,evenals de motorkap en misschien het dak.maar euhm,ik wil pics plaatsen!!hellup'''') ...spreekt me meer aan en vooral wèl het dak zwart maken, dan! :rock: Foto's plaatsen? Klik 'galery' bovenaan deze page en dan (je raad het al:) 'upload picture' ;) Je plaatst dan je foto's ergens in de Gallery. (Kies een rubriek) Daar krijgt je foto een 'url' als eigenschap, die je weer hier in je 'post' kunt gebruiken om de foto erin te plaatsen (via 'go advanced' met 'insert image'), want wij willen ZIEN, wat je bedoelt! :postpics: |
Hier mijn ex vento (vr6). Spijt van dat ie verkocht is,
Ma nu heb ik golf met vento front in de plaats :cool: really bling bling wheels |
Hier bij mijn nieuwe ride, wel bekend hier..
|
Dikke Vento! Jammer van die trekhaak ;) :D
|
hey is ie van eigenaar gewisseld?
|
Goeie shit stefan!!!
|
Quote:
Blijft gelukkig binnen het VOLKSforum :D |
Even een update.....
|
GEIL !!!!
Ik WIL ook een VENTO ! |
Quote:
Bijdehand :D ;) |
Heee Ratfink ,
kom binnenkort weer ff buurten bij je ! |
Lekkere Vento's hoor !! :eek:
More, More, More.......:D |
Quote:
En nu is de Vento in mijn bezit en ziet die er momenteel zo uit! |
@ Whokilled...
Wow nooit geweten dat het die vorige vento was geweest. Heb je veel werk in gestoken, good job! ff een update... Piccccaaaas |
net ff mijn tijltje leeggegooid!!!!
MEn wat een waanzinnige vento's rijden er toch rond op deze aardkloot! eerder ondergeschikt nu Uiterst geschikt als object |
|
|
|
Super vento vinnie ;)
zijn er ergens meer fotos van deze?? |
haha .. jah dik ding.. he... heb helaas geen andere foto's.....
|
weet niet of deze er al tussen staat
|
Wéér bijna dertig leuke picca's!!!! (29...)
(op dit moment heeft dit topic 2,381 vieuws en dit is post# 81...;een succesnummer dus, thanx mede-Vento-lovers!!!)
KIJKEN EN GENIETEN VAN NOG MEER VENTO'-S Deze keer gevonden op een Franse site, thanx! (mss staat 'r een enkeling al eerder in dit topic...) Volgende? :tongue: |
Je zou bijna zelf een vento willen...
|
'Bijna' is nog niet helemaal......
Quote:
Hoezo, 'BIJNA' ? Ben je nou nòg niet overstag?! :D Greetz Vento Vice :) |
voor degene die hem nog niet heeft gevonden.www.vento-fans.de .echt een leuke site in het duits voor ideen voor vento's.zelf heb ik de bumpers e.d. er nu op zitten en ik maak deze week even een paar foto's.dan zal ik ze plaatsen want omschrijven is een beetje moeilijk.zien is makkelijker
|
Quote:
De Hollanders zijn goed vertegenwoordigd http://www.vento-fans.de/index.php?link=ventobilder Tento Mijn EX EX Mathijs Rob HobbyBob |
@ vento vice;
...soms denk je wel eens dat "FORUM" alleen maar "Fabeltjes, Overdrijven, Roddelen, Uitkafferen en Mierenneuken" betekent... niet lullig bedoeld maar er zitten 3 golfjes tussen ;) |
Kwam deze net nog tegen, heel apart:
|
Zo das een hele dikke Vento Cabrio met Mk4 Cabrio front!
|
scherp menneke, dat vwmenneke...
Quote:
Echt waar? Shit, hé! :eek: Nee ff serieus, dÃ*t wist ik, maar ze waren ook zo mooi... en om nou meteen nòg een topic te openen met: "de allermooiste Golfjes Mk3 van de héééééle wereld" .....daar zijn er nl. al zó veel van! (goed opgelet, trouwens!) ;) Greetz Vento Vice :D |
|
Mooi!
Hmmmmmmmmmm, ik herken haar aan d'r koplampen...
Ik bedoel de Vento, dus... Greetz Vento Vice :D |
more...
|
geiiiiile lampen, blij dat 'k ze terug gevonden heb :-) |
Nog een keer de vento van Vinietuning
|
Zag de foto ook al op vwforum. Mooi plaatje!
|
Quote:
Ga jij je mond even spoelen, wordt eens tijd dat wij weer even samen een babbeltje maken |
Ik je je nu net aan de lijn, maar je hebt er nog niks over gezegd. Durf je niet :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:18. |