Quote:
ik rij om 5 uur weg uit amersfoort, en dan nog ruim een uurtje tuffen denk ik... :rolleyes: |
zekers!!!!!!!!!!!!!
revo classic is echt super, hoop dat het gaat lukken met de et! |
nog effe een lekkermakertje
|
goed bezig kerel!
|
:postpics:
http://www.mijnalbum.nl/Album=AR7QGSNB hoppa, fotowupdate! :hug: :icon_spin :blahblah: :cow: :beer2: :tard: :thanks: |
zo, gisteravond de remmen ontlucht, en de distributie riem vervangen, nu wachten tot de nieuwe waterpomp binnen is, en dan nog een radiator ophalen van een scirocco 16v. carburateur is ook weer ganz sauber gemacht. Ook gisteren de brandstofleiding nog vervangen, want die was ook kuis verrot.
|
zo he, volgens de foto's wel een berg werk!
maar dikke respect dat je dat voor de scirocco over hebt! |
he huib
Ga je morgen ook nog heen? |
Quote:
Jup ;) morgen zijn we dr weer :D nog veel werk voor de boeg! Als alles meezit wel dit weekend voor het eerst :eek: stukkie rijden met de scirocco :thumbup: |
ziet er goed uit zo. al een hoop werk gedaan.
klopt het dat ik een van die gasten op de foto`s herken als johan?? of hij lijkt er erg veel op. :) |
Quote:
jep das johan ;) |
ja dat ben ik :D
|
Quote:
Maar waar was je zaterdag dan We hebben je wel gemist |
we zijn zaterdag wel weer lekker opgeschoten, helaas door afwezigheid door tinus geen foto´s helaas.
|
Had je al foto's van adapters en hoe het"zit"?
|
Quote:
welke bedoel je precies? :confused: blok ben ik amper nog aan begonnen, en velgen ben ik nog immer over aan het dubben.... :screwy: |
Quote:
Addapters voor g60 remmen. |
ik heb uiteindelijk 16v remmer gemonteerd, dus heb nog geen foto's van de beugels voor je.
|
Quote:
he johan hoe is het ermee dan?? waarschijnlijk ken je mij niet meer. ik ging zat vroeger bij jan hoek in de klas. groeten johan sorry voor de offtopic. binnenkort maar even bellen. ben nu wel benieuwd naar je scirocco. |
Quote:
haha, jij bent weer een bekende van Johan :D wereldje is toch klein ook hihi zodra wij elkaar eens spreken zal ik je wel zijn nummer geven. gaan we een keer met zn 3e een theekransje houden hehehe :D |
O happy day :D gisteravond, 15 april rond de klok van 12 gaf de TS weer de eerste tekenen van leven! klein beetje opstartproblemen, te weten: aanslag op de contactpunten, en de slangetjes op de brandstofpomp verkeerd aangesloten :redface: daarna gaf de TS een brul en kwam tot leven :D
na een tijdje stationair te hebben staan pruttelen kon ik het niet laten en is de schuur opengegaan en heb ik voor het eerst een rondje buiten gereden op het terrein :thumbup: wat erg opviel was dat het motortje bijzonder fel op het gas is, snel na de rdw keuring een 5 bak dr in hangen ! :thumbup: Vrijdag beginnen met de neus weer op te bouwen, koplampen en grill dr weer in, voorschermen vast zetten, en de bumpert dr weer op. voor de rest van het weekend nog te doen voor de keuring: Nieuwe einddemper. laswerk dorpels links & rechts achter andere radiateur van scirocco 16v verlichting nalopen Deurklinken en spiegels monteren, Wisserblaadjes vervangen :D wassen & uitzuigen |
OooH, dus klaar voor Boekel? :thumbup: :thumbup:
|
:thumbup:
|
Quote:
24 april aanstaande moet ik bij de RDW verschijnen :eek: als hij dr in 1 keer doorheen wandelt ga ik boekel halen :thumbup: na de rdw, moeten de nieuwe velgen worden klaargemaakt en de schroefset nog naar beneden ( modificatie aan voorste chassisbalken nodig...) dus zat te doen! |
je wilde de grepen van mijn Golf toch effe lenen?
radiateur kom je zondag halen kan je gelijk de grepen effe demonteren. |
dat is goed nieuws!!
|
das mooi optijd inderdaad. toppie!
|
Dus huib, het is nog 1 weekend als een gek werken aan je auto.
En dan is die klaar voor de RDW? Ik zelf ben er niet aankomt weekend maar ben er zeker wel bij de keuring van de RDW. spreek je later |
Alles gaat redelijk voorspoedig, gisteren de ontsteking omgebouwd van contactpunten naar halgever, hij loopt ook gelijk een stuk rustiger en mooier nu.
Mn maatje leon heeft gisteren het plaatwerk voor de linker dorpel pas gemaakt, dus zaterdag ochtend vroeg gelijk bakken :D eindemper heeft nog een klein gaatje, klinkt leuk maar de rdw zal dr niet gelukkig van worden denk ik :shake: ook ff bakken dus! @ johan: jep ik leen je klinken zondag effe en kom de nieuwe radiator ophalen :cool: |
Quote:
Gezellig :D martijn is vrij, leon is vrij, steef ging kijken of het lukte op zn werk, ik ben dr, wordt een gezellig dagje met zn alle naar de RDW :D |
Algemeen vraagje: 7J et 40, gaat dat passen of is een spacer van 5mm noodzakelijk?
Bandjes zijn besteld : 165-45-15 nangkangkeding rubbertjes :D |
toch de lancia wielen geworden? en weet je zeker dat je nangkang zou nemen? de bridgstones (165-50-15) zijn maar een 10tje duurder ;)
|
Quote:
4 euro om precies te zijn :D maja ze zijn ook 5% hoger natuurlijk :101: wegligging dan zo beroerd van de nangkangkeding bandjes ten opzichte van de bridgestone´s? |
ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar je hoort er zo veel over met nat wegdek 0 grip en dat soort dingen. ik ga ook 165 rijden maar dan toch op bridgstone ;)
volgens een maat (gtilunatic) hier op het forum is er met bridgstone erg goed te rijden ondanks het maar 165 breed is. groet frank edit: het is geen 5% maar 50mm :thumbup: |
Quote:
nu begin ik toch weer te twijfelen...... naja we zullen zien :D Edit: 165 X 45%= 74.25mm hoge wang 165 X 50%= 82.5mm hoge wang Verschil dik 8mm !!!! :eek: eigenlijk gekkewerk, maar ik vindt het zo lekker staan die platte bandjes :D |
nog 2 dagen en dan moet ik bij de rdw op de stoep staan, begin nu toch wel last van zenuwen te krijgen :screwy:
Stil to do: voorschermen, voorbumpert, koplampen, kentekenverlichting, ruitensproeier, koelvloeistof, en testrondje rijen, achterremmen misschien nog wat afstellen...... Knoop in mn maag.... :redface: |
Quote:
mooi man, anders wil ik ze wel ruilen tegen mn nieuwe 165-50-15 nankang ns2. |
heb even een band geregeld 185-45-15, eens kijken hoe die staan op de velgen.
net even wezen shoppen bij de buren: Unipol, polijstschijf, primer, en leuk kleurtje voor de velgen. lekker hobbyen van het weekend. |
leuk project ziet er goed uit
hoe ging het bij de rdw ?? ik had bij je verkooptopic nog gevraagdt naar onderdelen maar kreeg geen reactie heb je nog plaatwerk te koop |
:wee:
HIJ IS GOEDGEKEURD!!!!!!! vandaag sinds 13.15 uur staat de auto officieel op mijn naam. de papier volge n helaas per post dus nog even wachten voor ik de platen kan bestellen maar dat mag de pret niet drukken. gisteravond nog tot 2 uur in de nacht gewerkt aan de auto, vanmorgen om half 8 ging de wekker weer. Ik was op van de zenuwen en vermoeidheid toen we vanmiddag bij het keuringsstation van de RDW stonden. ken je dat dat ondanks dat je alles 3 keer hebt gecontroleerd, alles het gerviseerd, gangbaar gemaakt en weer werkend hebt gemaakt je toch aan jezelf begint te twijfelen. zo'n moment had ik vandaag. De auto heeft zich voortreffelijk gebragen bij de rdw. remmen voor minder dan 3% verschil en achter minder dan 5%. de Co kwam uit op 2 terwijl hij max 5 mag hebben. geen mm speling op het onderstel en aanverwante onderdelen, ik was helemaal in mn nopjes :D ook hebben we een kopie van de typegoedkeuring gekregen uit 1974 ;) off the record off course :D nadat we weer terugwaren in de schuur kreeg ik letterlijk even last van een mental breakdown en ben even lekker een uurtje in slaap gestort :redface: ik kom nu net thuis na een drukke dag, want de schroefset moest natuurlijk gelijk naar beneden :D ik ga lekker mn bedje in, foto's en aanvulling volgen later :thumbup: truste! :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:52. |