die EGT meter heb ik bij Turbo Johan uit lutjegast (Groningen, of is het nog net friesland :confused: ) gehaald, je kunt ze ook via het caddy forum bestellen.
vandaag heb ik de motor er weer ingehangen :thumbup: hier de foto`s: ik heb de motor in de kelder laten zakken zodat ik hem vanonderen er kon hangen, minder kans op beschadigingen zo :) : de caddy er over heen rollen en hijsen maar: zo die hangt weer: Intercooler gelijk ook ff geplaatst: en toen heb ik de scherms en de bumper er ook nog maar even los voor gehangen om even een idee te krijgen hoe het gaat worden: tot slot nog even een paar foto`s van mijn nieuwe raampie :thumbup: |
:eek: ziet er erg goed uit ! lijkt mooi met die intercoolerbuizen in de carrosseriekleur!
Als ie klaar is wil ik wel eens een keertje met je mee rijden ,ben erg benieuwd ! :thumbup: |
haha is goed jo, moeten we ook even een keer tegen elkaar rijden natuurlijk :D :thumbup:
|
Quote:
:tongue: |
Poeh...super hoor die motorruimte!
|
Netjes zo!
|
Echt heel gaaf die motorruimte, maar da raampie is ook heel strak :thumbup:
|
zo hee das pas netjes, super hoor!
|
Dat ziet er allemaal weer gelikt uit goed bezig en vind vooral dat eigenwijze achterraampie erg mooi :D
|
Heb nog even een vraagje. Heb zelf nou ook een TD in de Jetta ingebouwd, en zit ook met het resevoir voor de ruitenwisservloeistof. Heb je het originele plaatje gebruikt waar het resevoir in hangt? :)
|
nee, die heb ik ook zelf gemaakt, steld niet zo veel voor, gewoon een plaatje pakken en bie aan 2 kanten met een beetje een schuine lijk om slaan ;)
en nog bedankt voor al jullie leuke reactie`s :thumbup: :hug: |
Supermooi geworden die motorruimte!! :eek:
Achterraam is ook erg mooi! |
bedankt arnaud :)
alleen nu heb ik vanmiddag een zwaar stuk ijzer op het topje van mijn rechter wijsvinger gekregen en die is nu gebroken/verbrijzeld. hij is nu gespalkt enzo, nou is het ff afwachten tot woensdag ochtend en dan gaan ze kijken of hij mag blijven of dat hij er af moet :shame: dus het project zal eerst wel ff stil liggen :( :chair: |
oei...beterschap man!!
|
Dat is minder Sikke Aant! Maar te hopen dat je hem weer kunt gebruiken. Als je hulp nogig hebt met het project, dan meld je het maar ff bij 1 ban ons ;)
|
Quote:
Ja dan meld je je maar even dan komen we wel met een stel trunkers en aanhang langs om te helpen! Enne sterkte en beterschap nog! ;) |
sterkte vanuit zw friesland
|
bedankt voor de reacties :)
@benji en wietse, dat is echt super om te horen :3way: maar ik hoop dat het niet nodig is, wil hem het liefst zelf af maken natuurlijk :thumbup: maar echt super bedank voor het aanbod :cheers: |
heel veel sterkte en succes, je project ziet er super uit, ga zo door! nadat je weer helemaal op en top bent natuurlijk, gezondheid gaat boven alles
|
Sterkte, Het project ziet er super uit !!
|
bedankt voor de reactie`s :)
ben vandaag weer ff naar het ziekenhuis geweest, het zag er allemaal erg goed uit, hij zat er weer mooi recht aan en ik had overal nog gevoel :thumbup: volgende week weer ff heen |
gelukkig dat het wat beter gaat !!
|
kijk aan dat zijn de betere berichten;)
|
dat dacht ik :thumbup:
hier nog ff een foto van hoe de motorruimte er nu bij licht, zoals je ziet is het meeste weer aangesloten: en mij vader heeft de achterste wielen er even afgedraaid zodat ik morgen even kan proberen om ze op te poeten met links: zijn niet de mooiste foto`s want ik moest ze met links maken :tongue: en dit ben ik dan met m`n dikke, lange vinger: |
Zondag nog gespot! In de PaaS-HaaS :D
|
Beterschap toegewenst Sikke .
|
bedankt klaas, gaat al een stuk beter, heb in iedergeval niet zoveel pijn meer :thumbup:
en die golf draagt al jaren de naam, paas haas, voordat ik hem kreeg heeft hij 3 jaar in een schuur gestaan, maar er zijn al heel veel die hem weer herkend hebben, "hey, rijd de paas haas ook weer??? maar hij was eerst toch zwart:confused: :thumbup: '' |
zo vandaag ff rustig de velgen gepoetst:
nu de trommels nog eens mooi rood maken :thumbup: |
De vorige eigenaar had mijn trommels ook rood gedaan maar ik ben blij met de dichte velgen.. Ik vond het niet zo super staan hoor..
Ik kan uiteraard even geen foto's op de PC vinden ;) Misschien onbewust altijd zo genomen dat je ze juist niet ziet haha. Maar ach, overspuiten is ook zo gedaan he :) |
Die trommels zou ik idd ook maar mooi matzwart maken, anders vallen ze op en kan me niet voorstellen dat je dat wil :D
|
Quote:
:iamwithst |
zwart zal beter staan vind ik
|
hmmmm, mischien hebben jullie ook wel gelijk ja :D
|
He kerel, schiet toch al lekker op ondanks die vinger van je :thumbup: .
Hoop dat je gouw weer wat kunt doen met die hand dan kun je mij ook mooi eens helpen met de schuur haha :D . Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel ;) grt Bonne en Nienke (en Jelte) |
ondanks mijn vinger heb ik toch nog heel wat kunnen doen. hij heeft eindelijk weer apk naar een hoop gedonder met de remmerij.
de motor ruimte is nu ook zo goed als af, dus zaterdag de heledag poetsen en nog wat kleine dingetjes doen. dat poetsen zal hoopelijk wel goed komen wand ik heb vandaag ff de juiste producten opgehaald :thumbup: |
Juiste spul idd!! Werkt echt erg lekker... en een fijne collectie heb je al :)
|
Sikke... Je Caddy gaat straks
echt supermooi glimmen! Wat een mooie bak zeg! |
Waar kan je dat spul nou kopen? Ik zou het echt niet weten.
Verder trouwens een super Caddy, hele mooie wagen. |
op retro stond een stand
|
vraag het hier es...
http://www.meguiars.nl/forum/ Ik heb het bij RH Customshop uit Stadskanaal weg ;) |
All times are GMT +1. The time now is 19:58. |