Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   1st Volksforum meeting, hoe was het? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19673)

Corine_mk2GTI8v 26-03-2006 21:21

Ik vond het erg leuk vanmiddag, jammer dat ik maar 2 foto's heb gezien waar alleen me koplamp opstaat. Witte golf gtd voor me met zwart wit dak wel op de foto, maar mijn witte gti niet :( En ik had m nog wel gewassen. Zelf geen camera bij me. Werd bijna omver gereden door een opel corsa...

Ik was helemaal verliefd op die blauwe golf country, zoeen zou ik echt willen hebben!

Verder vond ik die motorrijders niet erg (A) Tenminste die 2 jongere die zonder motor tussen de vw's stonden, lekker in leer :P

Volgende keer weer van de partij hoor :D Heb wel weer nieuwe moed gekregen om wat dingetjes aan me auto te gaan doen.

golf mkII 16v 26-03-2006 21:23

was ind. een gezelige dag alleen jammer dat de POLITIE niet een paar VW bussies had neer gezet [alleen maar een volvo gezien:D]

Tiki Madness 26-03-2006 21:23

foto zegt genoeg.
gezellige meeting

Mk1-Addict 26-03-2006 21:28

wat een geweldige opkomst zeg. We kwamen vanuit de richting Arnhem met 3 cabbie's om een uurtje of 1 en toen stond het al helemaal vol!!!

Super sfeer weer, net als de vorige Volksmeet, helaas heb ik me ook een beetje geirriteerd aan een groep die niet kan lezen, vooral uit de hoek van Underdog kwam doorlopend klere-herrie... gasten als jullie je niet aan de regels kunnen houden, blijf dan thuis! :mad:

veel lof weer aan de organisatie, kan eigenlijk maar 1 puntje van kritiek geven: DEZE MEETS WORDEN NIET VAAK GENOEG GEORGANISEERD!!! :D

Arno 26-03-2006 21:35

Quote:
Originally Posted by Das-looker
Ik ben vanmiddag even geweest.
Was denk ik wel een zeer geslaagde opkomst, er konden geen auto's meer bij :eek:
Hier een paar foto's, de rest staat in het fotoalbum.

Ik vind dit toch zo zonde he, zo'n leuk kevertje laten verroesten...

frankvr6 26-03-2006 21:37

als 1tje dat doet hoef je niet de hele groep aan te vallen was er gewoon heen gelopen niks aan het handje

Arno 26-03-2006 21:39

Ja wou ik ook nog ff doorgeven:
Veel lof aan de organisatie,of had ik dat al gedaan....

Benji 26-03-2006 21:40

Super meeting! Erg gezellig, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag zelfs nog een kleurtje gekregen door de zon!

@ Oane, vette foto! ;)

Jurgen Santana 26-03-2006 21:41

Quote:
Originally Posted by Benji
Super meeting! Erg gezellig, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vandaag zelfs nog een kleurtje gekregen door de zon!

@ Oane, vette foto! ;)

Die Jetta heb ik niet gezien, benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Heb er toendertijd nog een proefrit meegemaakt.

Matheo 26-03-2006 21:43

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
was ind. een gezelige dag alleen jammer dat de POLITIE niet een paar VW bussies had neer gezet [alleen maar een volvo gezien:D]

ze zijn ook met een mercedes langs komen rijden :rolleyes: ze snappen het toch niet helemaal... :D

Benji 26-03-2006 21:44

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Die Jetta heb ik niet gezien, benieuwd wat je ervan gemaakt hebt. Heb er toendertijd nog een proefrit meegemaakt.

Klopt. Toendertijd was het ook een HOK! :cool: Ik stond achteraan, aan de kant bij de snelweg, naast Jetta-MaNiA.

variejantje 26-03-2006 21:44

Erg leuke meet, back to basic, heerlijk zonder al die commerciele poespas, puur waar het om draait, de auto's de eigenaren de verhalen, zolang iedereen zich redelijk netjes gedraagd, er zijn altijd uitzonderingen, wordt dit hopelijk vaker oogluikend toegestaan. Complimenten.

G-eert-40 26-03-2006 21:46

Quote:
Originally Posted by hallie mk3
ook nog ff bij een g40 gestaan waarvan de eigenaar zn sleutels erin had gelegd en de deuren op slot gedaan. gelukkig waren ze er uiteindelijk toch ingekomen.

wel jammer dat er maar 3 golf 3 cabrios waren, maar die cabrio van mivw vond ik toch echt super!!!

dat was ik :tongue: gelukkig kon ik er in 10 minuten weer in met hulp van mede forummers. nogmaals bedankt :hug:

hallie mk3 26-03-2006 21:49

Quote:
Originally Posted by G-eert-40
dat was ik :tongue: gelukkig kon ik er in 10 minuten weer in met hulp van mede forummers. nogmaals bedankt :hug:

haha, was wel ff spannend he. ik ben diegene die tegen je zei van dat achterklepstrippie weghalen ;)

DeNB3rt 26-03-2006 22:01

Super meeting,

550km rijden waren het waard!
Bedankt voor de wielen vwjoppie &vwbullit
en alle andere die voor de sfeer zorgden!

knuffel voor de velgen:
whaha ;)

Pic met de topposter & tegelijk fotomodel:

collectie foto's van mij is hier te zien:
http://users.skynet.be/fa266395/vwe...es/meeting.html

grtz

ArjenE 26-03-2006 22:08

Was zeker kick....

Hier een kleine greep uit mijn foto's:

snellesjaak 26-03-2006 22:13

Was een erg gezellige meeting. Hoge opkomst en veel mooie wagens gezien. Zeker voor een snelle herhaling vatbaar! Hulde aan de organisatoren! :woowoo:

bugs 26-03-2006 22:16

was weer een leuke dag, veel mooie (en minder mooie) VW's gezien! de parkeerplaats was iets aan de krappe kant, maar dat was wel een beetje te verwachten, dan weet de organisatie dat ze de volgende keer een grotere locatie uit moeten moeten zoeken ;)

maar: wie was die gozer met die witte polo coupe van ongeveer bouwjaar 87.
Zou deze meneer de volgende keer even uit willen kijken waar hij rijd als hij er tussenuit wil! wij kunnen allemaal Nederlands verstaan en jij als het goed is praten, dus vragen om er even uit te mogen moet geen probleem zijn toch?
deze meneer stond voor de gasboot van chris, ik stond bij de voorkant van de gasboot om ff te kijken naar het resultaat van het rol-project. opeens voel ik een bumper tegen mij benen, ik kon net aan de kant springen, anders hadden ze klem gezeten, en vervolgens rijd ie zo door, tegen de bumper van de gasboot aan, drukt nog nog ff aan, en rijd zo weg zonder ook maar om te kijken!.
dit vond ik best een beetje lomp zeg maar. ik schrok me dood man!

maar goed HET ZAL WEL WEER :D

echt een heerlijk dagje verder gehad, mooi weer, wat willen we nog meer!
na de meeting zijn een aantal spieters wezen bunkeren in Woudenberg bij rib house texas, was echt goed eten!
het mindere was dat er onderweg een schakelstangetje is afgebroken, opeens had de veelsteveelkilometer alleen nog maar een 3e en een 4e versnelling. maar als bennie er toch nie was! hij had er nog wel 1.. bijna semi-automaat naar leusden gekacheld, van de trailerqueen;) een stangetje af gehaald, op de mijne gezet, en weer schalelen als een nieuwe! dennis: thanks!

zo, dat was mijn ervaring van de forummeeting. organisatie: bedankt en tot de volgende keer!

sjampoo 26-03-2006 22:18

Quote:
Originally Posted by hallie mk3
ook nog ff bij een g40 gestaan waarvan de eigenaar zn sleutels erin had gelegd en de deuren op slot gedaan. gelukkig waren ze er uiteindelijk toch ingekomen.

wel jammer dat er maar 3 golf 3 cabrios waren, maar die cabrio van mivw vond ik toch echt super!!!

Met dank aan : Douwe & Mijn enorme sleutelbos

tjoep 26-03-2006 22:30

ik vond het wel leuk, maar ik vond wel dat er erg weinig luchtgekoeld aanwezig was.
Wel leuk om mijn eigen auto en die van Toob op een paar foto's terug te zien.

vwleusden 26-03-2006 22:46

Quote:
Originally Posted by bugs
echt een heerlijk dagje verder gehad, mooi weer, wat willen we nog meer!
na de meeting zijn een aantal spieters wezen bunkeren in Woudenberg bij rib house texas, was echt goed eten!
het mindere was dat er onderweg een schakelstangetje is afgebroken, opeens had de veelsteveelkilometer alleen nog maar een 3e en een 4e versnelling. maar als bennie er toch nie was! hij had er nog wel 1.. bijna semi-automaat naar leusden gekacheld, van de trailerqueen;) een stangetje af gehaald, op de mijne gezet, en weer schalelen als een nieuwe! dennis: thanks!

zo, dat was mijn ervaring van de forummeeting. organisatie: bedankt en tot de volgende keer!

Eten was zeker lekkerrrrrr... spare-ribs waren weer super daar. Die schakelstang heeft de GTI toch niets aan als er geen motor en bak in zit :chair:

rogek 26-03-2006 22:47

sow, alle pages door geneus..

ik was samen emt maarten emt de 2 stoomboten daar..
misschien iemand opgevallen een zilvere en een rode mk2 gtd naast mekaar op het gras..
de rode smeerig en zilvere vol deuken, vw-speed plaat achterin en een gehaakt wc-rol hoedje :D

verder nog een hoop bekenden gesproken en vond het wel gezellig..
oja, sorrie voor de roetwolk toen ik de a12 weer opstoomde :P

vwleusden 26-03-2006 22:57

Wie is de eigenaar van deze auto ?
Wil wel eens weten wat ze aan de ze auto hebben gedaan gezien het verleden van deze auto...

sixpack 26-03-2006 23:05

erg leuke meet , veel mensen gesproken/gezien ..
mooie autos gezien ! erg veel luchtgekoeld /oude rommel ook deze keer ...

toch leuk om te zien :D

René 26-03-2006 23:29

toch nog leuk dat Sabine en Bob er ook ff waren:)

Johs 3.0 VR6 26-03-2006 23:30

de meeting was zeer geslaagd en ik heb genoten van alle mooie vw's die aanwezig waren :D .

kwa parkeerruimte was het iets aan de krappe kant , maar toch zeer geslaagd . mischien een volgende keer op de parking bij de afslag de meern aan de a12 .

Edition_one 26-03-2006 23:49

Was toppie Meeting :D wanneer weer ;)was er met grijze dieseltje golf 2 ::D veel mooi spul gezien vooral die 20v ;)

René 26-03-2006 23:52

zo.... ben er weer, dus ik knal m`n foto`s er wel ff op

en voor high-resolution: klik hier

we zijn trouwens de groepsfoto vergeten :rolleyes:

Corine_mk2GTI8v 27-03-2006 00:48

Zijn dr nog mensjes na de meeting wezen lunchen bij Macdonalds Bodegraven? Ik ging ffies langs milkshakeje pakken en stonden verdacht veel vwtjes op een rijtje. Ben dr nog ffies naast gaan staan rustig me milkshake opdrinken maar volgens mij vonden ze het binnen wel gezellig. Toen maar weer weggereden, milkshake was op :P

fabian 27-03-2006 01:35

Quote:
Originally Posted by vwleusden

Wie is de eigenaar van deze auto ?
Wil wel eens weten wat ze aan de ze auto hebben gedaan gezien het verleden van deze auto...

vw-unit van het vwforum

en wat is er dan met het verleden?!

vw-ronald 27-03-2006 05:53

idd die auto is van Frans uit zwolle! zeeer nette auto.. en het geluid dat er uit die machine komt nice nice nice!

fabian mooie foto's hoor!

mensen het was naar mijn idee een zeer geslaagde meeting!

greetz Ronald

Sponze® 27-03-2006 06:23

:eek: Mooie opkomst jongens :eek:

Aan de foto's te zien vink het jammer
dat ik er niet bij kon zijn. Mag in het
vervolg wel wat later op t jaar :)

Verder valt me op dat er weinig Jetta1
waren... Waar hangen die allemaal uit :confused:

stijnex16v 27-03-2006 06:28

zullen we ook een topic openen van de meeste gefotografeerde wagen
zal het de groene jetto worden of de blauwe type 1 hahahahahhaha

airy 27-03-2006 06:40

Was supergezellig leuke meeting en er stonden weer een aantal super lage wagens bij die van bob was ook superlaag daar krijg je geen vinger meer tussen. Supergeregeld jongens tot de volgende meet

Gert 27-03-2006 07:25

Zo ook ff reageren .

Helaas een hoop dingen gezien of gehoord waar je als organisatie niet aan toekomt . Te druk met andere dingen regelen .
Zeker op het moment dat de Politie op de stoep staat en dreigt meteen alles naar huis te sturen vanwege de overlast op de afrit .
Na veel heen en weer gepraat , en later ook met de inspecteur van Rijkswaterstaat , is alles toch nog goed gekomen .

Als Volksforum team hebben we ervan geleerd qua organisatie .
Namens het team wil ik iedereen bedanken die zijn of haar steentje heeft bijgedragen en dan vooral Chrisjuh voor de gratis flyers , Hajee voor de mede-organisatie en Klaas voor het belangeloos beschikbaar stellen van de Ijsbus die op de meeting omgedoopt was tot een hot-dog bus .
Helaas waren de honderd hot-dogs in een uur uitverkocht .. m.a.w. het was een groot succes en dat kon en kan alleen door de mede-forummers .
Mocht ik nog iemand vergeten zijn .. dan bij deze ook bedankt .

Tot de volgende meet and greet :D

p.s. barstende koppijn gehad van het verbranden van mijn schedel .
Het zonnetje heeft dus duidelijk zijn best gedaan ;)

veedubprins 27-03-2006 07:34

[QUOTE]

Had graag willen komen echt wel wat gemist zo te zien.
maar zat dit weekend in Luik ivm een wedstrijdje zwemmen

Pascal_Passat 27-03-2006 08:12

Een paar passat 35i-forumers waren ook aanwezig, het was leuk om even met deze mensen kennis te maken!

Ook een paar foto`s van mij:

En nog een paar meer op:
http://www.passat35i-forum.nl/modul...25&page=1&sort=

Groet,

Pascal_Passat

JK Le Mans 27-03-2006 08:17

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag !!
Was super gezellig nog een paar handjes geschud !
Was leuk om mensen waar je de hele dag mee zit te ouwe hoeren ook eens in het echt te ontmoeten !!

als mensen foto´s van de bus hebben zouden die ze willen mailen naar me ?

info at jasperkoebrugge.nl

Zou ik erg fijn vinden !!

Groeten Jasper

o ja op www.vwoutlaws.nl vind je een aantal foto´s !!

Richard 27-03-2006 08:36

[QUOTE=veedubprins]
Quote:

Had graag willen komen echt wel wat gemist zo te zien.
maar zat dit weekend in Luik ivm een wedstrijdje zwemmen

ik heb het wedstrijdje luik afgezegd om de meeting :woowoo:

JK Le Mans 27-03-2006 08:38

jij bent goed bezg ries !!

All times are GMT +1. The time now is 11:49.