Tering wat glimmen!!!!
|
en en en worden die van mij ook zo? of zijn dit de mijne...:D..super hoor
|
Quote:
zal toch wel denk ik.......zal van de week ff kijken.... :D |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
ja en het is geen foto sjop :tongue:
heb ze vandaag even bekeken.... :woowoo: heel goed bezig joostema :D :D :D |
Ja bedankt nog Patrick voor je hulp vandaag.... heb er vanavond nog 1 helemaal geschuurt..... en glad.... de vingers dan he :D de velg ook trouwens.
Nog 2 te gaan....pfffffffffff |
schiet toch is op man:P:P hehe
|
geen dank jong...!!
is voor een goed doel toch..?! :D :D hahaha je bel maar als je nog wat hulp kan gebruiken.. |
Nou eindelijk gister dan toch alle wielen geschuurt....... pffffff een beetje werk maar zijn superglad nu.
Nou nog polijsten.... :) |
Gefeliciteerd he !!
Vanavond klaar ?? |
ha ha jij weet hoe ze er nu bij liggen........... :D
|
Nou hier de eerste foto's van de harten van de velgen....
Vandaag de banden opwezen halen bij Ben en die zijn plat.......pffff Ook vandaag de ventielen gekregen.. Morgen gaan we met de logo's aan de slag en dan kunnen ze eindelijk in elkaar. |
fuck:eek:
|
Nice! Hoe zit trouwens met de adapters bij RH, weet jij dat?
|
je zou haast zeggen, zijn niet anders van je gewend.
Super werk joosie. daarom iedereen die wat gepolijst wil hebben raad ik jou aan zoals je weet. echt oog voor detail laat maar zeggen. zal echt wel super staan joh onder de typ 3. |
Quote:
WAT WIL JE WETEN DAN???????? |
Waarom je hoofdletters gebruikt...ik ben niet DOOF!!!! :D
Ben je genoodzaakt bij elke set ZW1 adapters te gebruiken, en bij die van jou dan dus ook? |
Quote:
O sorry stond ie zo hard dan........ ha ha Weet niet of je bij elke zw1 velg adapters nodig hebt maar meestal worden ze met een hoge et waarde afgegeven... zodat je zelf de steek en de et waarde kan bepalen.... die van mij hadden et 60... en steek 5 x 112. Kijk maar eens op de site van RH. Daar staat precies welke maten en adapters er zijn. |
[/IMG] Die audi velgen zijn het dikst! Dus niet meer tobben!! |
Nou ben je een beetje laat mee... ha ha
Nou vanavond dan eindelijk met de logo's bezig geweest..... Eerst heeft een kennis van me de naafdop gaten van de harten op maat gemaakt zodat hier de iets grotere naafdoppen in passen. Toen de naafdoppen en de harten op elkaar aangepast zodat dit precies past. Met dit als eindresultaat..... de naafdoppen moeten nog gepolijst worden maar het staat in ieder geval wel. Hoop dat ik van de week de velgen kan afmaken en dat de wielen er onder kunnen. |
klasse........
ik ben al een tijd op zoek naar een draaibank. kan nog niks vinden naar mn zin. |
....
.... word er stil van.... |
hahaha joostema "no more secrets" zie ik.... :D :D :D
heel goed bezig man :thumbup: ben benieuwd hoe t zal staan..... een beetje doorwerken dus ;) hahaha groeten die lange :D :D :D |
die lange hahahah
affaire van mabel . groeten van die lange blijft leuk on topic |
nou niet die van mabel....... :eek:
maar die van ans en timo :D :D :D :D :D sorry nu weer ontopic :tongue: |
super!!
|
Jonges jonges jonges...wat gigantisch mooi! En...wat een giga-veel werk! Ik polijst ook wel eens wat voor mezelf (lees: rommel hier in het hok ook wel eens wat om) maar voor zo'n resultaat zou ik echt een jaar sabbatical moeten nemen. Ben benieuwd hoe het straks staat!
|
Geinig idee om er porschelogo's in te zetten!
Tnx voor de info by the way. |
nou ik heb ze gisteren mogen bewonderen !
Ze zijn super !! Nu nog inmekaar :D |
binnenkort eens bewonderen
|
das zeker de moeite :D
sms de volgende keer ff dan ! Komt ik ook ff langs |
Quote:
Zal wel niet zo lang meer duren Richard... lig eindelijk weer een beetje op schema... Denk dat je eind volgende week op de stoep staat.. ha ha Als je begrijpt wat ik bedoel... :D Nou de wielen zitten ondertussen inelkaar man wat een werk... maar is voor jezelf he dan maakt het niet uit.... :D Nu nog de boel weer opnieuw poetsen.... de banden..... en dan wachten.. :( op de adapters!!!! Maar goed zal wel goed komen...... |
adapters van H&R????
kom op knal er is wat foto's op. :D @ patric kever :3way: :3way: |
Goed bezig zoals altijd:D
|
en Joostema al Klaar ??
|
nou ik heb ze gezien... :eek:
:woowoo: :woowoo: :woowoo: :woowoo: :woowoo: zien er weer gelikt uit maat.... doppies ook mooi gelukt ziet er super uit..:thumbup: |
Nou vandaag was het dan eindelijk zo ver dat ik de nieuwe wielen kon laten zien op de show van de VW OUTLAWS..... ze hadden er eigenlijk onder moeten zitten maar goed de adapters waren er nog niet...
Zo stonden ze er vandaag bij op de Kick off van de club.... Hopelijk van de week er onder zodat ie weer lager kan..... doei ;) |
:kelly: :spankit: :spankit: :spankit: :spankit: :spankit:
|
Jeetje die wielen glimmen zeg, doet gewoon zeer aan de ogen :eek:
Is alle moeite waard geweest! |
ziet er top uit!! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:42. |