Quote:
de tering :rock: wat maken die gasten er een zooitje van :D ben benieuwd hoe die weg erna uitzag |
En toen had je een lekkende benzineslang... :D
|
Quote:
Heb er niets extra's aan toe te voegen. :D |
Quote:
En daarna voor heel even een vliegtuig ;) |
Off-topic!!! :mad: ................................ :D ;)
|
Erg mooie kever Erwin! Zou hem ook mooi zo laten, laag is mooi...TE is overdreven ;)
|
Quote:
Ziet er goed uit!!!! Strak ! |
wowie..ff nieuwe background ingesteld :D
|
WAAR BLIJVEN DIE FOTO'S VAN DIE BRANDENDE LAMPEN ??
:chair: :D |
Zwart is wel de kleur!! oh nee is geen kleur.. :rolleyes: .. maar wel top!
|
Hij staat echt goed, zo! :cool:
Ik kom snel ff spieken! :) |
Omdat 12 februari wel héél snel dichtbij komt kan ik best wat hulp gebruiken in de garage!
Gisteren kwam Leon ff kijken naar de Spaghetti onder de voorklep :D Ook Bee (Bart) kwam ff langs en stak zijn handen gelijk uit de mouwen! En aan het eind van de avond.... jawel! :D Gasten bedankt! :thumbup: |
And then there was light.... :D
Quote:
En dan daar de xenon ombouwset winnen zeker? 58er met xenon... die zijn er niet zo veel denk ik... (ok ok ik ga wel weer terug in mijn hok, never mind :D) |
Gaat lekker pechje! Heb je nu alles ook op 12v of ganz original 6v?
|
Quote:
12v !!!! En ik maar knippen, en knippen, en knippen Sjesus wat een partij (onnodige) bedrading !!! Binnenkort paar kleine dingen afmaken, zoals startmotor en bedrading van de ruitenwissers ! :woowoo: |
Erwin complimenten man!
Had het topic al een tijdje niet gevolgd en ziet er nu mooi uit! :woowoo: |
Quote:
Mooi man! Zit er ook een 12v startmotor op nu? Meende nl. dat die krans van een 12v anders was dan die van een 6v. Just curious, moet mijn startmotor eigenlijk ook nog es vervangen, tis nu net een naaimasjien als ik em aan slinger :D |
Quote:
Hmmmmmmm, weet niet wat pechie er voor startmotor in het zitten :rolleyes: Weet wel dat 6V en 12V een andere vertanding hebben, dus als je er een andere starter op gaat zetten zal je ook het vliegwiel moeten vervangen. |
complimenten
wagen word echt te stoer beter dat die gasten ff kwamen helpen that's where friends are for!!!! |
Quote:
Zijn die 6V startmotors dan zo moeilijk te vinden ofzo... ik heb bijna alles 12V op de startmotor na dan, werkt monster... ik doe daar niks meer aan! Peggie (en Leon en Bart natuurlijk) het ziet er goed uit... 12 feb. haalbaar?!? |
Thanks allemaal!
6 volt starter i.d.d... maar dat werkt prima! En Leon, wat las ik? Kom ie nog een avondje klussen? Zou mooi zijn! 12 februari is dichtbij! |
Quote:
Tuurlijk !! @ your service :D:D Wat eten we? ;) :hug: haha, komt wel goed, spreken zaterdag wel ff af voor volgende week ofzo.....maken we het ff af ! |
Quote:
Klopt, werkt prima idd, maar het ding zal een keer de geest geven natuurlijk. Stel: elke keer als je gaat eten ben je verplicht om twee keer zoveel te eten! Dat trek je ook niet heel lang ;) |
In Delft is meer te zien als alleen maar mooie oude gebouwen, er rijden ook hele mooie oude luchtkoelers :D
|
Quote:
Duh |
Weer lekker geklust hoor! :redface: :rock:
Mr. aircooled.nl in actie: Tip van de dag!: Zorg dat je ALTIJD een brandblusser in de garage hebt! Zeker als je huis er boven zit!! Bij wat laswerk aan de bodem kwam ik er achter dat er wat benzine lekte :eek: 2 blussers verder en een witte auto en garage verder..... Wel toch hoop opgeschoten!! Motortje loopt als een zonnetje dankzij een carburateur revisie door martijn! :hug: |
Seau dan :eek:
Hartkloppingen zeker... |
leuk fotootje;)
gelukkig was je er snel genoeg bij!! |
Was best even schrikken i.d.d.!
Vooral toen de eerste blusser op was en het vuur weer oplaaide! :shocked: Gelukkig had ik nog een tweede blusser... Alles is inmiddels weer schoon en opgeruimd dus geen blijvende schade. |
Sow dan, dat wordt cleanen.
Dat poedûh is teringzooi.. Echt alles helemaal opruimen het vreet alles op. Gellukkig had je iig wat om mee te blussen. |
damn yo, zal je gebeuren
gelukkig met een sisser afgelopen |
je doet je naam weer eer aan keverpech
gelukkig allemaal goed afgelopen succes ermee verder |
shitzooi zeg!
bluspoeder is inderdaad vieze shit, een soort zout toch? dus heel goed cleanen inderdaad! succes, toffe kever!! :D |
Alles is netjes opgeruimd..
Eerst hebben we alles afgeblazen met de compressor en daarna met een soppie alles goed gewassen. VOL de tuinslang er op! LOL |
:eek: :eek: :eek:
Stelletje idioten! :screwy: ;) Mooi dat alles goed is afgelopen! |
staat hem goed dat kleurtje, is redelijk apart.
dus wat hebben we nu geleerd,?? benzine brand. |
oei! gelukkig geen grote schade....die poeder is echt meuk, schijnt gewoon na een tijd de isolatie van de bekabeling af te vreten met kortsluitingen als gevolg :mad: :mad:
heb hier in de garage zo'n dikke Ajax blusser staan, je weet maar nooit zie je wel ;) :) |
Oh dus daar ging die brandweer in de Hugo de Grootstraat gisteren heen. :tongue:
Voorzichtig blijven, wees blij dat Martijn er was in je eentje loop je vaak achter de feiten aan...... |
k*t met vingers en wratten :(
Gelukkig liep het zo af .. |
Quote:
Wees blij dat martijn er was ?? Die heeft het "aangestoken" hahaha Wel per ongeluk natuurlijk ;) idd wel goed dat ze er met z'n drieen waren ja, als je alleen bent raak je vaak sneller in paniek........... zelf ook al meerdere malen van die dingen meegemaakt, gelukkig zijn wij ook altijd met z'n 2en ! zal niet de eerste x zijn dat je een schutboardje zit te lassen en binnen de vlammen tegen het dashboard staan door oude lijmresten en of tapijt :mad: |
All times are GMT +1. The time now is 18:39. |