zo dat glimt als een spiegeltje !
is er nieuws over de remmen ? gr. Martijn |
ja.. hoor morgen wanneer ik die kan op ga... dus wat mij betreft heb jij in Januari nieuwe remmen
|
da's goed nieuws :D kun je me even een pb doen met de prijzen ? (klauwen blokken/ nieuwe schijven)
gr. Martijn |
Mooi man ,Heb hem vanmiddag al even bekeken ;)
|
Harten zien er goed uit :thumbup:
|
Mooie wagen Richard :thumbup:
|
geen technische updates, maar een paar geweldige dagen achter de rug met de sneeuwval...raampje open, vol in de powerslide en 5 pitter laten brullen..
oh ja ester mocht met de lease auto ...:D |
spelen in sneeuw met een 5 pitter..... :thumbup:
harten zien er echt heel vet uit. |
filmpje?
|
heb niemand die het filmt.. vrouw is bij de 2 kinderen en de rest is aan het werk of staat vast op heatrow airport....
maar zal het weekeinde eens kijken of ik een snow days "05 filmpje kan maken |
leuke knowhow... de s6 heeft naast stoel, spiegel etc verwarming ook verwarming in het stuur..Optielijst eens bekeken( winterpakket, stoelverwarming etc)
|
gadverdamme wat een luxe........
gr. Martijn (p.s. doe je wel rustig aanmet de remmen :D ) |
er word niet geremd.... :rock:
|
Leuk rijden met dit weer in een Audi S6 :D
|
ja he... driftend voorbij de 335i van de overbuurman..:D
|
Quote:
juist, remmen is angst :D gr. Martijn |
hey richard hoe staat het met S6 al vorderingen met de remmen ?
gr. Martijn |
staat al in de loods.. zal deze week de remmen halen en dan gaan ze hopelijk eind volgende week eronder.
|
Quote:
kijk da's god nieuws ;) gr. Martijn |
heb inmiddels een wintersetje audi a8 17 parabools eronder
als het goed is binnenkort een ander wintersetje uit Polen Morgen naar the saint om mijn LM reps te brengen en brembo big reds op te halen. dan kan die remmerij eronder met audi s6 plus 223mmx30 voorschijven. verder nog druk aan het sparen voor Rob zijn airride want das een aardige rin uit een mens zijn lijf met zo'n audi c4 onderstel ( is gelijk aan bv een polo 2 en e30, naaf en poot zijn 1 geheel dus kostbaar omdat de poot zelf aangepast moet worden) maar heb ook nog een nieuwe A!Avantgarde verenset liggen die er eerst onder kunnen. verder tot de conclusie dat als deze een opvolger krijgt in de verre toekomst dit absoluut een rs6 word ( de combinatie van avant, quattro, ruim en turbomotor is gigantisch verslavend) |
Quote:
Huh...... 223 Heb je een loods.. |
323x30 en heb idd een loods dubbele overhead schuifdeur, brug en 200m2 beneden en 150m2 boven en een garage bij huis lekker verwarmd.. betonnen binnenmuur en dak. hout aan de buitenkant voor de look
|
|
:wow:
|
grote telefoon :eek:
mooi setje ankers richard :thumbup: gr. martijn |
ja heb een blackberry en deze, allebeide van de zaak .. met de blackberrry kan je niet bellen man...
wacht nog steeds op de HTC diamond via de afdeling IT |
wow...ze maken die telefoontjes ook steeds kleiner!
|
Je mobiel ligt gewoon verder weg dan de remklauw :D Daardoor lijkt de klauw zo groot :tongue:
Woow wat een joekels :eek: Hoe ga je dat met de letters brembo doen???? Ga je die afvlakken en dan porsche stickers erop plakken? |
brembo staat aan binnenkant van de klauw.. dus zie je enkel als je onder de auto ligt.. op het andere wel vlakke deel komt gewoon weer het porsche logo wat er orgineel ook op zat. zijn porsche 993 twinturbo bigreds klauwen
|
Quote:
Ik zou vragen om de hero...is een verademing. Geen foto's op de a8velgen? |
|
Dus als je straks naar je rem kijkt sta je al achterste voren.... :tongue:
Mooie remmerij voor een mooie auto.... :thumbup: |
had op de e30 touring nog iets grotere remmerij.. maar deze brembo kunnen het voor nu wel doen..
|
Monsterachtig die remmen! :D
Nu rijd je zeker met minimaal 16? inch. |
nu minimaal 16 word minimaal 17
|
Flinke klauwen :thumbup:
Wintervelgjes staan ook netjes ! |
Quote:
gaan in de bingo.. niks voor jou? |
de parabooltjes verkocht.
dus de audi nu op 16 inch staal met winterbanden deze gaan ook weer eronderuit en er komt een setje 18 rs6 in nimbusgrijs met winterbanden onder |
verder kan ik morgen de nieuwe schijven ophalen, de klauwen revisie set en de klauwen eind deze week bij de coater. dan kan de "oude" remmerij eronderuit en richting martijn
|
en dan maar kopen dat het 1 op 1 past onder mijn 100 ?
hoe dichterbij het komt hoe meer ik daar aan twijfel..... |
All times are GMT +1. The time now is 16:10. |