Quote:
de 1.6 heb ik nog niet getest :) ... maar de 1.8 rijdt met een weber 32/34 waarvan de sproeier bezetting wat groot is :) uw 1.6 is dit een 40l tank of een 55l tank ? die 370km van de scirocco 1 kan ook een vergissing zijn hoor , dat het om een halve tank ging maar dat weet ik niet meer zeker ( want deze komt zelden buiten dus weet ik niet meer of ik de tank vol gooi of halfvol gooi :) ) |
Dit was volgens mij een 1.8 maar lees al wel dat ze wel iets lusten :)
|
een hele kleine update ...
dit heb ik gevonden/gekocht :) detail stikkertjes centercaps voor in de exip's ( 1 nadeel ... ze passen niet , deze zijn diameter 50mm en de exip's hebben blijkbaar diameter 48mm ) ook heb ik deurstrips gekocht maar helaas zijn het niet de correcte :screwy: :confused: mijn oud set ( waarvan 1 deurstrip/stootrand verkeerd is ) Nieuwe set ( alles door elkaar , Links zachte , Rechts harde ) dus niks bruikbaars voor mij want ik heb 1 harde nodig voor op de Linker deur verschil tussen hard en zacht is dat je de harde niet kan buigen , de zachte daarin tegen wel ook is de kleur anders . De harde hebben een iets donkere tint en blinken meer dan de zachte links Hard , Rechts Zacht dus we gaan maar weer eens op zoek naar de juiste Deurstrips/stootranden pfff :screwy: |
Mooi hoor je spullen en jammer dat de vw kappen niet passen ik stuur je er even een pb over oke :thumbup:
|
een hele kleine update :)
Exip Centercaps .... woehooee eindelijk :) |
hier zijn we weer , met een van de laatste update's .
gisteren heb ik een setje juiste deurstrips opgehaald ... 719 km :screwy: gereden voor een setje strips maar eindelijk heb ik een compleet set :) Joepie en wat reserve's :) je weet maar nooit verder heb ik mijn stikkers op hun plaats gekleefd :) en natuurlijk een totaalplaatjes met de stootstrips er op gekleefd ( niet 100% goed maar het valt al bij al goed mee ) , er moeten enkel nog spacers achteraan gemonteerd worden maar deze heb ik nog niet liggen deze zomer volgt natuurlijk een mooie shoot :) |
Mooie kar! :thumbup:
|
Quote:
Thx ;) |
Wat een dikke auto, super! zeker in dat rood
|
Wat een gave wagen ! :D
|
Quote:
Idd ... Eerst dacht ik er aan hem in het antraciet te doen maar hij is veel mooier in het rood :) |
Quote:
Thx ... Laat ons hopen dat ik er nog een eind van mag genieten |
Prachtige Scirocco!
|
Quote:
Dank u , hier en daar stoor ik me wel aan iets maar al bij al mag hij gezien worden |
Ik vind het ook een super mooie auto :thumbup:
|
Quote:
Wat een nieuwe lak , standaard decals een leuk set wielen en verlaging al niet kan doen hè :) |
Zo, dat is echt een mooie Scirocco!
|
Quote:
dank u ;) |
omdat ik mij toch bleef storen aan het stuiterend gedrag van de koni schokdempers met voghtland verlagingsveren heb ik een andere setje besteld op ebay .
H&R cup kit ( rebound regelbaar enz . ) vandaag mijn pakket ontvangen en op de doos staat wel degelijk H&R cup kit "Comfort " :screwy: dus niet wat ik besteld had want van deze kit is de rebound niet regelbaar ) ik ga het niet aanklagen bij paypall ofzo ... ik ga de kit gewoon monteren en hopen op succes :) |
Als jij besteld en betaald hebt voor een regelbare set....gewoon aanspraak maken...:eek:
|
Ik zou er zeker achteraan gaan idd!
|
dit was de omschrijving bij de het zoekertje .
bestehend aus 4 Federn und 4 Sportstoßdämpfern hergestellt in Deutschland mit TÜV-Papieren Das Fahrwerk besteht aus verkürzten (Rebound) Sportstoßdämpfern mit sportlicher Kennlinie, die bei führenden Stoßdämpferherstellern nach unseren Vorgaben exklusiv für H&R produziert werden, sowie speziell entwickelten progressiven H&R Fahrwerksfedern. Top Qualität zu einem sehr guten Preis- Leistungs-Verhältnis. Die Cup-Kits in Sportabstimmung bieten ein sportliches Fahrverhalten und eine überzeugende Absenkung in Keilformoptik. Alternativ sind für viele Fahrzeuge Cup-Kits in Komfortabstimmung mit moderater Absenkung erhältlich. H&R Produktvorteile aufeinander abgestimmte Komponenten gekürzte Rebound Sport-Stoßdämpfer progressive Federkennlinien verbessertes Handling sportliche Optik teilweise härteverstellbar ik heb het setje eens gemonteerd ... en helemaal niet tevreden , de scirocco staat 2cm hoger dan de koni's met voghtland veren en de wagen blijft na stuiteren op de neus ... hoewel het erg wring bij mij zelf ( omdat ik er mee inzit hoe het zal uitdraaien ) maar kzal toch proberen mijn geld terug te krijgen . foto met de H&R cup kit hier eentje op koni's |
|
Prachtig. Volgend jaar mee naar de polomeeting in Cuijk ?
|
Top wagen, heel erg netjes
|
@ henri3 : Thx ;) eigenlijk ben ik niet zo'n meeting man :p ik ga nooit naar meeting's
@ VwGolfMK2VW : Thx ;) |
Topic even doorgebladerd. Wat een top wagen in een top kleur!
|
Quote:
Thx ;) de wagen is nog niet volledig af , er moeten nog rondom nieuwe wiellagers ( er is er eentje die lawaai maakt ) en de stofzakken van het stuurhuis zijn jammer genoeg vorige week gesmolten :( en het origneel interieur die er eigenlijk nog in moet komen |
All times are GMT +1. The time now is 03:48. |