Quote:
Ach, wat heeft het leven voor nut? :cool: :D Leuk toch, zo'n register? |
Quote:
omgebouwd naar 1400? |
Bedankt voor de bijdragen weer.
Inmiddels is door het register bekend dat er momenteel nog 20.075 bestaande exemplaren zijn in NL (14.104 origineel NL en 5971 import). In de fotodatabase staan 1251 foto's van 639 exemplaren (waarvan 553 nog bestaand). Bijdragen zijn welkom (met name foto's!). |
Kon van mijn twee Golfjes geen foto vinden in de database, dus bij deze.
ZT37JR: ZV93TT: |
de yx38pf staat in de lijst alszijnde 1.6 kw bezine...
Dit is een tdi 81kw in de kleur lc3u |
en de zb05pk is een 1.8 66 kw benzine in de kleur lc3u ...
Maar deze ga ik wss slopen..... |
Quote:
Weet ik niet, sorry. |
Morgen ga ik, hopelijk, deze Tour op de kop tikken... Ik zag dat hij al in je register stond, maar nu heb je er foto's bij...
http://www.autotrader.nl/klassieker...3/fotos/#foto-1 |
Bedankt iedereen!
Ik hoop dat het wat wordt Archiebald, hij ziet er netjes uit. |
Thanks en het is wat geworden! Hij staat nu hier voor de deur, moet nog wel wat tlc in i.v.m roest her en der, maar niets wat niet met een schuurpapiertje en lakstift te behandelen is..
|
Aanvullingen voor het register:
* 92PZF6 is een CL, 3-deurs, HK blok, 40kW, papyrusgroen, kleurcode LB6V. * RD39ZL: 3-deurs, Polar Silber, LA7V. In mijn kopie van de lijst staan deze gegevens nog niet, en de actuele versie kan ik niet vinden. |
Quote:
Verkocht, niet meer mijn eigendom |
8-KGH-33 : 1.8 8v GTI uit July 1983, 3-deurs, Alpinweiss (L90E)
|
Ok, 64 golfjes syncro in nederland waarvan er 16 (als ik het goed geteld heb) origineel nl. En daar heb ik er 1 van :D
|
SP10LR staat sinds 9 oktober 2013 als gesloopt te boek.
|
Update 92PZF6: Golf II CL 1984 3-deurs; 1.3l, motorcode HK; kleur Papyrusgroen, code LB6V.; import. Foto: http://www.volksforum.com/albums/sh...imageuser=29260
|
TLDR42 GOLF GTI G60 118KW U9
Golf 2 GTI G60;motor 3.2L v6 BUB; 3 deurs; kleur LA9V(zwart) (of een afgeleide van dat.. weet de kleurcode niet 100% zeker) Is nog in opbouw dus staat nog veel verkeerd, is dan ook nog steeds geschorst en niet bij het RDW geweest. :thumbup: |
YJ-23-LH: Was een GTI 8v, nu G60, kleur Blue Graphite LC5F. (Nu in eigendom van R.icky)
37-TKF-9: Is een CL 1.6, kleur Diamond Silver L97A. |
RD-39-ZL is verkocht aan een particulier en gaat gedemonteerd worden, de motor komt in een Golf I.
|
Bedankt voor de info weer :thumbup:
|
Weet niet of ik het al gemeld had, ik heb vorig jaar de XS-25-NP naar de sloop gebracht, org ned. GTI :(
|
SL-94-KN (was 1.6 diesel 1987) staat zonder motor en bak te koop: http://link.marktplaats.nl/m788737591
|
Quote:
Nee hoor de mijne uit 88 staat er ook in |
LG-ZR-73 is 28 dec 2013 naar de sloop gegaan
motor wordt weer gebruikt in JK-92-RN golf 1 |
Rv-jl-18 is tdi geworden
|
sr-30-by
gt4 met kleurtje LA32 poepie orgineel met de orginele Ronal en al... en minder orgineel maar wel gewassen: |
nummer 2646 in de lijst is van mij :D
LP-89-HX kleur is Quartzgrau ( LA8V) |
LP-39-YT is van mij, kleur is LA6V (Lhasa Green)
|
ZT 37 JR is 2 maanden geleden gesloopt, deze is nu al een tijdje van mij:
DN FZ 49, origineel Nederlands, 1.6. Edit: ZV 93 TT is een Tornado rode 1.3, ook origineel Nederlands. Is ooit van mij geweest, rijdt nu ergens rond met gele lampen, schroefset en een rekje op het dak. |
De kleur van ZN-93-GL is LA5U, en de auto is inmiddels gesloopt.
|
88 fb hp golf fire and ice lc4v
Ligt een TDI met ong 170 pk in . Carrosserie is niet netjes meer helaas, ben aan het twijfelen opknappen of andere carrosserie kopen....... |
NH-LV-41 is gesloopt voor onderdelen. Casco lijkt me nog bruikbaar, wie weet...
|
24-NLH-3 ('85-er 5-deurs diesel!) wordt gesloopt voor onderdelen.
|
Quote:
|
ja de lijst wordt nog bijgewerkt :) alleen niet meer zo vaak als eerst (druk druk druk). Vanavond gaat de bijgewerkte versie live!
|
Ik heb nog een kleine toevoeging. Die van mij (TJ-94-RS) heeft kleurcode LY3D (Tornadorot), heeft 5 deuren, is al 7 jaar geschorst en er hangt een KR-motor in. Is nog steeds under construction. Foto kan ik je wel geven als je dat wilt.
|
Quote:
graag :thumbup: |
Mijne is een 1.6 automaat, info: type: C (3-deurs), kleur: ln6v (jade grün) , en andere code is wvwzzz19zhw856341, verder weet ik het blok type niet, maar er staat 152k orginele km op de teller. (historie aanwezig) verdere vragen pm maar;)
|
Kent iemand misschien een zwarte golf 2 met kenteken 56-XB-LF ???
Is in 2007 geïmporteerd naar nl. |
@BasKupers ik heb de info toegevoegd :) en een foto uit je voorsteltopic gehaald.
|
All times are GMT +1. The time now is 10:29. |