Die tie wraps vond je niet verontrustend bij de benzinetank beugel?
Had het project helemaal gelezen op een ander forum, nette golf :) |
Quote:
kan dat alleen maar bevestigen :thumbup: nette wagen |
Reacties
@ Wouter42
Thanks het is de alternatieve looks als huidige Color magic setje ff me de keel uit komt :P en vidnt ze beter passen met Smoked GTI lampen dan Hella DE's :thumbup: @ De Pul ze gaan ook nergens heen. het is alleen als wat anders wil voor momentje :) but blij omte hooren dat huidige looks je erg bevalt ! :thumbup: @ FalleNk810i Neej dat is om die Diffusor tegen de bumper op ze plaats te houden tis geen GTI. die heeft tank net ff anders zitten.dus heb hem zo vast gezet aan de beugel van de tank :) houd maar die diffuser op zen plaats ;) wordt nog naar gekeken of het anders kan! ow mooi :) da tje de anderen ook volgt al is daar beetje zooitje geworden xD @ vdWal Quote:
Thanks man. ze gaan nergens heen alleen som wilt de man wat anders :) zit ook te kijken naar Stratos Silver Color Magic's achterlichten. kan met folie lope klooien en wat zelf verzinnen er voor :thumbup: ik hou van variatie Ben zelfs al aan kijk voor anderen velgen dus voor juiste prijs mogen huidige BBSe weg :) |
Wow, prachtige mk3!!
|
Bandjes om de velgen 195-45-16!
laaten doen door sjaak in lunteren ! :thumbup: Maar voglend jaar staan ze te koop wil 17 inch BBS lemans en BBS CH hebben :D so much for today all good night! :redface:[/QUOTE] graag gedaan. en een super nette auto mvg sjaak |
Quote:
+1 |
Lekker bezig met je Golf! Mooi interieur ook :)
|
Quote:
Thanks gijs. idd lekekr beizg morgen weer verder! Maar mensen. Frontje als dit is dus niks ?:P voor de verandering mag ik het wel (tuurlijk bewaard ik de oude en die komt ook terug maar wilt ff wat anders hebben voor de winter XD) :thumbup: |
dat is mooi,maar dat doet iedereen tegenwoordig[kost weinig;) ],een setje nette DE's daarentegen zie je bijna nooit.
|
Dat front hier boven is echt super. Gelijk doen!
|
Quote:
+1. Dik! |
Ben helemaal niet z'n fan van een type 3, maar deze is TOP
|
Quote:
Daarom dat juist deze setup voor de winter ga doen xD + paar geele lampen. met bar weer toch handiger en ziet best oldksool uit! Wil die DE's ook netjes houden :P en zout er op komen. wel ben er als de dood voor hoe ze dan er uit gaan zien xD dingen hebben goed geld gekost :eek: en de variantie is leuk :) Quote:
kijk die heb ik overtuig haha thanks for the comment Lesley :thumbup: |
front monteren, de's lekker binnen leggen zodat ze mooi blijven!
niet te lang over bakkeleien maar gewoon doen :thumbup: |
Je krijgt van mij en..
|
Quote:
geen idee wat je hier neer zet maar ik mag het haha xD ik zie alleen vierkantjes :P vordering voor vandaag! :thumbup: ze moet ook onder haar rok er netjes uit zien :D alleen plekken als dit nog behandelen maar eerst die body roll bar er af! :thumbup: Friss golfje wordt het zo later me volledig Gepoedercoate/galvaniseerde onderstel en remmen Heerlijk! :cool: |
DIK !!!
En wordt alleen maar beter zo te horen :thumbup: grts |
Quote:
Thanks ! :D wordt idd nog beter update er bij :mrgreen: Na ff rondgevraagt te hebben wat het her en der kost om wiellagers (4x)_ te vervangen en me toch wel ff kapot schrok er van (ok tis veel werk eigleijk normaal) Maar niet echt van plan gezien zown beetje toch alles samen met me vader doe dit gekocht Me vader met ze ervaring zit dit wel snor qua kosten :tu: kank van de VR6 onderstel mooi zelf alles preppen en vervangen! (plus zooi is weer weg btw xD) yup me 5e set alweer hahaha:P ook weer onderweg kan ik hartje winter er lekker mee aan de slag 8) Edit* zonet ook om .1400 me RVS uitlaat binnen :tu: mooie 2x 76mm style! 8) wordt na de winter heel erg tof er mee ! :tu: |
waar heb je die 2 trekker sets vandaan? ben ik ook nog naar opzoek
uitlaat ziet er netjes uit! |
Quote:
Ebay.de men beste :thumbup: ! krijg je PB op :) |
All times are GMT +1. The time now is 14:39. |